Bu kızla yeni tanıştım biraz da açıldım ne yalan söylim ama en son konuşmamız böyle geçti sizce bu kız benle konuşmak istemiyor mu?

Yoksa bunaltmış olabilir miyim?
Bu kızla yeni tanıştım biraz da açıldım ne yalan söylim ama en son konuşmamız böyle geçti sizce bu kız benle konuşmak istemiyor mu?
Bu kızla yeni tanıştım biraz da açıldım ne yalan söylim ama en son konuşmamız böyle geçti sizce bu kız benle konuşmak istemiyor mu?
Cevapla