AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
olayı kızlar fazla abotoyor dıyen sahıslar var sız o agrıyı hıc tattınızmı ınsanın olesi geliyor
Ben uygulanmasın diyenlerdenim çünkü cinsiyet eşitliğinden bahsedip tatil talep etmeyi doğru bulmuyorum
kesinlikle. zaten öyle ya da böyle izin kullanıyorum eğer ilk günü hafta içine geliyorsa, sancılı cekilmez geçen nice kadn var benim gibi
3 günlük bir izin her kadına yeter. En azından bir günlük izin. Çok acılı bir dönem gerçekten.
_o
Ölüyoruz gerçekten bazilarimizin çok ağır oluyor. İzin olsa harika olur
Düşünsene 4-5gün işe gelmiyosun iş yerindeki herkes biliyor sebebini
Gerçekten çok şiddetli bir ağrı en kötüsü de yakinda bulunan bir erkeğe belli etmemeye çalışırkenki kıvranmalarımız... Bence olmalı.
niye bize belli etmemeye çalışıyosunuz ki halde anlıyoruz yaa dert etmeyin
@canovar bazi kizlar bunu utanc verici buluyor ve bazi erkeklerde dalga geciyor
kullanamasınlar bence çünkü her kadın adet oluyo o zaman çalışabilecek kadın kalmaz ki
Yurt dışında regl dönemlerinde işlenen suçlar da regl hafifletici sebep sayılıyor.
Hangi ülkeydi hatırlamıyorum
Çok iyi olurdu hastaları haşlamaktan beziyorum o sinirle
doktormusunuz
Bir bayan olarak bizde de olsun isterim ama suistimal ederler, sonuçta senin regl olduğunu karşı taraf nasıl bilecek, kanlı ped gösterecek halimiz de yok.
bir adet sancisi en fazla 3 gun surer 1 ayda 3 gun verseler gayet iyi olur erkekler icin soylemesi kolay bide o agriyi cekinde goruyim agri kesiciler bile fayda etmiyo
Bence de uygulanmalı ama suistinal edilme ihtimali çok fazla. Malum milletimiz bir garip.
bu işte suistimal nasıl olcak ki sonuçta izin öyle belgesiz bilmemnesiz alınmıyo ki her bayana maksimum 1 hafta regl izni verilir aynı ay içinde tekrar regl im diye izin isterse suistimal edeceği zaten ortaya çıkar
Mestüral döngünün süresi her kadındq aynı değil. Bir ay içerisinde 2. Kez adet olan kadınlar var. Hal böyle olunca o kişiye ayda bir hafta yetmez, ikinci haftayı versen iş bitmez artı personel içinde sorun çıkar. Her adetin ilk 3 veya 4 günü olsa çok daha mantıklı olur. Ayrıca bunun için bir belge almaya hiç bir kadın gitmez. Gitse bile hekim genital bölgeye bakmaya tenezzü etmez. Temiz iş oldun usg çektir dese kadın beklemez. O iş uzar gider vs vs. Ama olsun tabi. Bir çalışan olarak ben de çok mutlu olurdum.
Türkiye'de de uygulanmazsa ben İngiltere'ye gidiyom :D
Tamami olmasa da olur ama ozellikle ilk gun , cok iyi olur 👍👍
Keşke olsa, erkekler anlayamaz... Anlayamazsınız dalgalanmasini , suyu kopurtmesini anlayamazsınız
türkiye de böyle bir izin olsa, erkekler de olmaya başlar
özellikle 2. ya da 3. gününde verseler süper olur bir güncük bile yeter bence...
Bu yüzden özel sektörde kadınları ise almak daha da zorlaşır iş veren daha az kadını işe alır :/
Ayda bir kere oluyoruz. O da 3-7 gün sürüyor. Çok görülmemeli
Evet berbat bir donem cunku regl doneminde adam olduraen bile ceza indirimi alabilecegin ulkeler var
Uygulansın ya deli misiniz 28 hayır diyen kadını merak ediyorum gerçekten şaka mısınız abi? Oturun evde ne guzel sıkıntı olmasa bile uyuyun kolay mı koskoca regli oluyorsunuz :D
Gönül ister ki biz bayanlara bu hak tanınsın, ama çoğu arkadaşın dediği gibi ne yazık ki suistimal edenler çıkacaktır.
En azından 1 gün bile olsa süper olur çünkü o ağrı ve o ruh hali tarif edilemez kadınlar için eziyet oluyor öyle günlerde çalışmak
Zaten kadinlara ikinci sinif muamelesi yapiliyor. Birde bu cikarsa, is verenler hepten erkek calisan alir.
Kullanilmali tabiki hatta ev hanimlari iki saat once ciksada eve gidip yemek yapsa. hic adil degil.
Okullarda devamszlk hakkda gelsin 😂 bu konu hakknda 😂😂😂😛
Olsun da ben utanirim nasıl derim amca ben regl oldum tatlı verir misin demem çok utanirim
Tabi ki olmali. Ben sahsen regl agrisindan defalarca acillik oldugumu bilirim
Tabii ki. Okul için de olsa iyi olurdu. Ama suistimal eden insanlae çok olurdu.
Erkekler Ne Diyor
Valla bu bilmem Türkiye de kadına verilen ayrıcalık başka ülkede yoktur. Sizde bunu bilin. İster belgenin ister begenmeyin.
Zaten bir is yaptiklari yok masabasi isler yapiyo geneli bu konuyu surekli isitip isitip ortaya koymaya gerek yok. Ya calissinlar ya da evinde otursunlar.
Yalana bak, sadece masabasi isler yapiyormusuz, yav he he ;)
@Nizles simdi sen niye alindin soyle bakalim hayirdir 😂
sonucta bende kadinim, tabikide üstüme alinirim ashdajsdhajsk :D
@Nizles demekki yan gelip yatanlar arasinda sen varsin 😊
He vAllah yan gelip yatiyorum, var mi diyeceginiz? bu kadarda kiskanmayin bizi jalskdjaskldja :D
@Nizles Yatin bakalim nereye kadar devam edecek elinoglu acimaz valla 😂
Bazı kadınlarda 4 gün bazısında 10 gün sürüyor, Açıkçası kontrolü de imkansız.). Bu durumda işverenler bu izni uygulamak istemezlerse ben hak veririm. Ayrıca böyle bir izin söz konusu olduğunda bir çok kadın bunu kötüye kullanacağı gibi kadın işgücünde önemli azalmalar olacaktır bence uygulanmamalı.
Uygulanırsa çoğu kadını işinden eder patronlar, o yüzden kadının ekonomik özğürlüğü için hayır diyorum. Çünkü çoğu patron kazandığı paraya bakar.
işverenin işine gelir bayan personel çalıştırmaz artık. bizim iş yerinde kızlar zaten ayda 4-5 gün rapor alıyorlar özel günlerinde. ingilteredeki bütün iş kanunları uygulandı da regl izni kaldı. herşeyden önce türkiyede sigorta sistemi ve çalışma saatlerini bir kere düzenlesinler
Uygulansın tabi. Bazı kadınlar baya sıkıntılı geçiriyor. An azından tercihe bağlı olsun
Bizde yalan regller yaşanır ve bu işin takibini kim yapaca
Türkiye'de zaten ota b. ka tatil var. bir o eksikti.
Bence çok insanı bir durum umarım ulkemizdede Bu denli empati kurabilen kadınların bu özel durumuna anlayış gostetebilen şirketler cikar
verim alınamayacak kadar kötü durumlarda kesinlikle izin lazımdır.
Aklıma yalnızca uyanıkların yapacakları haddiden fazla çakallıkları geliyor...
Günde 7-8 kere bize ereksiyon izni verildiği zaman size de verilsin.
Bence verilsin eziyet be yazikk bizim askerlik de nrymis taa kac yasinda basliyo sonu var mı bilmiyorum bile.. :S
Eğer 1 hafta olacaksa çok saçma olur da, ilk günlerinde tatil olabilir.
Aslında o izinin olması gerekir ama yapmazlar onu, bazıları gerçekten dayanılmaz şekilde çekebiliyo, örnek olark eski sevgilimi verebilirim birgün buluştupmuzfa ağrıya dayanamayıp bayılmıştı
Kesinlikle suistimal edilir, şirketlerde falan zaten belli bir izin ve rapor günleri var illa regl diye ayırmanın anlamı yok. Hani nerde kadın erkek eşitliği? :D
peki regl olmayan işsiz Üniversite mezunları erkeklerimizin ve ya bayanlarımızın suçu ne?
bence saçma ve kadınlarıız tarafından abartılıyor son dönemde artan bir muhabbet bence
Türkiyede gelmemeli en çok içten kaçma potansiyeli nedense kadınlarda var
konstipasyon iznide vereceklermiş... onuda ekle... :))
Kesinlikle olsun. saçma sapan trip asabiyetten kurtulur kamu halkı😊
Ne oluyor regl oldunmu kolun bacağın mı tutuluyor saçma sapan şeyler bunlar mahremiyet de bu kadar ifşa edilirmi
Düşünsenize kurnaz patronlar elemanlarının regl dönemini takip edip ona göre izini tuturuyorlar. Şaşırmayın Burası Türkiye
uygulanabilir ama tabi bunun içinde Türkiye de bir süreç/evre olması lazım yani kısaca bir 30 yıl sonra olur herhalde
Hayatımda gördüğüm en gereksiz soru. ya abicim bir öğrenemediniz burası Türkiye ya :D kızlara acıdım boşu boşuna ümitleniyor garipler :D
Kesinlikle kullanılmalı. hiç kimse acı çekerken iyi hizmet vermeyi dusunemez. önce sağlık.
Olsun tabi ya ! Yaparlarsa tabi...
Beraber kadın arkadaşlarımızla çalışıyoruz onlar sancılandıkça durum iyice kötüye gidiyor iş yerinde işler sarpa sarıyor
Gel çay ısmarlayım diyorsun bana mı yürüyon diyo !!
Regl izni verin şu kadınlara hükümet..
erkeklerde mastürbasyon izni alsın. bu ne böyle ota koka izin
Yok artık patronda aylık değil 3 haftalık maaş öder o zaman
Senelerce cekiyolar o illeti bari tatilleri olsun da rahat gecirsinler o haftayi