AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
Aşırıya kaçmayan,samimi iltifatlar,bu kadar basit bir şey aslında
doğru ondan bu kadar uğraşıyoruz veeee arkadaş olarak görünüyorz gözünüzee
Arkadaş olarak görülmek :)
hep ölye ordan baksan arkadaş gibi görünüyoruz :D
ben aynı bu kafayla kalırdım ama bu defa soğuk değil cool takılıyor derlerdi :))
hoslandigim kizin pesini asla birakmazdim hep karsisina cikardim sasirtirdim surprizler yapardim gentleman olurdum body building yapardim guzel giyinir bakimli olurdum sigara icmezdim vs
Bunu yapınca kız sıkılır senden :)
kız sana tokat atardı vellahi .d
durust ve sadik olurdum oyle her kiza bakmazdim sevdigim kiza sevdigimi hissettirdim
onun dunyadaki tek kizmis gibi olmasini saglardim
Kesinlikle katılıyorum.
ben özgüvenli ve komik yaklaşırdım ama sanki o o kadar değerliymişki güven gurur kalmamış onun için gibi. ilgilenirdim.neleri sevdiğini öğrenir bildiğimi farkettirirdim. değerli hissettirirdim.ama asıl hamle yüzünü güldürmek olurdu bence
hee ondan sonrada bir taraflarlı kalkar uzaklaşırdı bunuda düşündünmü ?
ben de kızım emin ol öyle olmayan etkilenen kız sayısı daha fazla
sizler nerde yaşıyorsunuz bir bilsem :)
işi bilmiyorsun diyecektim ki son cümlede önemli bir yere değindin :)
İyi giyimli cool ukala bakışlarım eriten cinsten olurdu :D tamamdır :DD
kızken etkiliyorum, erkekken kim bilir nasıl olurum?:D heheyyt!:D
aynen la.:D
bunun yanına yaklaşılmaz :) hava bir buçuk milyon
saç uzatır göz kırparak selam verir kas yapar vücuda yapışan tshort gyerim.. :D
Bildiğin Yılışırdın yani :\
çekici olmak :D
İki günde kas yapılıyorya
zor bir soru :'( şimdi saysam şöyle böyle ..bi erkek gelse öyle davransa bende beğenmezsem? sustum vallahi sustum arkadaş...
Mesala ben gelsem sana desem kı ben sana tanrının bir armağanıyım mesala :)
:D:D armağan .ddd allah eksik etmesin .dd
ben soruya cevap veremem soru gereğide bişey demek istiyorum bu soru bu sitede gördüğüm en güzel en eglenceli soru olmuş :) tebrik ederim.
bu konu on numara olmus allah razı olsun 5 yıldız evet kızlar sızı dört gözle degıl 10 olmayan gözlerimle bile dinliyorum :D
onu sahip çıkardım koruduğumu hissettirirdim kızlar bundan çok hoşlanır. tabi bide olmadık anlarda yapılan sürprizler var :)
dikkatini çekene kadar ilgilenirdim dikkatini çektikten sonra bir süre pas vermezdim sonra tekrar ilgilenince karşılık verirdi herhalde :DD
sanırım taktiklerle yaklaşılmaısını istiyorlarrr
Efendi, ağırbaşlı boyle şeylere uğraşmayan biri olurdum.
Gerçekten zor bir durum. Ben uğraşmazdım sanırım. Cool kendi gelsin :|
Elde etmek istediğim kızı çok takmazdım. Ağırdan alırdım. Sonralarda samimi olurdum ama kişiliğim beyefendi olurdu. Saygılı olurdum o kıza karşı.
Verdim 5 yıldızını corç.acaba bir kız çıkıp diyecek mi *mına bile koyardım,laf atardım vs.
Olabilir.
Erkek olsaydım hiç sevgilim olmazdı. Çünkü ilk adımı hep karşıdan bekleyen bir yapım var ^^
basarılıı :D
bende diyorum niye yalnızım...
adımlar yüzünden kaybediyoruz zaten sende gelip kalabalıklaştırma durumu :D
ozmn kimsenin sevigilisi olmazdı.. we dünyanın sonu gelirdi neslimiz tükenir we dinazor lar cagı gibi bise olurdu sanırm ws ws ...
erkek olsam bile kizlarimi sisirecem onlar begendiyse benim erkek halimi onlar atsin ilk adimi
erkek bile olsa daha ilk adım bekliyo vay anasını satim zombi yapsak daha hala ilk adım bekler.
kizlarin burnu havada ondan
ben de öyle diyorum.
