
Bir kişiyi aramak yerine ona mesaj atmak samimiyetsizliği gösterir mi?

Duruma bağlı genelde ama eğer direk konuşarak söyleyemem dersen mesaj daha iyidir.
Öyle bence de.
Hele de şu toplu mesaj atanlara ayrı bir uyuz oluyorum. Yolda görse selam vermez toplu mesaja beni de katıyor. Samimiyetsizliğin everesti
Hayır, alakası yok. Ben telefon üzerinden sesli konuşma yapmayı sevmiyorum. Bu yüzden mesaj yoluyla iletişim kurmak daha cazip geliyor bana.
Cevap
15Cevap
Kim olduğuna bağlı tabiki ben onceden aradiysam ve bu aramayi gordukten sonra mesaj attiysa falan sinir bozucu bir durum bence
Alakasi yok bence. Ben telefonda konuşmayı sevmiyorum hatta nefret ediyorum bu yuzden her zaman herkese mesaj atarim
ne mesaj ne telde konusmayi severim sadece erkekleri isletip dalga gectigimde konusuyom caktirmayin ben tanya 33310😂
Bence hayır. Yani ben yengemle veya dayımla mesajlaşmam, ararım. Ama bazılarıyla da konuşmam, mesajlaşırım. Samimiyetsizlikle alâkası yok.
Hayır göstermez. Bazen konuşurken söyleyemediklerini mesajla söylersin.
Bence gelen aramayı açmayıp, mesaj atanlar çok itici, samimiyetsiz ve de özgüvensizz.
Samimiyetsizlik değil ama telefonda konuşmayı daha sıcak buluyorum..
Mesaj yazmakla uğraşamıyorum, aramak daha hızlı sonuç veriyor.
Telefonla konuşmaktan nefret ediyorum bana vakit kaybı gibi geliyor. O yüzden mesajı tercih ediyorum. Bence samimiyetsizlik degil
Hayır. Zaten ona mesaj atarak önemsediğini hissettiriyosun
Telefonda konuşmayı hiç sevmediğimden bence sorun olmaz
Evet ya bu konu bu ara cok konusuluyo gercekten aramak daha iyi bence
Ya mesajıma cevap vermez diye korkup aradığı oluyor insanın örneğin ben aşık olduğum adama, bir de telefonda ister istemez başka şeyler de konuşuyorsun mesajda yazmayacağın şeyler ne yaptın sesin kötü filan
Konuşmaktan hoşlanmayan insanlar çok mesaj rahat geliyor bazen
İkisi de samimiyetsizlik! Gelsin hele ya yüz yüze iki kahve içelim. Miss perfect ✋👊
Tamam, içelim. Samimi olalım. Hadi. Türk kahvesi sakızlı olsun yalnız.
Bence ara ya da arama ya mesaj at ya da bisi yapma
Hayir olmaz bence. Konuskan değildir ya da cekiniyor olabilir
O an müsait değilsen göstermez daha doğrusu başka çaresi yoktur zaten 😅
Yani aramak daha iyi ama mesaj da olur bence samimiyetsizliği göstermiyo
Ya çekindiği içindir konuyla alakalı ya da ay iki saaat buna ben laf anlatamam demesinden
önemli olan iletişim ne fark eder
Ben Üşenirsem yazarım :P
Çekiniyor olabilir ya da üşengeç
Hayır konuşacak durumda olmayabilirsin.
Yoo üşenmemişim yazmışım daha ne.
En güzeli aramak ya canlı canlı
Yok ya. Ben mesaj atmayı seviyorum mesela.
Arka plandakı kız cıplakmı banamı oyle geldı
Cesaret edememek te olabiliyor bazen
Yüz yüze konuşmak daha iyi aslında.
O an müsait olmamıs olabilir
Hayır o an müsait olmayabilir insan.
Öyle bir ayrım yapamayız bence
mesaja şükretmekte lazım
Yok yahu
Konusuna gore değişir
Asla değil
Ya kontör yoksa😂😂
Gününüz artık wp
Belki dk m yok
Hayır
Hayır bence
Göstermez
Hayır
Aynı fikirdeyim..
Üşengeçlik onun adı
hayır ya
Uygun olmayabilir
Evet
Ehhh
Kısmen 😊
Hayir
Hayi r
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar