Ahmet Davutoğlu; "Görevden alınmam 15 Temmuz başkanlık için uygulanan büyük bir senaryodur" dedi. Sizce haklı mı?

Biz Sahte dediğimiz de ne vatan hayinliğimiz kalmıştı nede başka bişey :D
Siz Ne Düşünüyorsunuz?
Ahmet Davutoğlu;
Kaynak1
Kaynak2
#AhmetDavutoğlu #15TemmuzSenaryosu #Başkanlık
Ahmet Davutoğlu; "Görevden alınmam 15 Temmuz başkanlık için uygulanan büyük bir senaryodur" dedi. Sizce haklı mı?
Cevapla