Göktürk’te sokak hayvanlarının bayıltılarak toplanması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Haberlerde Göktürk’te sokak hayvanlarının bayıltılarak götürüldüğünü görmek beni gerçekten rahatsız etti. Sokak hayvanları bir sorun gibi görülüp aceleyle ortadan kaldırılacak canlılar değil. Bu tür uygulamaların şeffaf olmaması, hayvanların nereye götürüldüğünün ve sonrasında ne olduğunun bilinmemesi de ayrı bir endişe yaratıyor. Çözümün toplamak değil; kısırlaştırma, yerinde yaşam ve denetimli bakım olduğunu düşünüyorum. İnsanların ve hayvanların birlikte, daha vicdanlı ve planlı bir şekilde yaşayabileceği yöntemler varken bu görüntüleri kabul etmek zor.

Göktürk’te sokak hayvanlarının bayıltılarak toplanması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla