AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Mükemmel olurdu bence.. Bana 1 hafta tatil vauv süper😂
hayır asla olmamalı. olmalı diyenler beleşçiler. otobüste , evde okulda işte hep pozitif ayrımcılık tanınıyor kadınlara. bu hem erkeklere hem kadınlara zarar verir. herkes işini bilip hakettiğini almalı. bende adet görüyorum ne sinirim bozuluyor ne de ağrılarım oluyor. kadınlar çok abartıyor bence. ben görüyorum arkadaşlarım var bulunduğum ortam var. ama kızlar hiç o dönemde gergin veya ağrı çeker gibi görünmüyorlar gayet normaller.
Üç gün tatil olsun istemiyoruz.. 2. Gün tatil olsa ne iyi olur müthiş ağrı oluyor. Kendimden geçiyorum.. Kişiden kişiye değişiyor bu durum. Ama tatil olmuş olsa çok Mutlu olurdum :)
bence reglin ilk günü olabilir bir hafta çok fazla olur. ayrıca bunun bir tarihi olmalı mesela 15 inde regl oluyorsa her ayın 15 inde bir gün tatil olabilr.
O patron sevilir yani de türkiye de zor biraz doğum izni vermemek için işten çıkarıyolar ya da almıyorlar bile bazen regl dönemini umursamazlar bile ama olsa güzel olurdu
ama şimdi regl olduğumuzuda herkesin bilmesine gerek yok
hasan : ayşe bugün niye işe gelmedin
ayşe : regl olmuşum canım izindeyim
hasan : hıı tamam :D :D
Guzel olurduda ben patronuma 'patron ben bugun reglyım haberın olsun 'dıyemezdım 😂😂
Kesinlikle olmalı , o an izin alıp gidemiyorum halden anlamayan şefler oluyor... adamlar halden anlıyorlar orda çok iyi
Allah benim çektiğim o ilk 3 gün ki acıyı düşmanıma vermesin. Bu izin Türkiye'de değil bence tüm dünyada olsun, sanki 10 çocuğu bir seferde doğuruyorum :/
Bence saçma bir uygulama. Böyle bir şey olsa bile ben şahsen söylemem de izin almam da. Regl döneminin ve ağrılarının abartıldığını düşünüyorum.
Bir kadın olarak böyle düşünmen gerçekten çok itici geldi. Belki regl dönemini ağrısız yaşıyorsundur ondan böyle düşünmüşdür ama bol ağrılı yaşarsan yorumunu değiştireceksindir.
herkesin regl dönemi aynı olmuyor sen hiç ağrı çekmeyebilirsin ama ağrıdan hastanelik olanlar iğne yiyenler var herkesin bünyesi aynı değil
@sirnih ve @shreyya ben kendi fikrimi söyledim zaten. Bana regl izni gereksiz geliyor. Regl dönemindeki asabilik, tatli krizleri vs de abarti geliyor. Elbetteki çok agrili geçirenler de var. Her regl döneminde bayilan arkadasim bile oldu benim. Ama bu herkeste olan şeyler değil sonuçta. Benim dusuncem bu. Katilmaniz gerekmez zaten.
Bizin kadın milleti bunu çok istismar eder. Bence gelmesin.
Çok zor durumda kalanlar zaten rahatsızlandım diyerek hastaneye gidebiliyor.
Şu regl konusu ne kadar da abartılıyor. Türkiye'de olsa böyle bir şey her hafta regl olur bizim kadınlarımız djdjd :D
Hey allahm sen olmuynmu :-D
@erdi_025 her hafta olmuyorum heralde. Ve de çok da abartılacak bir konu değil bence. Yüzyıllardır olan bir şey sonuçta. :)
Yahuu aman adet olmayin cileden cikiyosunuz -_-
@erdi_025 herkes aynı değil. Lütfen yani çileden falan çıktığımız da yok. Tamam bazıları var ben de sinir oluyorum ama genelleme yapmayalım yani. :)
Kiz arkadasim oldu sinirini bnden cikardi wallahi ozel gündeyim üstüme gelme felan
@erdi_025 işte bu yüzden diyorum herkes kız arkadaşın gibi değil. Sinirini bizden çıkarma :D
Banane cikaricamm bana soylendi hic bsy diyemedim
@erdi_025 sen bilirsin ne diyeyim :D
Uyus hep senin yüzünden
Regl sancıları her zaman aynı olmuyor şiddetli olduğu zamanlarda hastaneden rapor olmak yeter regl izni adı altında izine ne gerek var
hadi su uygulanmasin diyen erkek bozmalarıni anlarimda siz kadınlar size ne oluyor?
