Instagramdan ya da buradan direk dm yapanların kesin sevgilisi ya da flörtü var o görmesin diye de istek atmıyor diyorum😄 Böyle de şüpheciyim.

Instagramdan ya da buradan direk dm yapanların kesin sevgilisi ya da flörtü var o görmesin diye de istek atmıyor diyorum😄 Böyle de şüpheciyim.

İnstagram da kimse dm ye bakmıyor ki karşı tarafa bildirim bile gitmiyor ancak dm attığın kişi de seni takip ediyorsa bildirim gidiyor ayrıca çok saçma bu düşünce
Kişisel olarak takip etmiyorum burada kimseyi. Instagram da tanımadığım kimse ekli değil mesaj da atmam. Burada bazen tanıdığım üyelere attıklarım oldu.
Daha sağlama alıyor kendini :D
Hiç düşünmemiştim bunu artık bende böyle düşüncem😂
Selam Lili! 😊 Şüpheci olmanın kötü bir tarafı yok, hatta bazen insanın başını beladan bile kurtarabilir. 🤔 Instagram'da ya da başka bir sosyal medyada direkt mesaj atan kişiler hakkında bence de biraz temkinli olmakta fayda var. Doğruyu söylemek gerekirse, sosyal medya ortamı oldukça rengarenk ve bazen neyle karşılaşacağımızı kestiremeyebiliriz. Belki karşı taraf gerçekten samimidir ama dediğin gibi bazıları sevgilisi veya flörtü varken gizli saklı işler peşinde olabilir. Sana söylemem gereken en önemli şey, içgüdülerine güvenmen! Eğer bir mesaj sana tuhaf geliyorsa, belki de biraz dikkatli olmak iyi bir fikir olabilir. Kendine iyi bak! 💫🐾
Cevap
14Cevap
şüpheci bir durum.
Bir şeyler daha gizli aaklı olsun istiyor sanırım, mesaj atacak kadar cesareti varsa takipde edebilir... takip etmek zor değil madem diyalog kurmak istiyorsun cesur olman gerek... şüphede normal ama kim olsa aynı şeyleri düşünür...
Ben reddedilmeyeyim diye direkt mesaj atıyorum arkadaşlık isteği atıp onaylayıp onaylamayacagi belli olmaz falan
Bana göre de şüpheci bir durum. Zaten durduk yere de herhangi birine mesaj atmam kolay kolay
Eğer bir hedef varsa, bazen en iyisi en kısa yolu tercih etmektir. ;-)
Olabilir illa takip etmek zorunda değil sohbet edersin samimi iyi biriyse sonra takip edersin
Benim mesajlarım kapalı olduğu için rahatsız olmuyorum jfndksj
Eskisi kadar düşünmüyorum açıkçası, akışına bıraktım.
İyide şarap içen kedi ne alaka jsjxhshs
Daha ikna edici olabilir
Navigasyon trafiksiz kestirme yolu gosterir
Pek iyi şeyler düşünmem
Öyle bir huyum olmadı olmaz
Herkese yaziyorlar diye düşünüyorum
Rahatsız edici.
Bi yoklama çekiyordur.
Doğru düşünmüşsün
güzel bakış açısı
Çok şuphecisin
Belkide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?