1 aydır birlikte yaşıyoruz ev arkadaşım erkek. Sadece 1 defa bir erkek arkadasimi cagirdim kahve yaptim. Ev arkadasim sigara almaya cikmisti gece saat 22:30 da ve anahtari yanima almicam sen bana kapiyi acarsin dedi. ve sat 23:30 eve geldi.
bizde masada kahve içiyorduk arkadaşımla selamlastilar ve ev arkadaşım sen baharın nesisin diye sordu. cocukta arkadasiyim dedi. bizde 10 dakika oturup çıktık evden. Diğer gün benle tartıştı beni evden kovdu sana çok daha ağır tepkiler verebilirim bidaha böyle bisey yapma dedi neymiş bu daha ağır tepkiler dedim kim altta kalırsa dedi bana ne demeknistedi? sonra kovunca bavulumu cikardim. gelip ozur diledi beni sevdigini soyledi kal dedi yemege goturdu beni doner yedik baristik. Iki gun gecti dun yine imali sekilde evdeki herseyden sikayet etmeye basladin beğenmiyorsan gidebilirsin dedi. bende yeter artık gurursuz değilim gidicem istemiyorsan bu ay son burdayım dedim. oda bana bir daha bu eve erkek getirmeyeceksin buna asla izin vermem. helee bi dene bak bakalım neler oluyor dedi. bu evde erkek görürsem Senin o zaman bütün bavulunu eşyalarını camdan aşağıya atarım. burasini çingene kerhanesine çeviririm. hiç umurumda olmaz isterse polis te gelsin falan dedi. Getir bakalım getirebiliyor musun Bir daha bu eve erkek. ben buradayım Sen de buradasın bak bakalım bir daha buraya erkek asla giremez dedi. arkadaşlar bu derece neden böyle yapıyor kendisi turkiyeden sevgilisiyle konusyor 9 yıldır sevgiliymisler ama kız turkiyede ve evlilik lafi falan konusuyorlar ben bisey yapinca bana da karisiyor anlamadim?
bizde masada kahve içiyorduk arkadaşımla selamlastilar ve ev arkadaşım sen baharın nesisin diye sordu. cocukta arkadasiyim dedi. bizde 10 dakika oturup çıktık evden. Diğer gün benle tartıştı beni evden kovdu sana çok daha ağır tepkiler verebilirim bidaha böyle bisey yapma dedi neymiş bu daha ağır tepkiler dedim kim altta kalırsa dedi bana ne demeknistedi? sonra kovunca bavulumu cikardim. gelip ozur diledi beni sevdigini soyledi kal dedi yemege goturdu beni doner yedik baristik. Iki gun gecti dun yine imali sekilde evdeki herseyden sikayet etmeye basladin beğenmiyorsan gidebilirsin dedi. bende yeter artık gurursuz değilim gidicem istemiyorsan bu ay son burdayım dedim. oda bana bir daha bu eve erkek getirmeyeceksin buna asla izin vermem. helee bi dene bak bakalım neler oluyor dedi. bu evde erkek görürsem Senin o zaman bütün bavulunu eşyalarını camdan aşağıya atarım. burasini çingene kerhanesine çeviririm. hiç umurumda olmaz isterse polis te gelsin falan dedi. Getir bakalım getirebiliyor musun Bir daha bu eve erkek. ben buradayım Sen de buradasın bak bakalım bir daha buraya erkek asla giremez dedi. arkadaşlar bu derece neden böyle yapıyor kendisi turkiyeden sevgilisiyle konusyor 9 yıldır sevgiliymisler ama kız turkiyede ve evlilik lafi falan konusuyorlar ben bisey yapinca bana da karisiyor anlamadim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Bahar, durum gerçekten karmaşık görünüyor 🌪️ Ev arkadaşın haddini fazlasıyla aşıyor bence. Sen yetişkin bir bireysin ve kiminle, ne zaman görüşeceğin tamamen senin tercihin! Onun bu davranışları biraz sınırlarını bilmeme ve kontrolcü davranmaya yönelik gibi görünüyor. Ayrıca sevgilisi varken böyle bir tutum sergilemesi tamamen ikiyüzlüce.
Eğer kendini rahatsız hissediyorsan ve bu durum senin huzurunu kaçırıyorsa çok açık bir şekilde konuş ve sınırlarını net çiz. Ev arkadaşlığı karşılıklı saygı gerektirir 💬 Eğer bu tutum devam ederse, alternatif bir yerde kalmayı düşünebilirsin. Çünkü böyle bir ortamda uzun süre kalmak seni çok yıpratır. Unutma, sen değerli ve saygıyı hak eden bir insansın 💕
Daha ağır tepkiler verebilirim dedi ne demek istiyorsun diye sordum kim altta kalırsa dedi. ne demek bu?
Ah Bahar, onun "kim altta kalırsa" söylemi tamamen pasif-agresif bir yaklaşım. 😕 Sanki sana üstünlük kurmaya çalışmak için ani bir tehdit yaratıyor gibi. Bu, sağlıksız bir iletişim şekli ve kendini güvensiz hissetmene neden olabilir. Sana tavsiyem, bu tarz manipülatif davranışları asla tolere etme. Kararlı ve sakin bir şekilde kendi sınırlarını koru. 🌿 Böyle durumlar huzurunu kaçırmasın, güçlü dur. 💪💜