AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
Soruna 5 yıldız verdim :)
eyv
Hemen bir kasar bulurlar kesin.
umursamaz,yüz vermezdim.
kendine güvendirmekisin ve kendine değer verdiğini hisstemesi lazım bence
Erkek olsaydim benimle asla ugrasmazdim:)
bişey yapmazdım onlar beni tavlasın :))
İşte bu yuzden kaybediyor bizim milletimiz .d
ben hiç kaybedenini görmedim :)
Çok beklerdin ozaman.
Diş telleri kacın millet:/
ben beklemem merak etme, kaçanıda görmedim hani :)
Gerçi artık kızlar da erkekleri tavlama noktasına geldi ..o nedenle mantıklı olabilir :)
tenks:)
ona evlılıkten hayallerden bahsedersen olay bıtmıstır D: :D :Dskjdaahjdahjd
Biz de sana yapıp seni kandıralım mı? Bunca kandırılan kız, senin hakkında ne düşünüyodur simdi?
bunun farkında olduguma göre sence kanar mıyım ? butun kızlar evlılık meraklısıdır sevgılısyle evlenmek ıster o yuzden evlılık konusu her zaman guven getırır anladın mı ıstısna insanlar hariç sen konusma sanane ayrıca
karizmatik olmak için elimden geleni yapardım :)
size göre karizmatik olmak nasıl birşey söyler misin
duruşu bakışı konuşması özgüvenli biraz da havalı olmalı ama karşısındaki kişiye önem vermeyi unutmamalı zekice davranışlarda bulunmalı. karizmayla alakası yok ama kızlar erkeklerin kaslı olmasını seviyorlar bunu da unutmamalı
güzelmişş
:)
soru bizim için çok faydalı olmuş harbiden cevapları merakla okuyorum ona göre uygulamaya koyucam
paçalı beyaz don ve güneş gözlüğü ile denize girmek kadınları çok etkiliyor gardaş...
Bence herkes kendi beklentisini yazmış.
yapay ya da kasıntı olmaz, kendim gibi olurdum.
yeterssiz başkaaA ?
bence yeterli beni ben olduğum için kabul etmiycekse zaten uğraşmaya değmez
zaetn etmiyorlar...
Ozaman bekar kalırsın
sanırım haklısın insanın kendi olması çok önemli..
olabilirsem zengin olurdum.
stilime bakardım dikkat çekici olurdum bide önüme gelen kızla konuşmazdım :P ve kızı etkilemek için kaka yapmak gerek banane ya kuhkjkjh erkek olmak bokça bişey
bazı bayanlar erkek olmak istiyolar duyurulur
Kizlar olarak iltifat hosumuza gider öyle yapardim aman bilmiyorum erkekler dusunsun zor bayagi :)
İltifat he zaman işe yarar galiba bu doğru :)
Yani :)
Güzel Soru :) ..
Eyv hocm yorumlarınız beklyrm
her sabah gözlerinin içine bakıyorum...
Ortalik kasar dolu oldugundan pek zorlanmazdilar.
İşimiz hakikaten zormuş...
Erkek olsam kız tavlamam .
ahahhaha çok güldürdün yaa :))
En iyi cevap +
soylemem ,catlada patla :))
ergen :D
asil ergen sensin ,olgun olsaydin eger bu isleri cozmustun ;) gelipte burda boyle sorular sormazdin
kapak :p
Oturup izlemek isterdim :D
Erkek ne yapıyoraa onu yapardı
Bir kızı etkilemek çok zor ya :D
Bu gerçekten zor ya :)
Güzel soru takip ediyoruz erkek olarak
- şşt beeyb hepsi senin mi :D
Coomen :)
Yok babaannemden ödünc aldım..
Çokolatan olayımdesen yaahahah
:D
escortluk yapardım mk :)
kızlar ne anlar erkeklerin halinden .
Dalga geçince bir sürü laf söylüyorlar sonra bize.
paranın gücünü kullanırdım :))
Günümüzde de olduğu gibi :)
kalbin gücü yok yani .D
varsa yoksa para kankı aşk dıye bıseye ıınanmam ben
süper soru sormuşsun valla tebrikler :D
hiçbirşey yapmazdı bence
çok güzel bir parfm sıkardm bide şekil ayakkabı uzaktan bir göz kırparak selam o kız bana aşık olmazsa bende adam değilim :D
ben yımırta topuklu ayakkabıynan şalvar giyiyorum..:D çok iyide terona diye parfüm kullanıyorum...:D
sennki daha şekilmiş yaa :))
alakası yokk
:D
samimiyetin ve ironi yapman sevimli durmuş.
Bunların hepsi amerikanın oyunları :D :D
Tavlamak kolay bir bakış iki söz tamamdır
Sen çok çabuk Siktri yerdin hanım abla .. Birazdan kapak gelir hatta
1 bakis 2 soze kanicak hatun, hatun degildir benim ici.n
güzel soru :D ters psikoloji :D aferin len :D
hç bişy yapmazdımm param olsun kızlar gelir zaten
benim param var. ne dersin?
sana bşy deme gereği bile duymam :)
Gülmekten gözlerimden yaş geldi :D
Evett cok komkk
Hicc dusunmedim
neden ?
evlenme vaadi
şeytaniye:)ayıp
Biraz yüz verirdim o zaten gerisini getirir :)
İlk adımı karşı taraftan beklerdim :D
bunları öğrenip kız tavlıcaksın demi cakall :))
soru güzelmiş.
Umursamayın hemen düşerler
Çok güzel bir soru sormuşsun :)
İlgili olurdum ve asla kaypak iş yapmazdım.
öyle yapmayınca geliyormusunuz ?
herşey yapılabilir yerine göre
Kızlar erkek olsa Seni biplerlerdi :D
yat yere yat yat yat
:D
hiç yüz vermezdim.
Yorum kalsın okuycam :)
Tekrarlanmış soru .
uğraşmazdım hiçbir şey yapmak için gerek yok :D
sap sap gezersin ortada ondan sonradaaa
yok canım niye sap sap gezeyim.
kendime bakarım düzgün giyinirim çıkar gezerim zaten kızlar buna tav oluyor ilk basta ;) üstüne gidersen kaçar canısı.
sonraa ne olcak ilk başta üstüne gittin kaçtı daha sonra ?
üstüne gitmem diyorum sana ...
gitmem o gelir benden bekler bir şey bende o zaman adım atarım..
sap sapta gezmem.
gelmezse ne olack kesin birşey yokki dediki sana seini arkadaşım olarak görüyorum bak başınagelmiştir hadi ne yapcn sonrada başkasını seçtii kızzzz 1 ay sürmeden ayrıldı daha sonra gidermisin o kıza ?
yok canım baskası bulurum :D o kendi yolunu seçmiş ha bana dönerse geri belkii..
dönme değil başıma geldi de çok gel gitler yaşadım erkeklik gururuda var şimdiii kızıda seviyordum ama seçmedim iyimi kötümü yaptım bilmiyordum
aman boşver...
doğru kişi olsa olurdu illa bir şekilde..
ama bende geç kaldım biraz yaa kursa gidemiyordum fazlaaa
neyse sorunun yönü kaydı ..
eksilenmişim hemende .s.s
iyi geceler..
yönüyle ne alakası var hatunsun ya soruyorum sana ...
espri yapardım
poposuna elleyerek
abaza olduğun belli amq öyle kızmı tavlanır.
çok güzel tavlanır
şirin olsun yeter
paranın gücüyle :))
o zmn sen erkeklerle para sayesinde oluyorsun.
yok önce kendimi fakir gösteriyorum olursa olur diyorum olunca maddı ımkanlarımı ortaya koyuyorum