Tanımadığım halde konuşmaya çalıştığım kızla bir daha konuşsam ayıp olur mu?

Kızla geçen hafta konuşmaya çalıştım beni tanımadı geçen sene de aynı şekil konuşmaya çalışmıştım ama sadece 2 defa ve toplasan 20 saniye etmez şimdi yine soru sormak istiyorum onu çok seviyorum ama çok utanıyorum ya aşırı tepki verirse diye çünkü geçen hafta gittim yanına merhaba nasılsın dedim ismini söyleyerek anlamsızca baktı ve iyiyim dedi bende hatırlamadin mi dedim oda yaniii dedi kafasıni salladı bende sağol dedim kaçtım sizce bana tepki verir mi
Tanımadığım halde konuşmaya çalıştığım kızla bir daha konuşsam ayıp olur mu?
Cevapla