En azından sancının olduğu günler uygulansın çünkü gerçekten çekilmiyor.
Türkiye'de de kadınlar regl izni kullanabilsin. yani gönül bunu ister ama sanmıyorum Türkiye de böyle bir izin olacağını
kesinlikle olması gerekiyor! bir kere onun ağrısını falan geçtim aman bir yere geçmesin derdi bitiriyo insanı.
Regl mi? Daha regl kelimesi açık açık toplum içinde kullanılmaya utanılırken regl izni mizni çıkmaz bu ülkede.
bence cok dogru bir karar. yasayan bilir regl sancisini. hele o ilk gun bir kere pert oluyosun yani.
Bence uygulansin zaten verdikleri para onlarin hastane masrafina bile yetmiyor bari uygulansinda o parayla hastabeye masraf yapmasin
Kullanılsın diyeceğim ama, biz milletçe verilen bir şeyin. okunu çıkarmakta bir numarayız gerçekten. Kesin bir sıkıntı çıkar yani.
kullanmalı sıkıntılı günlerimiz kasık ve bel ağrısı yetiyo zaten ve bu ağrılar yüzünden de çok sinirli ve aksi olabiliyoruz iş yerinde şahsen zorlanıyorum zor tahammül ediyorum kafa göz dalasım geliyo :D
Ayyyyy Kim uyduruyo Boyle seyleri Ben ingilterede yasiyorum Boyle birsey duymadim. bilmedigim baska uk m ivar
Heh bir o eksikti artik karninda gazi olan regliyim diye izin alir.
Biri sorsa örnek: ayse hanim nerde mudurum adet olmus izinli yuuh ya hadi peti anladik alistik bukadarda abartmayin ya igrenc.
Kullanmaları iyi bir şey ama toplum olarak biz bu donemimizi olabildiğince saklı kalması taraftarı olduğumuz için biraz utanma olabilir
Bence getirilsin! Benim arkadasim regl döneminde hastanelik oluyor. Öyle hafife almayin !
Çok doğru dedin 😊 Yaşamayan bilmez
@sirnih evet erkeklerin cogu hatta fazlasi bunu cok hafife aliyorlar. Ama biz istedigimiz kadar konusalim. Yasamadiklari icin bilemezler! bir kere yasasalar cok iyi olur ama neyse
@IamAnormal kesinlikle sana katılıyorum
Zaten isci kanununda boyle maddeler goruntu olarak vardi biraz arastirilirsa boyle bir hak var ama gel gelelim uygulama turkiyede hic bir yerde yok
Uygulanmasını çok isterim ama niyeyse bu uygulamanın suistimal edileceği hissine kapılıyorum. :)
inan
Ülkemizde işverenler kadın çalışan tercih etmez o zaman. Bizim ülkemizde olmasın.
Erkekler Ne Diyor
Kadınların iyi ki regl durumu var iliğimizi sömürdünüz be 😃
Erkeklere de mesela abazanlık izni verilsin. Uzun süre cinsel ilişkiye girmeyince de hormonlar çıldırıyor. Bu da iş temposunu etkiliyor
ahahha D :DF Alemsin abi ++++
@SanatveAşk benim anlamadığım bizim analarımız regl olmadı mı aksama kadar tarlada çalışıyorlardı bunlar evde otururken bile ağlıyor
Kadınların regl süresi 1 haftayken 2 haftaya yükselir. Gelmesin!
dedim ben de :D
abi 8 Mart kadınlar günü hakkında görüş yaptın mı?
Öyle birşey olsun istemem çünkü eğer olursa Türkiye'de ki kadın işçi sayısı olabildiğinden çok azalacak ve kadının iş verimi düşük olacağını düşünürsek boşanan ya da ayakta durmaya çalışan zorunlu kadınlarınız annelerimiz kardeşlerimiz iş bulma konusunda bir hayli zorluk çekecekler diye düşündüm bilmem bu görüşüm doğru mu yanlış mı ya da uygulama biraz daha değişik olabilir
Bence saçma olur. Kadınların böyle bir ağrısı olmasaydı keşke ama izin verilmesi gerekmez. Sonuçta evine ekmek parası götürmek için ne zorluklarda çalışan insanlar var. Engelli vatandaşlarımız çalışmak zorunda kalıyor mesela. Doğum izni 6 ay az geliyor. E daha ne olacaktı? Hiç işe gitme bari maaşını da al. Suistimal eden olur kesin. Regl ağrısı olanda olmayanda izin alır. Birde bu izin olayını işveren gözüyle inceleyin bayanlar. 😊😊
Erkek işçi istihdam ederek bı sorunu çözerim. Kadınlar her yerde eşitlikten söz eder fakat her zaman kendilerini handikaplı görürler. Bazı bayanların 1 hafta sürüyor regl ağrısı, ne yapalım ayda kaç gün çalışacak bu kadınlar? Valla google'da yok o çalışma rahatlığı, Türkiye'de işlemez.
Türkiyenin önce Bazı şeyleri aşması lazım ama bu en son olucak iş leri ilk yaparak bir ilerleme kaydetmeye çalışmak saçmalık önce başımızdaki zihniyetleri postalamak lazım Kim olursa olsun Parti tutan bir insan değilim CHP MHP AKP Hiç biri sağ sol düşünür bir insan değilim liberal düşünen bir insanım kim başa gelirse zihniyetini kendisine saklaması lazım devlet için çalışılmalı ama bizi böyle küçük işler ile oyalıyorlar Şekil 1.1A daki gibi Saygılar...
Yalnız bu durum, kadınların işe alınmamasına bahane olacak bir uygulama olur.. Erkekler de, yatakta regl dönemlerinde cinsel mutsuzluk izni istiyorum derse şaşırmayalım :)
Ohhhhh patron ne anlayacak... Ayda 3 kere regl olunur artık... Yanlız şöyle bir sorun çıkabilir.. Patrona regl izinlerini birleştirebilirmiyiz durumu.. sonra ver elini bodrum'a kaçamak tatile... :)
Bence getirilmemeli. Kadınlara o günde normal davranmalı. Zira kadınları o gün anormal yapan zaten insanların onlarla diyalogları. Misal kadının ağrısı var ağrısı varsa yüklenmemeli ve o kadını rahat bırakmalı.
İyi de Türkiye de işler zaten yavaş yürüyor 4 memurun 3 si kadın olsa onlar izin yapsa cik işin içinden hadi çıkabiliyorsan. Zaten şu dünya kadınlar üzerine kurulmuş eyy ks biraz da erkekler için araştırma yapın bizi anlayın biraz anlayın...
Regl sancısı ne kadar şiddetlidir bilemem ancak mantıklı düşünecek olursak, tüm kızların oldugu, her ay 1 hafta süren bir şeyin bir hastalık, engelmiş gibi görülmesi saçma. Zaten hayatı bu kadar etkileyen bir şey olsa sürekli yollarda, dışarıda, orada burada regl yüzünden yerlerde kıvranan, ölen, bayılan kızlar görüyor olmamız gerekirdi ki bu olaylar belki %0.1 bile gerçekleşmiyordur. Abartıyı çok seviyorlar.
Ya kadınlara tanınan o kadar izinden sonra bu da verilirse bir işçi krizi doğar kadronun dolu olduğu ama işçinin izinlerle bir eksiklik oluşması ekonomiye zarar verir bence kadınlar artık yeni düzenin kölesi olmaktan vazgeçmeli
Uygulanmasın kesinlikle karşıyım. Hayır çektikleri acıyı sıkıntıyı küçümsediğimden değil onları düşündüğümden. O buhranda o duygusal karmaşada kafalarını boşaltmaları başka işlerler meşgul olmaları gerekli yoksa. Vay biz erkeklerin haline. 😊😊😊
Bizimkiler o geçikti ben geçiktim diye diye senede 2 ay işe giderler. Zaten 1 ayın 10 günü regl döneminde geçiyor. Sıkıntı yaşarız.
