24 yaşında tıp fakültesi son sınıf öğrencisiyim , 3 senedir yalnızım neden sevgilim olmuyor?

yaklaşık 5 ay sonra mezunum , artık evlenme çağım geldi, neden aklı başında, zeki, hoş sohbet bir kız arkadasım yok anlamış değilim. içki , sigara gibi kötü alışkanlıklarım yok, dürüstlüğü en büyük erdem olarak görüyorum , çok sadık biriyimdir, tipim normal, ne eksik?
24 yaşında tıp fakültesi son sınıf öğrencisiyim , 3 senedir yalnızım neden sevgilim olmuyor?
Cevapla