Tebrik ediyorum ülkenin tüm sorunlarını bir kenara bırakarak insanları bir nebze olsun güldürmeyi başarmış. En azından kendim için diyorum bunu ama umarım artık bu gibi ne dediğini bilmez kendini ve en önemlisi bu milletin sorunlarını tanımaz insanlar yeniden yönetime geçmez. Bu ülkede gerçekten dürüst insan sorunu var yoksa herkes zeki zaten...
Mustafa Sarıgül deyince aklıma oyumu Sarıgüle veriyorum diye bağıran teyze reklamı geliyor hep aklımdan çıkmıyor. Şuandada Türkiye de 127 tane siyasi parti varmış. Bunlardan 24 tanesi seçime giriyormuş galiba yanlış okumadı isem. Herkes iktidar olunca şunu yapacaz bunu yapacağız diye vaatler veriyor neyse. Orayı geç te ofsayt dediğimiz şey sporla alakalı birsey değil mi istenirse Türkiye Futbol Federasyonunda düzenlemeye gidilebilir ya da spor kanunu ile ilgili bir düzenleme ile kaldırılabilir. Hani şu dönemde pek önemli bir konu değil gibi benim nazarımda.
maalesef memlekette siyasiler bilmedikleri konularda karar almayı çok seviyorlar. Bu da güzel bir örnek olmuş. Sarıgül öncelikle futbol oyun kurallarını incelesin. Ofsayt kuralının bugüne gelişini incelesin. Futbolseverlerin de görüşünü alıp öyle karar versin. Bilmeden atmayı en iyi yapanlardan biri. Daha Şişli belediye başkanlığını kazanamamış memleketi yönetmeye talip olmuş. Allah akıl fikir versin diyorum.
Şovmen g. zekalı, baktı bir daha muhtarlik seçimi bile kazanması zor, işi delilige vurdu. Ülkede o kadar çok ofsayt durum varken futboldaki ofsayta takılmak, ben by düzeni seviyorum demek olsa gerek
Allah buna iktidarlık nasip etmesin İNŞAALLAH Gerçi olmazda bu açıklamadan sonra başka dert kalmadı ofsayt mı kaldı 😂 ayrıca futbolun olmazsa olmazı ofsayt hangi ülkede ofsayt futbolda kalkmış?
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Türkiye Değişim Partisi Genel Başkanı Sarıgül: 'İktidara gelince ofsaytı kaldıracağız' dedi! Sizce ofsayt kuralı kalkmalı mı?