Dostum sen ve senin gibi arkadaşların anlamadığı şey sen bu kız işlerinde çok istersen olmaz ama umrunda olmazsa hiçbir kız o zaman olur. O zaman da umrunda değildir işte ya da umraumda değil rolünü çok iyi yapman lazım. Problem bu yani benim tavsiyem akışına bırak çaba gösterme. Kıza mı ihtiyacın var "heyy kızlar çok yalnızım bana bir kız bulun" de zaten kızların % 70 i çöpçatandır. Sana birini illaki bulurlar :)
Özgüvenli kendinden emin ol kendine güven. Giyimine kuşamına temizliğine dikkat et. Kimseye fazla değer verme üstüne düşme. Her alanda kendini geliştir. Yabancı dil öğren.
eroinman ol aşşada yazanların hepsi var umursamazlık , enteresan bakışlar, havalı bir yürüyüş gizemli tavırlar , kendine güven bunların hepsine sahip olmak istiyosan al iç 20 mi lira
karakter hafif maço espri yapabilme kıskanma önemseme sorular sorma ailesine saygı duyma biraz fırlama biraz şımarık kendini beğenme araba (hızlı surmeden bahsedıyorum) bır bırıkım (kültür, seyahat, hayat düşüncesi)
kuul olman lazım ne giyiyosan yakıştır saçına başına bak vee en önemlisi konuşma kızları etkileyebilmen için biraz elimi sallaasamm ellisi gibi gösterr
cool ol fazla yüz verme kimseye gevsek gevsek hareketler yapmaktan kacın gizemli olmaya calıs herkesle yuz goz olma 1-2 kısı yeter de artar kızlara yavsama ılgılenmıyomus gıbı gorun o zaman kosarlar
ilk de güzel geliyor olabilir ama herşeyin çoğu zarar karı kıza doyarsan artık karı kız olaylarını bırakırsın benim bir arkadaşım abazandı resmen 4 yıl rusyada daha sonra da kanada yüksek lisans yaptı adriana lima gelse ziklemeez :)
ağır bir erkek ol gizemli ol pozitif ol her zaman bakımlı ol haraketlerine dikkat et boş konuşma
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Yakışıklılık Falan Si*tir Et Onları Delikanlılık Efendilik Tabi Sana Yakışıklı Olma Demiyorum Giyim Tarzında Biraz Önemli Ama Öyle Çok Abartı Değil O Zaman Gör Bak Nasıl Köğpek Oluyorlar :D Denediklerimi Anlatıyorum Ama Tabi Kısmet İşi Bunlar
yakışıklı olman lazım mesela vücud kas adinos yapmaya başlayabilirsin, dişlerin temiz inci gibi olması lazım, temiz olman lazım, temiz giyinmen lazım falan filan.
Parfüm kokan, dişleri ve nefesi ferah giyinmesini, doğru yerde konusmasini oturup kalkmasini bilen şefkatlı ve bir kizi koruyabilen her erkek kizlar icin idaeldir.
Jason Statham gibi vucut Brat Pitt gibi bakış Walter White karaterindeki gibi zeka Ve birazda ağzın laf yapar konuşuğun kişinin gönlünü hoş tutarsan. Peşini bırakmazlar ;)
bşy söylüyim mi benim için benim arkamdan koşan kızların hiçbir değeri yok öyle bir erkektim ve koşan kızlar hiç umrumda olmadı sadece bn bir kız yüz vermedi bn onun ğeşinden koştum tam 2 ay sonra sevgili olduk ve çok değerli benim için o
Kızlar gerçekten seviyorsa genelde koşmuyor öyle, ama bu isteği karşılamak isteyenler içe kapanıp yalnızları oynamanın büyük dikkat çektiğini söylerler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
174Cevap
Dostum sen ve senin gibi arkadaşların anlamadığı şey sen bu kız işlerinde çok istersen olmaz ama umrunda olmazsa hiçbir kız o zaman olur. O zaman da umrunda değildir işte ya da umraumda değil rolünü çok iyi yapman lazım. Problem bu yani benim tavsiyem akışına bırak çaba gösterme. Kıza mı ihtiyacın var "heyy kızlar çok yalnızım bana bir kız bulun" de zaten kızların % 70 i çöpçatandır. Sana birini illaki bulurlar :)
Özgüvenli kendinden emin ol kendine güven. Giyimine kuşamına temizliğine dikkat et. Kimseye fazla değer verme üstüne düşme. Her alanda kendini geliştir. Yabancı dil öğren.