@Kemal4444 suistimal edilir. Yoksa tabiki zor olur özellikle ağrılı dönemlerinde ama biliyorum ki ağrı olmasa bile ağrım var diyecekler. Sonra popolari rahata alısacak. Verim 0. olacak. genel konuşuyorum. Lütfen bayanlar. üstünüze alinmayin.
öyle değil ayda 2 gün diye sınırlandırılmalı mesela. ve gayet gerekli bir durum her kadında olmasa da bazılarının gercekten sıkıntılı geciyor oyle olmasa bile bir halsizlik oluyor icinden birsey yapmak gelmiyor ve kolay bir is degil erkekler eger regli donemi geciriyor olsa emin ol daha cok mızmızlanırlar kendilerini eve baglarlardı.
@küçükçılgınmidye tabiki yaşamıyor bilemeyiz burdan atmak kolay ama demek istediğim suistimal edenler mutlaka çıkacaktır.
suistimale karşı en fazla 2 gün verilir daha fazlası olmaz o zaman sıkıntı da olmaz.
@küçükçılgınmidye düşünülebilir.
İnsanımız iyi niyetli olsa çok güzel ama maalesef bu millet hep ufak çakallıkların üçkağıtçılığın peşinde olduğu için uygulamaya geçilmez, bu tür davranışlar bize birkaç beden büyük gelir kısaca
istatistiklere baktımda , beyler ne istiyosunuz kadınlardan?😅
Bence kadinlar calışmasın. kapitalizmin esiri olmayi haketmiyorlar. erkek milleti yeterince esir zaten. kadinlar zayif varliklardır. bünyelerini zorlamaya hic gerek yok.
Iyi ya ayda 5 gun regli izni yilda 6 ay dogum izni zaten 365 gunun 200 gunu gitti geri kaldi 165 hafta tatiliydi bayram tatiliydi derken had8 100 de oyle duseyim geri kaldi 65 gun bana kalirsa onada gitmesin evde o bos zamanlarinda kocasina versin daha iyi :)
Bu kadınlar bu kadar izin alcaksa ne diye çalışıyor ki? Homeofis çalışsın ya da farklı sosyal aktivitelerde bulunsunlar, hem işsizlikte kòkünden çözülmüş olur.
Bizim millet bunu kaldiramazsin
Patron diyecek ki
Hem hafta sonu izni
Hem dogum. izni
Hem regl izni
Maasindan kesecegim
Gibi muhabbetler olur
Sonra esi gelecek sen nasil reglli vs konusuyosun der
Cinayet artar
türkiye'de 2-3 emekçinin işini genelde 1 kişi yapıyorken, çalışma saatleri 10-12 hatta 15 saatleri buluyorken;
canım, bi'tanecik ülkemde sanmıyorum ki böyle bir izin verilsin.
Hiç regl olmadım ama adım kadar eminim ki o olayı kızlar fazla abartıyor.
Srn o acıyı çek bakalım böyle diyebilecekmisin
@Besiktaslikizz Bizim de olur olmadık yerde bacaklarımızın arası kaşınıyor ve alakasız yerlerde istem dışı ereksiyonlarımızı gizlemenin derdine düşüyoruz ama dillendiriyor muyuz?
Hem güçlü olduğunuzla ilgili kendinize methiyeler diziyorsunuz hem de kendinize engelli muamelesi yapıp özel izinler ve pozitif imtiyazları hak olarak görüyorsunuz.
İkisi aynı şey mi bu yumurta kanalı kendini kasası sonucu oluşuyor ve ağrı oluşuyor çıldıracsk gibi oluyoruz bacak aran kaşınıyoesa temiz ol o zaman ikisi aynı şey değil
@Besiktaslikizz Temiz olmak hiç aklıma gelmemişti saol
Ne demek :)
% 85i abartıyo haklısınız
Sen sadece ilk gün acısını çek bak bakalm dnya kaç bucak olyo !
