Dersler bahane edip ilk mesajı attığım kız istersen yüz yüze konuşalım dedi. Hiç muhabbetimiz yok. Umutlanmalı mıyım?

Bütlere kalma kalmama mevzusu vardı. Bende sordum birseyelr o da istersen yüz yüze anlatayım dedi.

Hiç konusmadik. Sadece birkaç kez görmüşümdur kızı.

Sizce umutlanmalı mıyım yoksa sıradan birsey mi bu
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Guncleee
Dersler bahane edip ilk mesajı attığım kız istersen yüz yüze konuşalım dedi. Hiç muhabbetimiz yok. Umutlanmalı mıyım?
Cevapla