Yatak odası takımını kız tarafı olarak biz aldık zaten. Salon takımı da beğendiğim model olsun istiyorum. Ha deyince değiştirilmiyor yıllarca kullanacağız ama istediğim modeli pahalı buluyorlar. 88 bin pahalı mı?

Yatak odası takımını kız tarafı olarak biz aldık zaten. Salon takımı da beğendiğim model olsun istiyorum. Ha deyince değiştirilmiyor yıllarca kullanacağız ama istediğim modeli pahalı buluyorlar. 88 bin pahalı mı?

Yani almak istememe sebebi tabi biraz fiyatından kaynaklı olabilir. Kadın düşüncesi olarak mantıken yıllarca kullanabileceğiniz bir şey düşünüyorsunuz, güzel lakin dünyanın sonu değil yani, eğer eskirse değiştirilir bir dönem içerisinde yine, Allah sağlık ve ömür versin yeter. İçinizde kalmış olabilir, onu çok beğenmiş olabilirsiniz ama bie yuva kurulmaya başlanmış, temeller atılmış, size demiyorum ki her şeye onay verin, alttan alın lakin, eşiniz ve ailesine de elinizden geldikçe destek olmanızı tavsiye ederim. Aynısı eşiniz ve sizin aileniz için de geçerli tabi ki. Her şey karşılıklı. Lakin küçük şeyler için birbirinizi kırmamanızı ve büyütmemenizi tavsiye kabul edin benden. Nabza göre şerbet vermeyi deneyin. Malum, her şeyin yeterince güçleştiği bir dönemdeyiz. Siz bari birazcık olsun, kolaylaştırın, zorlaştırmayın. Niyetiniz sahih olsun, Rabbim en güzelini almak, en güzeliyle yaşamak nasip eylesin. Yuvanızdan huzur eksik olmasın. Kâfi. Vesselam.
Şöyle ki düğün yapmak ucuz bir şey değil 88k günümüz de pahalı ucuz bir şey değil şu an daha uygun fiyatlı daha kullanışlı bir şey seçip ilerde düğün borçları bitince istediğini alabilirsin hem sıkılırsin koltuktan değişiklik istersin. Karşı tarafı da anla ve öyle haraket et bu devirde evlenmek yuva kurmak kolay değil ki erkeklere çok yük yükleniyor düğün işlerinden anlayışlı ol
Pahalı değil mi sizce? Daha uygun bakabilirsiniz bence. Mutluluğunuzdan önemli olmamalı. Şimdi düşuncesizce yapilan alışverişler evlilik boyunca başa kakılır. Ki haklılar, domuzdan ne koparırsan kârdır diyerek en pahalı takımı aldırırsan seni kızları oalrak değil gelinleri olarak görürler.
Normalde yaptıkları yanlış gadası. Ama ekonomik nedenlerden dolayı hayır diyorlar. Kaldı ki borcu eşinle beraber sen ödeyeceksin. Birde olaya bu taraftan bakmak gerekiyor.
Cevap
36Cevap
Bence doğru değil
Bir kere evleniyorum, bir kere alınacak, bir kere gelin oluyorum diyen bir kız görürseniz deli taklidi taklidi yapın beyler. Bakın size tavsiyem tam o anda altınıza sıçın ben altıma sı*tım diye bağırın, 5-10 kişiye rezil olursunuz ama hayatınız kurtulur. Bakın bu kezbanların "bir kere gelin oluyorum" diyerek ittirdiği kazığı senelerce milim milim çıkartmaya çalışırsınız mabadınızdan. Bir de afra tafra çekersiniz üstüne. Siz borç öderken off ya 5 gün tatil mi olur diye bik bik öter. Çeşme'ye Bodrum'a gidecektik, Analya'ya herkes gidiyor diye kafa ütüler.
Tamam biliyorum soru troll ama bu kafada acayip fazla kezban var, aman mayın tarlasından dikkatli geçin, mantara basmayın.
Abi sen hayatı çözmüşsün
gece gece kahkaha attım sıçn kısmına yav. hay çok yaşayın 😂😂
Dostum kral adamsın
Şu Türkiye birde Balkan kadınlarının Maddi istekleri ve herşeyin en iyisi isteklerine bitiyorum 😂😂 Elizabeth taylor gibiler.. 88 bin ne len? Adet diye diye geberecekler, 80-90-2000 lerde kaldı artık diyeceğim yıl olmuş 2023 hala adet diyorlar, Umudumuz gençlikte mi? Hiç sanmıyorum zır cahillere bak.. Koltuğa 88 bin ver, Düğüne 70 bin ver, Balayıda ister hasbalarım, Sonra en son mobilyalar.. Ondan sonra geçinemiyoruz, Psikolojimiz bozuluyor, İntehara teşebbüs, Kadın cinayeti, Erkek cinayeti, Cinnet geçirme … Harbi malsınız 😏😏😏 Kusura bakmayın 2x2 4 eder. İşiniz gücünüz ona buna hava atmak, aç kalayım ama havam olsun 😂😂😂😂😂 komedi
Yorumundan öpüyorum 👍🏼
Tebrik ederim hanimefendi
@Alacabulaca ❤️❤️
88 bin liraya biz düğün ettik 2020 yılında gereksiz pahalı. Senelercede kullanamıcaksın emin ol eğer beğendiğin koltuk takımı o fotoğraftaki gibiyse. Fazlasıyla leke tutacak kıyamıycaksın örtü alcaksın üstüne düşünsene 88 bin verdin üstünü örtüyosun hadi üstünü örtmedin yarın bi gün çocuğun olsa o koltuk her halükarda yıpranacak. Bunun için karşı tarafla kötü olma değmez daha orta halli bişey al. İçinde kalıversin buda. Zevkine göre almışsın bazı şeyleri zaten. Bunun için tat kaçırılmaz.
88 bin ne ya. İnsan onu istemeye utanır. Ben burada bir koltuk takımı gördüm. O kadar şık ki fiyatı 25 bin. Hemde tertemiz, ferah. Parayı nereye harcayacağız derken iyice delirmeyin. Azcık nişanlına saygın olsun. Yatak odasına ne kadar para verdin bilmiyorum ama o 88 bine ben 3 oda birden tamamlarım. Çocuk odaları, mutfak, balkon. O kadar güzel yaparım ki o evi. O para tamamen abartı. Elini vicdanına koy.
Azcık mantıklı ol.
Her insan sevdiği kişinin istediğini yapmak ister her insan herşeyin iyisini hak eder ama geleceği bu kadar kapsamlı tutmayın yarının ne getirdiği belirsiz bunun için üzülüp üzmeye değer mi 👀 ya da bir sonraki ay şundan kısıp bunu ödeyim stresi ile alınan eşyanın ne değeri olur ki 🤷🏻♀️
bir yuva paylaşmak anlayış ister , yani karsindakini seviyorsan ve belirli bir zaman gecirdiyseniz durumunu , yapabileceklerini de ezbere biliyor olman gerekir. Herkes ister sevdiğine herşeyin en iyisini yapmak ama hayatın gerçekleri de var. Durumu varda yapmıyorsa fazla ısrarcı olma yol yakınken dön ama durumu yok ve sen anlayış göstermek yerine birilerine sorma gereği duyuyorsan o evlilik yürümez bütçesi daha yüksek birini bul derim dostane 🙏
pahalı tabi abla ne yaptın ya. tamam bir kere olacakta evlenince borçlardan zorlanıp strese girecekse eşin sıkıntısı sana da yansır. kardeşimi evlendirdik. kız istediğini yaptırdı ama borca da girildi kız belki menundur halinden bilemem ama parasızlıktan gezme yok tozma yok hayallerle umutlarla ömür geçecek. içim acıyor geline ne kadar sevmesemde
Bir kez olacak sonucta diyip de herseyin en guzelini en pahalisini almaya calisan kadinlarin kocasina Allah sabir versin valla. Esyalara bu kadar bel baglamayin gelip gecici. Ayni modelin biraz daha uugununu bulabilirsiniz. Ayrica acik renkse fotodaki gibi, ilerde cocuk olursa ustunu ortmen ya da rengini degistirmen gerekebilir.
88 bin lira koltuk takımı ne ya. İyisi olsun istiyorsan fiyatları genelde 30 40 bin falan. Nişanlının yerinde olsam tekrar düşünürüm seninle evliliği.
Ne 30-40 ı burada 25 e var. Hem rahat hemde cillop gibi. Ferah ve şık. Kafayı yemişler ya
Onlar almıyorsa sen al. Bir şeyi çok istiyorum diye direten sensin. 20 bin liralık koltuk takımı da iş görür. İlla lükse kaçmak gereksiz bence. Boş ver mutlu olmaya bak. Eşyalara çok anlam yüklemeyin. Bakınız bir depremden geriye ne kaldı?
Sizin ettiğiniz masraf ile onların ettiği masraf denk değilse adaletsiz bi paylaşım vardırz, çok ödemiş olana hak veririm. Ama siz az harcayip onlara çok harcayın diyosaniz o kanepe size girsin teşekkür.
Aşırı pahalı cidden çok merak ettim koltuk takımını bir atsana bakmak istiyorum. Bu arada geçen yıl 25bine koltuk takımı aldık. Süperler modern görünüyorlar. Bunun çok çok daha üstü nasıl olur bilemiyorum. Troll soru gibi geldi
88k şu zamanda gerçekten yüksek bir rakam canım , durumları iyiyse o ayrı tabi. Ama o fiyata yatak odası oturma grubu vs takım olarak alabilecekken tek bir alana kullanmak israf gibi geliyor biraz çiçeğim 🌸
Eğer durumu varsa almıyosa ayıp ediyolardır ama durumu yoksa yapacak bir şey yok bide sana tavsiyem bursa inegölde mobilya avm si var oraya gidip bakabilirsiniz hem çeşit fazla olur hemde daha uyguna gelir aranızdaki sorunuda ortak bir yolla çözmüş olursumuz
Ohaaa çüşşş 88 bin lira ne beee
Kafayı mı yediniz siz, alt tarafı koltuk takımı. Nerede oturuyorsunuz sarayda mı?
Sana göre değildir ama erkek tarafı için pahalı gelmiş olabilir çok beğendiysen bir kısmını sen ödeyebilirsin. Erkek tarafının belkide ayırdığı bütçe belirli bi limittir
Evet seninde alttan alman lazım eşin borca girip aldıktan sora sana ne yararı var ki onun borcu senin borcun bence saçma gerek yok böyle özentiliklere bütcene göre yaşicaksın
Dünyadaki büyük kaosun nedeni insanların kullanılıp eşyaların sevilmesiydi. Bu duruma söylenecek en iyi söz. Küçük detaylara takılmayın koltuk takımı diğeri olsa da olur.
Ayagini yorganina gore uzat sonra borc borc diye diye oluyorsunuz. Parasizliktan borc bokundna biter o evlilik
Peki siz yatak odası alırken erkeğin beğendigi yatak odasını mı aldınız? Istediğin modelin başka bir yerde daha uygun fiyatta olanını araştırın ya da istediğin modele yakın daha ekonomik olanına bakın derim.
Daha zaman varsa birikim yapıp sen ekleme yap ya da ailen destek olsun o kadar istiyorsan onların bütçesine uymuyor demek ki
Bu arada pahalı evet
Aşırı yanlış. Evi kadın dizer dolayısıyla ne isterse alınmalı ayrıca 3 vereceğine 5 verir hem gönül eder hem güzelinden alırsın
Ben 50.000 liraya bütün mobilyayı aldırdım sonra iptal edip nişanı attı onun için al ne alabiliyorsan 😅
Tabiki bu senin evin. Her şeyin gönlünce olması gerekiyor. İmkanları varsa alinabilir. Ama yoksa da biraz daha uygun fiyata bakilabilir tabii
Değil tabi ki bana ne istersem aldılar hatta Gold siyah uyum takıntım var diye ona kadar düşünmüşler her şeyi Gold siyah aldılar
Koltuk takımı en iyisinden olunca mutlu olmuyorsun. Bakış açını değiştir. İlle de istiyorum diyorsan sen al madem
neden sevgili eş adayın ile beraber almıyorsunuz
istediğinize göre çalışıyorsunuz ha çalışmıyorsanız çok büyük kabalık olurdu
İmkanları var da almıyorlarsa hoş değil ama yoksa yapacak bir şey yok. Memleketin ekonomisi belli nitekim.
Erkek tarafı için de zor ama düğün masraflı. Sizin de hayalleriniz var tabi ama 80 000 çok abartı sanki.
Sn yine iyisin eşim tek başına gitti kendi beğendi aldı bana sormadı bile bişey alırken. Kendi gitti seçti beğendi aldı
Çok değil bence maalesef ekonomi durumu bu hale getirdi, ailesi alıyorsa ısrar etme ama nişanlın alıyorsa sabaha kadar bastır 😀
88 bin bi koltuğa cok değil mi kardes sen nerenin cingenisin yaa evde acliktan azin kokuyodur 88 bin çok degil olemi bi bos yapma allah aşkinaa
Yav bi git alla sen kac para alıyorsun aylik maas kaç kac 88 bin bu koltuğa az diyosun cumhurbaskanimisin sen milyonlarinmi. var bks yapma yaaa
Neden sen yatak odası o koltuk takımı alıyor ikisinin de parasını yarı yarıya ödeyin sen onu aldın ben bunu aldım olmasın
Sorun erkeğin koltuk takımını alması değil kızın fiyatı çok yüksek tutması. Bizde aldık geçen yıl 25 bine süper koltuk takımı modernler gayette. 88 bin çok fazla 40 50 bin bile değil. Herkes ayağını yorganına göre uzatacak. Bu kadar pahalı bir şey istiyorsa zengin biriyle evlenecekti.
Yapma. Alma. Üzerine oturacağın bir şey. Git daha uygun bir şey al sonra kalan parayla iki gün Belgrad’a gidip gezin.
Pahalı hem 10 yılda bir değiştiriliyor. Bence biraz isteklerini makul tut günah karşı tarafada para kolay kazanılmıyor
Evet pahalı, paranıza göre bir şey seçin insanları zora sokmanın ne anlamı var
88 bin evet pahalı kusura bakma da. Üstüne biraz daha ekle koltuk atölyesi aç yani
Pahalı tabi kraliyet odası mı düzüyorsunuz 88 bin ne demek
Gelinim ben ya alın tabi de çok da pahalı isteme tabi orta yolu bulun
Bir defa alınacak bence 3 4 defa almaktansa kaliteli bir şey almak.
88 K az mı? 🤔 88 K versem ona zarar gelmesin diye üzerine oturmam 😂😂
Bu zihniyette bir kadınla evlenmek... Allah yazdıysa bozsun...
Bir koltuk takımı o kadar etmez. Güçleri yoktur belki.
Çok özür dileyerek bişey sorabilir miyim? Çalışıyor musunuz?
Yaptıkları çok yanlış yaa ben böyle şeylere hiç tahammül edememm
AAA ! olmaz öyle. Düğün yaptıysan, evlendiysen paraya kıyacaksın.
Bu işlerde bütçe önemli bence saygı duymak gerekir orta yolu bulmaya bakın
Piyasa durumunu bilmiyorum ama 88 bin bana pahalı geldi. Koltuk takımı değil mi altı üstü.
Merhaba
Ama bütçe önemli bütçe olmayan parayla neler alabilirsin
Offff ne aç gözlü bir millet ya. Gücü neye yetiyorsa onu alacak tabii. Nedir bu her şeyi erkek tarafına yükleme. Çok istiyorsan çalış kendin al
Senin gibi zihniyetler evlenmese keşke. Eşin olacak adama acıdım. 88bin bir salon takımı ne demek? Aşkınızdan Önel mi yani eşya?
Mobilya ne ki ben gayet uygun fiyata gelinlik beğenmiştim çok pahalı diye kavgası yapılmıştı 2 ay
2 yıl önce 100 milyara ev döşedim.. sen 88 bin bir koltuk takımı diyorsun😰 haklılar gerçekten çok pahalı. Kendi yatak odan kaça mal oldu?
Bi koltuğa 88 bin vermem ben şahsen..
abla saray odası mı duzenliyorsun sorması ayıp olmazsa az insaf yahu
Haklılar madem çok istiyorsun kendin yarısını karşılamalısın
Nişanlımın durumunu bilmiyor musun? Neden zorluk çıkarıyorsunuz anlamıyorum huzursuzluğu oluşturan sensin.
Nişanlının*
Maddi duruma bağlı her şey eviniz sizin ve maddi durumu iyi ise ayıp etmiştir. Kiracı ve geçim derdine düşecekseniz ikinci el bile almalı bence
Hayatını yaşa hayat devam ediyor hayallerinin peşinden koş ve al o koltuk takımını kim ne derse desin!
Ben evlenirsem ikinci el esya alırım minimalist hayatı seviyorum 88 binle çok şey yapılır ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?