AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
48Cevap
Kafası karışmış hazır değil galiba :Dd
çocuk olgun biri değil olan bu
Adam akıllı insanları neden bulamazsınız ki:S
hikaye yazmayın buraya mk
Cocuksu garip hareketler
Neden böyle sence
Ayran gonullu olabilir belki hoslandigi tek kiz sen deilsin
Sanmıyorum
Sana gercekten deger verio olabılır
nerden çıkarttın bunu
Hızlı gittiğinizi düşünmüş durmak ıstemıs. Sana deger vermese seni ezer geçer. Küçük de olsa bir ıhtımal eskı sevgılısı mesaj atmıştır
ezip geçerek ne yapabilirdi ki?
Alçağını alır giderdi. Daha nasıl acıyım.
Bence kalite kontrol yapmış sadece
mesaj atar mı bir daha
Oda bilmiyorki ne yaptığını 😃
ya lütfen sen erkeksin bir yorum yap
Eski sevgilisi ona mesaj atmış olabilir unutma her erkek ne istediğini bilir ve kadınına seviyorum derse yok hızlı hareket ediyoruz demez diyemez çünkü seviyordur dikkat et derim ona belli etmeden gözlemle aklını kullan eğer sana öyle davranıyorsa sende öyle davran bir bakıma akıl oyunu oynayıp ne olup bittiğini tepkilerini çözersin sabırlı ol sadece
yani özetle benim şimdi ne yapmam lazım? bak mesela tamam tanıyalım yazdım mesajımı görmeden uyumuş seven insan ne yazmış diye bakardı
Aklını kullan ağırdan sat kendini biraz
giderken kendine iyi bak dedi bana acaba görüşmek istemedği için mi dedi
Eski sevgilisi mesaj attı büyük ihtimaller
sanmıyorum... sen soruma cevap ver
Neymiş sorun?
giderken kendine iyi bak dedi bana acaba görüşmek istemedği için mi dedi diyorum
Veda etmiş olabilir
ama mesajlarda da böyle dedi öyle olsa çabuk olsursa hemen biter demezdi herhalde?
Allah sevgiline sabır versin
hayat sorunu okuyacak kadar uzun değil
bb
ne istediğini bilmiyo çocuk :DD
Seni cok seviyo ve cok temkinli davraniyo
Ne alaka
Belki gecmisinde buyuk bir ders almistir ve o yuzden cok dikatli
Sevmiyor
Her ne olursa olsun ona ciddi bir sekilde son bir defa sor
Soramam bir yeri Kalkıyor artık
Ona bu hallerini de soylemelisin her şey acik ve net olması lazım
fazla basit bir kız gibi davranmışsın
haklısın bu durumu nasıl toplayabilirm
mesaj atma bekle için içini yesede yazma. kıskandır oondan başka seçeneklerin olduğunu anlamasını sağla
tamam sağol
işe yarar umarım :)
Elini tutmuş alt tarafı yapışmamış ya sana
olsun yani ne bu
Çocuk sana farklı gözle baksaydı sinemada falan öpmeye çalışırdı, bence ya dediği gibi yavaş yaşayalım herşeyi diyo ya da duyguları karışık zamana bırak daha iyi anlarsın
öptü ama masum bir kere sence bir daha mesaj atıp buluşmak ister mi arabadan inerken ben trip attım kendine iyi bak dedi sonra da bunları konuştuk işte
Bence mesaj atar ama bidaha gereksiz tripler atma soğuyabilir yani
buluşmak ister mi peki? bir de nasıl davranıyım yakın mı ilgisiz mi
İster tabi neden istemesin, kendimden örnek vereyim sevgilimle 2 gün önce ayrıldık 1 yıldır ayrılıp barışıyoduk herkes diyodu işte başka kız mı yok falan bu kızın beni çekmesinin nedeni kaçmasıydı, kaçan kovalanır hep bide zor kız ol kolay kız olma biraz süründürürsen her dediğine evet demezsen kendine bağlarsın onu
nasıl kaçabilirim örnek versen mesela şu an benden resmen soğudu sanki...
Ya eski sevgilime buluşalım diyodum izin alamam diyodu 1 saat sonra canım ben bizim kızlarla sinemaya gidiyorum haberin olsun falan diyodu, anladığım kadarıyla sen seviyosun bu çocuğu eğer üzecek bir hareket yaptıysan hiç mesaj bekleme bence sen at konuşmaya başladığınızda yakın davran soğudu falan dedin ya, sonra başlarsın ayar çekmeye
ama ben zaten neyiz dediğinde seni seviyorum yazdım
O zaman bekleyeceksin sadece, erkekler ilk başta çok ilgilenir sonra bir soğuma gelir büyük ihtimal bundada bu tarz şeyler olmuş zamana bırak yazacaktır umarım yazmazsa döveriz :D sen üzme kendini
soğuma olduysa niye elimi tutuyor anlamıyorum ki
O zaman ki anı yaşamak istemiştir belki bilemeyiz
Bence emin değil
neyden?
Bana sorarsan senden bir anlık etkilendi ve seni seviyorum demesine pişman oldu yol yakınken vazgeç koşma peşinden sıkarson yoksa
o zaman niye bugün elimi tuttu sinemada pişmansa
Ya onu o kadar büyütme bence
dengesini bulmaya calısıyo
etinden ve sütünden yararlanacak kaç :D
Sapık mı yani
yanisi şu hemen def et. sadece sapık değil. kızları kendine bağlayıp onu önemsemeyen ve peşinden koşturmayı seven bir tip def et gitsin. hem sen nasıl kızsın ya bir erkeğe böyle köpek gibi bağlanıyorsun kız dediğin böyle yapmaz!
öyle her kızla konuşan bir tip değil
haa pardon o zaman git koş peşinde :D sana akıl vermeye gerek yok s*ilmeye ve atılmaya meraklısın. kız dediğin erkeğin peşinde koşmaz erkeği peşinde koşturur. ha senin gibi saflar gidip erkeğe köle olursa o da en iyisini yapar s*kip atar
tamam böyle demesen iyiydi atmıyorum mesaj felan haklısın zaten
aferin şöyle hanım efendi ol ya :) bırak erkek milletinin peşinde koşmayı silkin kendine gel :D sana erkek mi yok bas kıçına tekmeyi tersle sen onun yaptıklarını yap bak nasıl pervane olacak senin poponda :D
ah tatlım mesaj atsa gününü göstericem de atmıyor ki :D
kullanıyor ayrıl
Sevgili değiliz ki
kullanıyor konuşma lasjdhgfdsaj
Garip bir durum
sence yorumun varr mı
Valla bana öyle geliyorki bu çocuk ne istediğine henüz karar verebilmiş değil... Böylelerinden fayda gelmez bence, hem birkaç günlük ilişki çok da durma üzerinde
mesaj atar mı peki sence canım
Ne zaman attın mesajı sen
dün 11 de ama sabah mesajı görmüş ne kadar çevrimiçi kaldı yazmadı günaydın bile bugün de giriyor arada sırada ama yazmıyor
Yazsaydı şimdiye kadar yazardı zaten, boşver ve hiç oralı bile olma bence.
haklısın aslında
Sevmiyor seni
nerden anladın?
Sevse ole davranmazdi bildigin soguk davranmis sana
bir daha buluşmak ister mi?
İkizler mi çocuk?
değil
O zaman bilmiyorum ama ikizlerse normal. :D
gerçekten ikizler burcu nasıl oluyor yaaa bende bir çoçuktan hoşlanıyorum ve ikizler?
Yükselenim de kendimde ikizlerim. Sağı solu belli olmaz ikizlerin hele ki benim yükselen de ikizler 2 kat koy şuna. :D Benim etkilenmem için ya gerçekten içimde bir şeyler olmalı ve bunun canlı tutulması lazım ya da benim zor anlarımda da iyi anlarımda yanımda olan biri gerek, yeri gelince arkadaş yeri geldiğinde sevgili olarak konuşabilmeliyim. Bir de rutin sevmem hani mesela şöyle diyim örneğin sevgili oldun her zaman aynı şeyler vs sıkar beni. Ara sıra mesela değişiklik gerek örneğin ben küçük süprizler yapmayı gezmeyi vs seviyorum. Ya daha uzatırsam çok uzun olacak. :D Sen buradan yorumla işte kendince. :D
Iyi düşün taşın.
yani?