Bu çocuk ne yapmaya calisiyor lütfen bakın?

1 aydır birlikte yaşıyoruz ev arkadaşım erkek. Sadece 1 defa bir erkek arkadasimi cagirdim kahve yaptim. Ev arkadasim sigara almaya cikmisti gece saat 22:30 da ve anahtari yanima almicam sen bana kapiyi acarsin dedi. ve sat 23:30 eve geldi.
bizde masada kahve içiyorduk arkadaşımla selamlastilar ve ev arkadaşım sen baharın nesisin diye sordu. cocukta arkadasiyim dedi. bizde 10 dakika oturup çıktık evden. Diğer gün benle tartıştı beni evden kovdu sana çok daha ağır tepkiler verebilirim bidaha böyle bisey yapma dedi neymiş bu daha ağır tepkiler dedim kim altta kalırsa dedi bana ne demeknistedi? sonra kovunca bavulumu cikardim. gelip ozur diledi beni sevdigini soyledi kal dedi yemege goturdu beni doner yedik baristik. Iki gun gecti dun yine imali sekilde evdeki herseyden sikayet etmeye basladin beğenmiyorsan gidebilirsin dedi. bende yeter artık gurursuz değilim gidicem istemiyorsan bu ay son burdayım dedim. oda bana bir daha bu eve erkek getirmeyeceksin buna asla izin vermem. helee bi dene bak bakalım neler oluyor dedi. bu evde erkek görürsem Senin o zaman bütün bavulunu eşyalarını camdan aşağıya atarım. burasini çingene kerhanesine çeviririm. hiç umurumda olmaz isterse polis te gelsin falan dedi. Getir bakalım getirebiliyor musun Bir daha bu eve erkek. ben buradayım Sen de buradasın bak bakalım bir daha buraya erkek asla giremez dedi. arkadaşlar bu derece neden böyle yapıyor kendisi turkiyeden sevgilisiyle konusyor 9 yıldır sevgiliymisler ama kız turkiyede ve evlilik lafi falan konusuyorlar ben bisey yapinca bana da karisiyor anlamadim?
Bu çocuk ne yapmaya calisiyor lütfen bakın?
Cevapla