Konuştuğum çocuk, bir kızla birlikte olmuş, sinir oldum.. görüşmem doğru mu?

Aramızda bir şey yoktu ama uzun zamandır mesajlaşıyorduk, o bana yakın davranıyordu ama ben kendimi geri çekiyordum çünkü cesaret edemiyordum. Dün konuşurken bir kızla bir şeyler yaşadığını itiraf etti. Biraz soğuk yaptım, neden böyle davranıyorsun gibisinden söylendi.. artık kendisiyle görüşmemeli miyim?

Konuştuğum çocuk, bir kızla birlikte olmuş, sinir oldum.. görüşmem doğru mu?
Cevapla