Şık ve cool bir giyim tarzı yarat kendine. Sonra ulaşılmazı oyna.. Zor ol her senden hoşlanıyorum diyen kıza yanaşma
Yürüyen merdivenin başında bekle kanka orda durunca kızlar sana gelecek ama hiç konuşmayacak takma :)
Ciddi, gizemli, kültürlü ve centilmen olman yeterli.
Anahtar kural, çocuklarla ve hayvanlarla olan yakınlığına dikkat et.
bu da yalaaaannnnnn...
Uygulamada hata yaparsan iyi bir sonuç da bekleyemezsin pampa.
eroinman ol aşşada yazanların hepsi var umursamazlık , enteresan bakışlar, havalı bir yürüyüş gizemli tavırlar , kendine güven bunların hepsine sahip olmak istiyosan al iç 20 mi lira
karakter
hafif maço
espri yapabilme
kıskanma
önemseme
sorular sorma
ailesine saygı duyma
biraz fırlama
biraz şımarık
kendini beğenme
araba (hızlı surmeden bahsedıyorum)
bır bırıkım (kültür, seyahat, hayat düşüncesi)
İlgilen, bırak. İlgilen, bırak. İlgilen , bırak. DELİ OLURLAR
ne gerek var ya bu ayak oyunlarına
demek ki var?
Yakışıklı olman ve arabanın olması gerekiyor kesinlikle.
yakışıklılıkta bizle yarışıyorsunuz :) Kızlardan fazla bir isteğimiz yok kirli sakal ve bıyık bırakmasınlar yeter
Hahaha evet haklısın ama ben bunu söyleyebilceğin en son kızlardan biriyim emin oll :)
Kesinlikle öyledir :))
Özelden attırma şimdi fotolarımı benim
tabi tabi.
En güzel sizsiniz sakin ol rocky :))
Valla koşan kız salaktır. Aşıksa koşar o da çok değil, aşkta gurur olmalı.
ama önce sen kızların önünde koşmalısınki bakalım sonucu birlikte görelim.
ahlakın iyi olmalı kızlara nazik davranmalısın görünüşün uzun boylu olmalı sosyal sportif olmalısın bitti paaya maraya gerek yok ama evlenince var
yakışıklı olman lazım, paran olması lazım.
kızın cantasını al kac ya bağırır ya peşinden koşar buda diğer bir secenek
koşu yarışması yap önden sen koş arkandan da kızlar koşar
kuyruguna sucuk et falan bagla kosarlar. ne sacma soru kopekmiyim biz?
Bu iyiydi. :D
SD:FSDF:SDF:SDFsd
Baska soz birakmadi bana demem gerekiyordu:D
Koptum sabah sabah yav... :D :D
kopun kopun soruya degl bana kopun:D
köpekmiyim biz vvuhuu..
koşturupta napıcaksınki çok boş işler (Mehmet Uygar Aksu) :D ona bir bak tavsiyem.
Hiç takmaman lazım
Güzel kokman lazım
Hiç konuşmaman lazım
Hiç Konuşmazlarsa ilişki nasil yurucecek.
işte konuşmazsa kız kafayı takar ona zaten konuşur durur
Peşimden kızların koşması için ne yapmalıyım? düşüncesini kafandan atmakla başlayabilirsin.
Kizlarin pesinden kosacagi nitelikte bir erkek bu siteye giripte boyle bir soru sormaz, maalesef ;) alfa takil biraz yeter
Peşinde koşan kızlarmı seni öbür dünyada kurtaracak boşver bu işleri asıl ve en yüce sevgilinin yanında ol o sana yeter.
bakımlı ol kızları umursama iki göz ile denk gel sonra bakma bak bakalım koşuyorlar mı :D
aynen ya -_-
kızlar :D yapışık erkeklerden hoşlanmıyor ya çok iğrenç geliyor benim açımdan
hmm, öyledir muhakkak da yapışık erkek nedir ya
tip tarz yap kendne spora git ımm kitap oku kendini geliştir fikir sahibi ol kızlar seni bulur
ne alaka sosyal olması yeterli
Bu benim fikrim sanane :D git kendi yorumunu yap benim cevabıma atlama
öyle fikir mi olurmuş çok güzel ama
kuul olman lazım ne giyiyosan yakıştır saçına başına bak vee en önemlisi konuşma kızları etkileyebilmen için biraz elimi sallaasamm ellisi gibi gösterr
sertt oll
cool ol fazla yüz verme kimseye gevsek gevsek hareketler yapmaktan kacın gizemli olmaya calıs herkesle yuz goz olma 1-2 kısı yeter de artar kızlara yavsama ılgılenmıyomus gıbı gorun o zaman kosarlar
ilk de güzel geliyor olabilir ama herşeyin çoğu zarar karı kıza doyarsan artık karı kız olaylarını bırakırsın benim bir arkadaşım abazandı resmen 4 yıl rusyada daha sonra da kanada yüksek lisans yaptı adriana lima gelse ziklemeez :)
bir çikolata al ve sokaga cikip kos bak nasik peşinden kosuyo kizlar :D
Öncelikle peşinden kızların koşmasını istemeyi kesmelisin
Ne kadar değişebileceğini düşün.Bir de ne kadar değebileceğine.
En mantıklı yorumlardan biri bu :)
Teşekkür ederim :)
Dostum önemli olan doğru kızın koşması, hepsine ne gerek var. :)
adın nuri oldugu icin pesinden kosmazlar ama bak berkecan olsaydı kesin pesinden kosan olurdu.
gt ayağı derler buna
Bu kafayla pesinden aanca it kosar koc yumurtasi :)
Afedersin ama koşturtup ne yapıcaksın emin ol fazla ilgi iyi degildir hiç bir zaman yakında ögrenirsin bunları..
ağır bir erkek ol gizemli ol pozitif ol her zaman bakımlı ol haraketlerine dikkat et boş konuşma
Yakışıklılık Falan Si*tir Et Onları Delikanlılık Efendilik Tabi Sana Yakışıklı Olma Demiyorum Giyim Tarzında Biraz Önemli Ama Öyle Çok Abartı Değil O Zaman Gör Bak Nasıl Köğpek Oluyorlar :D Denediklerimi Anlatıyorum Ama Tabi Kısmet İşi Bunlar
Maşallah çok efendiymişsin😂😂🤦
sadece kendine bak ama kızlar için değil.eğer kızlar için yapayım psikolojisindeysen zaten koşmaz kimse peşinden
hiçbirini sallama fazla konuşma muhattap olma o zaman gelirler
Nie kizlarin pesinden kosmaini istiosun anlamarim.kendine guveninnin yok mu bide yetionmiosun kizlar diosun v
Kibar ol, nazik davran ama aynı anda umursamaz ol. arama sorma üstüne düşme umursama
aynn katılıyorum
Top olabilirsin :DDDDD
Kadın futbolcular peşnden koşar durur :DDDDD
göründüğün gibi ol dostum. yapmacık olup nereye kadar..
- Atletizm alanında çalış kedini geliştir
- Kestir
- Kadınlar kategorisinde maratona katıl
İlk olarak bu kızlar peşimde koşsunlar sevdasından kurtulmalısın...
Dış görünüşünü bilemem de adam ol inan pesinden kosan çok olur dostum ;)
Adam olanların kıymeti biliniyor da sanki.
Kisiden kisiye degisir :)
yalaaaaaannnnnn... asla inanmam bu dediğine
İnanma canim :) ne yapayim benim gorusum bu ;) yani erkek adamligini yapar kiz kiymet bilmez, kiz kiymet bilir erkek adamlik yapamaz bu boyle ;)
%100 yalan.
Kız doğru söylüyor. Adam ol ama iyi adam değil; iyisiyle kötüsüyle adam, adam gibi adam.
Bak adam olan anliyor iste ;) Boramert tesekkurler :)
Bir şey değil, bu arkadaşlardan bir kaçına özelde ders veriyorum merak etmeyin kızlar hepsi düzelecek istediğiniz kıvama gelecek.
Hadi bakalimm :)
Geçtiğin ve arkanda bıraktığın her yolun üzerine bir koşu bandı seti koyabilirsin.
Ilk önce cekicilik ve karakter yapisi önemli, gerisi akisa bagli
Ayrica kizlar at mi da kosacaklar dört nala
yakışıklı olman lazım mesela vücud kas adinos yapmaya başlayabilirsin, dişlerin temiz inci gibi olması lazım, temiz olman lazım, temiz giyinmen lazım falan filan.
Adinos olmalı diyosun Allasen sen dışardan Adinos u nasıl görecen la sendede 100cm g*t olmalı varmı?
adinos ney gençler o ADONİS :D, DDD
Adinos amigos demek istemişler abisi, bırak çocuklar konuşsun.
Bence adonis de yapsın adinosun yanına :D
Parfüm kokan, dişleri ve nefesi ferah giyinmesini, doğru yerde konusmasini oturup kalkmasini bilen şefkatlı ve bir kizi koruyabilen her erkek kizlar icin idaeldir.
Jason Statham gibi vucut
Brat Pitt gibi bakış
Walter White karaterindeki gibi zeka
Ve birazda ağzın laf yapar konuşuğun kişinin gönlünü hoş tutarsan.
Peşini bırakmazlar ;)
istersen gılman ol bir tren paran olsun koşmayan koşmaz sahsen ben koşmam !
yalancısın sen koşmazmış atlarsınız siz kadınlar.
ayrıntılı olarak A' dan Z' ye
tamam la cp yaptım :/
Gizemli ol merak uyandir, vurdumduymaz bir halin de olsun
iyi de kızla ilgilendiğini nasıl anlayacak
İyi de bir kizin ilgisini nasil cekerim demedin ki boyle yaparsan kesin birileri ilgilenir seninle
Daha hızlı koş arada follow me falan de abi çabalara bak ya
Özgüven olmalı para olmalı tip olmamalı farklı olmalı
Paranın peşinde koş, onlarda paranın peşinde, ulaşamayacaklarını anladıklarında senin peşine düşerler ;)
bşy söylüyim mi benim için benim arkamdan koşan kızların hiçbir değeri yok öyle bir erkektim ve koşan kızlar hiç umrumda olmadı sadece bn bir kız yüz vermedi bn onun ğeşinden koştum tam 2 ay sonra sevgili olduk ve çok değerli benim için o
sen kız gördunmu topuğa kuvvet kaçmaya başla
oyle kaç ki topukların kıçına degsin
arkanada bakma
bak nasıl kovalıyorlar seni
Kızlar gerçekten seviyorsa genelde koşmuyor öyle, ama bu isteği karşılamak isteyenler içe kapanıp yalnızları oynamanın büyük dikkat çektiğini söylerler
Kızlarla konuşmalısın
onları güldürmelisin, esprili olmalısın
tipine özen göstermelisin
peşlerinden fazla koşmamalısın soğuyolar
kızlar bence hak ettikleri değerdeler ya, fazlasına gerek yok
Paran var mı paran hahhhhh işte o varsa gerisi geliyor.
Paradan, arabadan bahset sen var mı yok mu? Gerisi hikaye