Sadece mesajlaşarak birini tanımaya çalışmak aşırı mantıksız değil mi?

İşi gücü yerinde, yakışıklı sayılabilecek biri ile bulunduğumuz ortam gereği 5-10 dakika kadar muhabbet ettik. Fakat tanışmadık bile, ortamın gereği olarak işimizi görüp ayrıldık. Sonra bu kişi beni sosyal medyadan ekleyip benimle tanıştı ve yaklaşık 3-4 haftadır neredeyse sabah akşam mesajlaşıyoruz. Öyle bir raddeye geldi ki sevgilimden farksız, buluştuğum insanları kıskanır hayatımı deli gibi merak eder oldu ve benden hoşlandığını her fırsatta söylüyor. Anladğım kadarıyla benden de bir karşılık bekliyor ki yüz yüze gelip adam gibi oturup konuşmadan bunu nasıl bekliyor anlayabilmiş değilim. Umut vaadedici bir durum yaratmamak için özellikle buluşma teklif etmiyorum fakat buluşmadan bir şeylerin olmayacağını defalarca söyledim.

Özgüven problemi olan bir kişi kesinlikle değil sebebin bu olduğunu sanmıyorum. Fakat buluşmak konusunda hiç ısrarcı olmuyor buna rağmen sevgilisi olmamı falan bekliyor. Bu nasıl bir mantık, ne düşünüyor olabilir sizce?
Sadece mesajlaşarak birini tanımaya çalışmak aşırı mantıksız değil mi?
Cevapla