sana uyduk bekliyoruz 6 ay doldu zalim :D
benim ne sucum var suc sende erkek dogmasaymisin allah allah :)
yürü be allahına kurban :D
Kızları nasıl tavlarım sorusunu değiştirerek sormuşsun aasddsf :D ama malesef bir şey yapmakla olmuyo o işler olacağı varsa olur :D
işte bu kadar akıllı artık kızlarımız :///// işimiz zor
yok yaa tecrübe şarttt
ruhum don juan gibi... tarzım robin hood.. yaşayış biçimim ise kral artur.. kolay tavlardım.. (:
boş boş iltifat etmezdim tavlamak için laf olsun diye iyi rolü yapmazdım olduğum gibi olurdum ve onunla ilgilenirken aynanda başkalarıyla kafayı meşgul etmezdim
Ben erkek olsaydım tanışmak istediğim kız istemeseydi onu takip ederim evini öğrenirim çok rahatsız etmeden kibar bir şekilde karşısına çıkarım kendimi tanıtmaya çalışırım
sen söylediğine inanıyormusun :)
ben bunu bir kere yapmıştım da kız korkudan kalp krizi geçircekti o sırada tövbe ettim bu çok kötü bir seçenek
neki korkar tabi sakin ve güler yüzle yapıcaktın meraba bizde yakınlarda oturuyoruz sende burda oturuyormuşun falan ya da her gördüğünde meraba dicen falan :D
oturur beklerdi herhalde... öküz değil ya anlasın derdi herhalde...
adam gibi adam olmam yeterlı olur
owww ne güzellll adam gibi adam olsan peki kız tavlamak için yeterli olurmu bu?
genelde yeterli olur göruntu benım için önemlı değil
tabii öyledirrr eee sana yazıyorum ben hiç cevp yokk
öyle zaten . ne yazıyorsun grmedim
dün sahurdan sonra gönderdim cevp yok halaaaa
ismini bile söylemesine müsade etmediğiniz erkeklerin adam olup olmadığına ne şekilde karar veriyorsunuz ?
musade ettiğimiz adamları bir sure sonra tanıyınca kararı wermiş oluyoruz
cool olurdum hepsi pervane olurdu.
Nasıl ama nasıl?
pas vermezdim laf atmazdım mal mal bakmazdım en çirkinine bile ,*delisi olmazdım
yeterince açıklayıcı oldu sanırım.
sonrada gay lan bu derlerdi :D
ben demezdim
Mankurt :D güldüm Bin
:|
Kesinliklede erkek aşık oldugu bir kıza cool görünemez :DD
aynen öyle kardeşim şu hatunlar bir anlasalr onu varyaaa çok sevileceklerdeeee
benim anlamadığım ben cevabımı verdim erkek olsaydım şöyle olurdum diye size ne oluyo da yorum yapıyosunuz yok şöyle derlerdi böyle derlerdi diye asıl benim dediğim kriterlere çok uzaksa adamlıktan uzak oluyo! o zaman gaymı dersiniz i*nemi dersiniz onlara bilemem.
Çok pis pervane olurya bunlardan , anca bakar körler
tavlama bna kaba gelıyor asık oldgum kişi ona olan ilgımı görr ya bna asık olur ya da olmaz hayırlısı derım ayrıca bı caba vermem
biraz romantik olurdum ilgiyi eksik etmezdim sevgimi hissettirirdim :D bu kadar :)
bi kız ne kadar zor olursa olsun fazla peşinden koşup kendimi kaptırmazdım...
aynen arkadas yazmıs bir ask hikayesindeki korkut u model alın:d
yav bir kız bir kızı tavlamaktan ne anlar allasen ya...
bacaklarımı gösterirdim
(kıllı olurdu ama o bacaklar ya:D)
en iyi cevap...:D
:D
Espri miydi bu şimdi?
Espri ise söyle de bir kahkaha patlatayım senin için..
:))
ne bacagı .dd fizik varken .dd
Evet komik kızım anlaman için ince bir zekaya sahip olman gerekir. ;)
Çok severdim değer olduğunu hissettirirdim.
ondan sonra tekmeyi yerdin tanıdın beni değilmiii ?
Değerli olduğunu hissettirirdim.. Yukarıda yanlış yazmışım :)
Tanıdım evet ?
eee ne yapıyorsun nasıl gidiyor ?
İyiyim hamd olsun,iyi gidiyor.
Sen nasılsın ?
iyi benden deee beee tekrar görüşmek isterim senle tabii uygun görürsennn
bende kız olsam hiçbirine vermezdim bu kezbanların :D
Fox'ta bir aşk hikayesi adlı dizideki Korkut Ali gibi olsam yeterlidir bence. Hem tip hem kişilik bakımından..
