23 yıldır yalnızım niye sevgilim olmuyor? Tipsiz de değilim?

Doğar doğmaz sevgilimin olacak hali yok elbette ama sayı fazla gözüksün diye yaptım :D Apaçiye benzer bir halim yok. Kadınların dikkat ettiği hemen hemen her şeye dikkat ediyorum; diş, cilt, el, tırnak, saç, giyim tarzı, konuşma (fazla konuşmayı sevmem ama sıkıcı da değilim) problem nerede?
yetti be ne yalnızlıkmış seninkide sorma artık
belki kızlara göre fazla bakımlısın o yüzden çekiniyor olabilirler
kızlarda sorun var sende değil
marmarisli değilmisin bir yabancı hatun bul mesela ukraynalı
düşündüm düşündüm bulamadım
çok fakirsindir (kadınlar satın alınabilecek eşya çünkü)
xper kasıyorum yazıp çıkıcam kusura bakma (alakasız diye silersem kusura bakma)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
çevre edinmeden sevgili olmuyormu? ben tek takılıyorum ne yapcaz
Güncellemeler
+1 yıl
Yalnızım diyorum resim koy diyorsunuz :D ne içtiniz? Arkadaş flnda yok. Hiçte olmadı doğal olarak beni çeken kimsede olmadı. Nasıl resmim olsun vesikalıkmı... hey gidim hey
23 yıldır yalnızım niye sevgilim olmuyor? Tipsiz de değilim?
Cevapla