Kızla iletişimi kesince mi benimle konuşmayı düşünüyor sizce? şu an cepte tutması da mı bu yüzden midir?

çok kez konuşup konuşmayı kestik. ve beni cepte görüyor her geldiğinde kabul ettiğim için. birde ben aynı sınıftan konuştuğu kız olduğunu öğrendim. ama onun haberi yok. okuluda 2 yıla biticek. en son geldiğinde senden sonra kimseyi sevemedim, benim için değerlisin gibi şeyler demişti.
Kızla iletişimi kesince mi benimle konuşmayı düşünüyor sizce? şu an cepte tutması da mı bu yüzden midir?
Cevapla