Uzun süredir kesiştiğim kız konuşmamı mı bekliyor?

Kızla tanışmışlığımız yok sadece birbirimizi gördüğümüzde bakısıyoruz. Ben nerdeysem olduğum yöne dogru bakıyo ben gidince de bakmıyo bile test ettım yanı. Bı kere de yıne baktıgını yakaldım bunun.. Oldugu yerden dısarı cıktı 5 dk falan durdu ve bı kac kere baktı bana Sonra ordan cıktı gitti. Hep böyle oluyo , yanına gidip onla konusmam için mi gidiyo acaba? Benden beklentısı var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
bir keresinde kolay gelsın diyip geçmişdim cevap vermedi sonradan farkettı ve ben ondan emın olamadıgım ıcın konusmak istemiyorum, ters cıkmasn dıye
Uzun süredir kesiştiğim kız konuşmamı mı bekliyor?
Cevapla