Kesinliklee katılıyorum sana.
O sadece bir oyuncu duzmece. Gercek hayatta gecinemex o kimsyle
kız kafasıyla kız tavlanmaz olum.. kızların dediklerine bakma baktıkları tek şey maddi durum ... maddi durumun iyisi tavlamıycağın kız yoktur nerdeyse ... maddi durumun kötüyse çok uğraşman lazım çoooook
Değişen birşey olamazdı herhalde aynı tas aynı hamam.
evimin kadını çocuklarımın anası olurmusun derdim:))
Okuman var galıba? Gunun sorusunu oku cevaplar orada
ne zaman ne yapmaları gerektiğini veya ne zaman ne yapmamaları gerektiğini bilecekleri kesin:)
kesin onlarda okuz gibi olurdu yılların intikamını almak için =))))))))))))
Kardeşim az değilsin sen :)) Valla çok fazla cevap olmuş ama takipçiniz
Kızlar ne istediğini bilmez bence o yüzden şimdi hepsi saçmalayıp durcak.
Kadın tavlanmaz sadece hosuna gittigi erkegi kendine tavlatir bu taktigidemi biz vercez sizlere :D
lesbian arkadaş varsa o cevaplasın..nede olsa yarı erkek sayılırlar.
onun gözlerinin içine bakarak konuş asla ağzına burnuna kaşına dikkat etme gözlerine odaklan ;)
ben asla sizi çok beyendim tanışabilirmiyiz demezdim :D mal gibi duruyolar yaaaa
ne yani ne desek ' ee ben sizden çok etkilendim söylemicektm ama kendimi tutamadım söylemek istedim sizden hoşlanıyorum mu '' demek gerek ya da yaratıcı bişey ? ne yani elimize gül alıpda özel bir teklif mi edelim :D ulen o gülü alır yoldaki çöp kovasına basket atardım !
:D öyle yap zaten ama kıza tanışmadan direk gülü verme
Hiç birşey yapmayıp ilk adımı yine karşıdan beklerlerdi
Bir kızı tavlamanın yolu tam ama zamanında yerinde sadakat.
Topuklu ayakkabıyla falandır. Ateş hala sıcak asdfgh, çok uzaklaşamaz asdfgh
Geneline seviyorum de peşinden ayrılmıyorlar zaten böylesi çok fazlaa
kadın ruhunu çözerdim
nasıl ?
her kadın aynı değil ama düşünceler genelde aynıdır mesela olagandışı süprizler her kadının hoşuna gider bunun gibi birçok örnek
Olagandıs? hediyeler her kadinin hosuna gidecegini sanmiyorum. Sen bu gidisle zor cözersin kadin ruhunu..
Sevmeyenler de var cunku..
bulmacamı bu çözelim :D
hediye demedim bebeğim süpriz dedim iyi okumalısın merak etme benden daha piçi olmazdı
tıkandı :)
bu mümkün mü :)
en imkansız olan cevabı da sen vermişsin kadın ruhu çözülebilir bişey değil ki
kas yapar bütün kızlara gösterirdim
sadece kas mı ?=
Erkek olmama gerek yok kız tavlamak için :)
Süperdi :D
Erkekler sana igrenc canlilar olarak mi geliyo yoksa gereksizmi
benim için gereksiz üreme için gerekli.. ilgimi çekmiyorlar dünya ahiret bacım olsunlar ;)
bazı kızlar salaktır hemen tavlanır da aşık oldugum kızsa herşeyi yapabılırım hayatımın gerı kalanını benle gecırsın dıye
İste o isler oyle olmuyor canisii :)
öl demıycek ya abartma :D
Olsun yinede o kadar ipleri eline vermek olmaz :D
salak kız mı napim salak kızı akıllı güzel olsun az konuşsun benim dediğimi yapsın yeter bana
bir ileri bir geri :))
iki ileri bir geri yap bari ilerlemeye çalış :D
Hahaha :)
yermde saycam :)
kalbini fethederdim ben.
başka ne yapabilirdik ;)) ipucu alabilirmiyim. ;))
nereyi fethediyn sen bu devrde tek başına :D fatih sltn mhmt bıle tek değildi istanbulu fethederken :D
adamgibi adam olurdum deli kanlı yani
işe yaramıyorki hatun milleti efendilikten ve adamlıktan yana değil..
Ne tavlıcam oyna at kenara :P ahah :D
çok ayıp :D
şaka yapmayada gelmiyor :D
bizden fena çıktı bunlar :D