Whatsapına baktım az önce bir sürü konuşmuş görüşmüş video fotoğraf ses kaydı vs. Eskiden bu kızla aralarında ufak çaplı bişey vardı. Bu kız benimkini öpmüş 5 defa. Ben ona bu kızla görüşme diyorum o arkadaş ayağına konuşmuş benim yokluğumdan istifade. Biz normalde beraber yaşıyoruz ama 15 gün evime gittim olan olmuş sizce ne yapmalıyım. Akıllıca cevap verin çok çaresiz kaldım..
Sevgilim konuşma dediğim kızla benden habersiz görüşüyor ne yapmalıyım?
Kız opmemistir, opusmuslerdir iştestir o eylem yani. Ben olsam net sorardım "geçmişin olan biri ile neden konuştun? Arkadaşın mi gerçekten? Ben de opustugum eski arkadaşlarımla konuşabilirim o halde"de sakince. ne diyeceğine göre şekil verirsin duruma. Ama ben güvenmezdim ona.
Ulan sevgilin kıza yürümüş yok saçını oksarim yok şöyle böyle aldatılmışsın neyin iyi niyeti bu? Suç hayatına aldığın karaktersizde yol yakınken ayır yolunu çok ağlarsın , uyarını yapmışsın uslanmamış okurken sinir oldum.
Sevgiline doğal olarak bu kızla bir daha konuşma demişsin e bunlara rağmen konuşmuş konuşmayı geçtim yürümüş bence karşına al ciddi ciddi konuş mesajları gördüğünü söyle hemen buna son ver eğer vermezsen ben bu şekilde seninle devam edemem de sonra da verdiği cevaplara bir bak ona göre ayrılır ya da devam edersin
Hee tamam basini okumamisim silmemeis bide mesajalri sen gor diye beklemis iste adam acik acik pesimi birak diyorr daah ne desin ama bir guzell agizna geleni vermeden ayrilma derim ben sonra icindee ukte kalirrr daah kotu olurr
Ayy allahim ben boyle yakalicamm yaaa o an varya 3. Dunya savasi cikmisti cikarttimda zamanindaa okadarr sey yasatti bana bana diyokii senin psikolojin bozuk diyo bide bana yaptimlarina bakmadann as. Serefsizi
Beni aradii ne dedii biliyonmu hakkini helal et dedii o kzii eski sevgilimi unutamadim dedi hala konsuuyozz dedi arkadas olarakta olsaa dedii bulusmuslarr kizlaa benim telefonu num. almiss ondan kiz beni aricakmiss cesarete bakk bana bunalri dedi sen olsan naparsin
Ulan bir insna bu kadarmi adii olur ya nisanlancaktikkk ulan bu ayyy herkess bekliyoduu istemeye ne zaman gelecekler diyee soruyoduu bana kendi dedi subatta Nisan yapariz diye
ya arkandan adam gidip senin istemedigin birisiyle konusmus ve ustune biseyler yasanmis bir kizla konusmus. normal bir insan napar ayrilir tabiki. bunu yapan ilerde kim bilir neler yapar. ayril kurtul iste hayir gelmez boyle insanlardan
En İyi Cevaplar