AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Türkiye'de uygulanmasın diyen o bir pembeli üye kim merak ettim, ne güzel bir kafası varmış
Agri degil de agir bir depresyon geciriyorum her ay. Sirf bu yuzden isten cikip dururdum :( uygulansin
Uygulanmasin ve ya adi degistirilsin dusunsene bide is yerindekiler senin ozel gununun ne zaman olacagini hesepliyor iyy😲
Kesinlikle olmali. Pedler de bu arada bedava olmali ya da cok cuzi bir rakamla satilmalidir.
Keşke burda da uygulansa. Sonuçta bu dönemi çoğumuz çok zor geçiriyoruz
Buna gerçekten ihtiyacımı var o sancıyla çalışmayı brakın yorganın altından çıkmak bile acı veriyor
uygulanmasın şıkkını seçen bayanlar menapoza girenler sanırım :D
keşke olsa ama olmasa bile yataktan kalkamıyorum ağrıdan işe gitmeyi bırak her ay bıktım
Yapacak bsy yok alismalisin
@erdi_025 gel sen alış sadece 1 kere dene
anlıyorum seni gercekten ama olması gereken birsey olmazsan birde oyle halini düsün gelişemezsin
Uygulanmasın diyen erkekleri anlarım da kadınlar ne ayak
Çok doğru bir konuya Değinmişsiniz..
Bencde Türkiye de de boyle bir uygulamaya gecilmeli. :/
avrupa ulkelerinin her zamanki gibi gereksiz yasa tasarılarından baska birsey degil...
Eğer olursa is yerleri , bayan personel alımı azalabilir. Bunu da düşünmek gerekiyor
3 günü geçmemek şartıyla olabilir malum ilk günlerde sıkıntı çekiyoruz
keşke olsa ama imkansız özel sektörler bayan eleman çalıştırmamaya başlar hepten işsiz kalırız :D
olsun ben çok asabi oluyorum yoksa herkesi döverim kovulurum işten
Aslinda cok iyi olur fakat bunu da suistimal edenler olacaktir, bu işin verimsizliğini arttirir
Kesinlikle Türkiyede de olmalı. O sancıyla insan hiçbir şey yapamıyor
1-Türkiyede kimse kadınları çalıştırmak istemez.
2-Çalıştırsalarda bunu suistimal edebilirler. İlk 2-3 gün izin verseler daha mantıklı olur
Bence harika olur. Şahsen benim çok ağrılı geçiyor. Bacaklarıma kramp giriyor ve karın ağrısı şiddetli oluyor. Böyle bir durumda çalışmak işkence gibi geliyor ama mecburum
Ne diyeceğiz bizim kel Müdür'e. Regl oldum eve gitmeliyim mi😂
Yoneticin erkekse gidip hangi gerekceyle izin isteyeceksin
Uygulanmasın. . Çok ayıp düşünsenize nerede regl iznine çıktı 😂😂😂 yok artık.
Evlenene kadar neler çektim ölü gibi gider gelirdim zaten herkes anlardı uygulanmalı kesinlikle
Şimdi ağrıyan var ağrımayan var illaki bu ayrıcalığıda suistimal eden olucaktır eğer böyle bir uygulama olursa erkeklere de bazı haklar tanınmalıdır
Bunu kötüye kullananlar olacaktır Türkiye de olmasını istemezdim
''uygulanmasın'' diyen akıl evveller doğum ve hastalık izni de kullanmasın bir zahmet.
Oy ne güzel olur mesela Şu an geberiyorum sabahtan beri yataktan kalkamadım ama yarın iş var :(
kesinlikle çok doğru bir karar olmuş, ülkemde de isterim..
Youtubeye gir erkege verilen regl sancısı yaz izle tatlım. Bizim zorla dayandıgımız o regl sancısına sizler nasıl AGRIDAN KIVRANIYOSUNUZ bir izle.
Kesinlikle kullanılmalı cidden hiç bir ağrıya acıya benzemiyor ve bazen ağrı kesiciler bile çözüm olmuyor 😡😡
Erkekler Ne Diyor
Gelmeli 1 hafta şirkette başını dinler insanlar 👍😂
Saçma, önüne gelen istediği vakit bundan istifade eder.
Kullanmaları iyi olur kullanmayınca herkese bulaşıyorlar zaten
olması gerekli kadınlar narin varlıklardır bence izin verilmeli çok görülmemeli o şartlar altında verimli çalışamazlar zaten
Bence çok mantıklı hem psikolojik olarak varlığı bilinen bir durum ama suistmial açısından tehlikeli olabilir malum bizim ülke hile hurda da iyi..
Hayır kullanmasınlar. Kullanılacaksa karşılığında erkeklerede eşitlemek için izin verilsin. O kadar sıkıntıya katlanamıyorsa kadınlar çalışmasınlar
Haha cok iyi olur, hicbir isveren kadinlari tercih etmez, bastan ayda 1 hafta yok, cok güzel olurdu, issizlik azalirdi
Evet uygulansa iyi olur kadınlar için ama kötü bir yani var herkez kimin ne zaman regl oldugunu bilicek
Yapılabilir ama ya numara yapıyorsa? Kimsede kontrol etmez herhslde erkeklerede bir şey olmalı o zaman eşitlik adına.
benim daha önce aklıma geldi bu. evet en azından daha yumuşatılabilir o günlerde çalışma şartları. bir kaç gün de izin
Aşırı etiket edici aşşağlayıcı bir durum bana göre ne bileyim izin alıyosun insanlar yüzüne yüzüne bakıp ne olduğunu kafalarından geçiriyor falan hiç gerek yok bence
herkesin aynı şiddette geçmiyor bilmeyenlere ne gerek var diyor ama bence kimisine şart. sevgilimden biliyorum kaç kere acile gitti gece yarısı... kimilerinin çok şiddetli geçiyor
bu ülkede ilk önce kadın cinayetlerinin önüne geçsinler. regli boşver :)
Bize de aynısından versinler bizim de zor günlerimiz oluyor hep dardayız :D
bu olmasını istemeyenler Adolf Hıtler hayranı herhalde !
Kadınların regl süresi 1 haftayken 2 haftaya yükselir. Gelmesin!
Bizde kadınların hepsi regl olur ve bu hiç bitmez ispat et de diyemezsin :(
ne tatil meraklısı oldu bu kadınlar ya dogum iznini anlarımda regl nedir abi ya
Hamilelik izni regl izni o izni bu izni yatarak para kazaniosunuz
hani insanın karnında gaz sıkışması olur ya kızlarda onun 5 katı hissettiriyo o acı bilin istedim kız arkadaşımdan biliyorum
burda öyle bir izin çıksa kadınlar ayda 3-4 kere regl olurlar heralde :D ya da reglleri 1 hafta sürer en az :D
Yani bu doğal bir olay zaten kadınlar aşırı rahatsız olunca gidemiyorlar işe okula ve benzeri onun için müsamaha göstermek lazım saygılar sevgiler
olmasın haksızlık erkeklere ne bir izin var ne birşey wq kızlara gelince yok doğum izni yok regl izni yok bilmem ne izni oh ne ala ne memleket
Türkiye de bu konu hem suistimal konusu olur hem de alay konusu... Biz İngiltere kadar uygar ve insani değerlere saygılı bir ülke değiliz maalesef
Yani zaten verimsiz suratsız ve dengesiz oldukları için regl dönemlerinde kadınlara ev hapsi verilmeli
:D :D olsunda patronunuz adet tarihlerinizi sizden daha çok takip etsin. :D
bizdeki kızlar hergün regl olurdu kesin. hesaplamalarıma göre sen bu ay yoksun :)
kadınlar ped alırken utanıyorlar birde iş yerinde regl oldum nasıl dieycek
Süistimal edersinz siz bu durumu bnce hepınz degl ama elbet aranzdan ckacaktr
Peki bu durum nasıl denetlenecek?
Kadınların pedlerine mi bakacaklarmış? 😄😄