@Suskunkedi Beni fiziksel acıyla mı tedirgin etmeye çalışıyorsun )=
kück bir örnek anlaman için testslerne yediğin en ufak bir tekme bizim ilk gn acsna es deger 😉
@Suskunkedi Sen hiç testislerine tekme yedin mi de kıyaslama yapıyorsun? Kızların çoğu da bu işin abartıldığı kanısında. Neyin savunması :))
yoo yemedim ama yedirttm ordan biliyorm 😂
@Suskunkedi Çok dolaylı oldu bu. Tatmin edici değil
Üff kafan şeytanlğa çalsmasn 😂 sinirmi bozan biri oldu bende bastm tekmeği göznden bildğn yas geldi iste 😂😂
@Suskunkedi Neden adamın baba olma şansına kast ediyorsun ayıp değil mi
Oda elalemin kzna neden yavşyo adam olsaydı yemeseydi. d
@Suskunkedi Belki de aşıktı çocuk, suç mu =/
Gelsin efendi gibi konussun o zaman ne o öyke taciz etmeler filn. s
@Suskunkedi Herkesin kendine has yöntemi var dövmeyin adamları :S
😂😂😂😂
Abartmak mı? Abartmak derken salak kızların boş yere sevgililerine attığı tripten bahsediyorsundur umarım. Çünkü ben düşmanımın bile o ağrıyı çekmesini istemem..
@sevimlibağyan Aferin merhametli kız
@Suskunkedi Helal kız sana. :)
evet baya tepki almışsın :) empatiye davet ediyorum
@rose_123 Empati, en yetenekli olduğum şey. Bir sıkıntı yaşattığı doğru olsa da imtiyaz tanınmasını gereksiz buluyorum..
o acıyı çekmeyen bilemez.
Bence deseydin saldırmazdı kızlar eminim demişsin yaşadın mı sanki
@Toffeegirl Gelecek saldırı topu topu bir olumsuz yorum. Gerçeği değiştirmeyecek..
Gerçekten ağrı çeken kızlar var. Herkesin acı eşiği de farklıdır ama bazıları kesinlikle abartıyor.
valla o anda o kadın 2 kat gergn olur izin kullansın senn basına dert olucana cekilmez bir hal alıyorlar..
Siz hic böbrek tasi agrusi cektiniz mi 😂
@Knabrium bi' dur allasen zaten ortalık karışık
Böyle söyleyeceğim hiç aklıma gelmezdi lakin size hak veriyorum.
Hiç regl olmayan bir "erkek" olman gayet normal böyle düşünmen gayet normal. Normal olmayan şey ise "kızlar fazla abartıyor" pardon da canım regl olduğunda ilk gün yattığın yerden kımıldayamamak, 2-3 hap içerek (belki daha fazla) kendine gelmeye çalışmak, o kasıklara giren kasılmalardan, sancılardan duvarları yumruklamak, parmaklarını ısırmak , ne demek? Hiç yaşamadığın için o olayı kızlar fazla abartır.
@sirnih annemle 23 yildir ayni evde yasiyorum galiba annem kadin degil
Doğumdan sonra regl ağrısı hafifliyor ☺️ Sanırım daha fazla üsteleme çünkü haksız olduğun bir görüş
@sirnih Erkekleri geçtim, bazi kizlarin bile bana hak veriyor oluşu tartismayi gereksizlestiriyor zaten..
Bence dünyanın en beyinsiz insanısın daha önce ağrıdan kustun mu sen hiç
@mavigezegen1903 4 yıl lisanslı dövüştüm ben, bunlarla gelmeyin durumu kişiselleştirmek fayda sağlamaz taktik değiştir asd
Kizlar biz istedigimiz kadar konusalim bu yine kendi bildiğini söylücektir! Ama Allah o aciyi cektirmesin kardes! Kimi hastaneye düsüyor sirf bu yüzden kimi bayginlik geciriyor ohooo daha saymami istermisin? 23 yasindasin bir arastir nasil bisey oldugunu öyle gel! Burda bilip bilmeden konusma! Hatta cektirmesin dedim de bence her erkege bir kerelikte olsa cekmesini isterdim! Biraz olgunlas boyundan büyük islere burnunu sokma!
@IamAnormal Kanser mertebesine ulaştı, yok mu artıran
@IamAnormal Bizim ne suçumuz var?
Bence konuyu jonekologlara bırakalım.
Hem biyolojik olarak uzaman görüşü lazım.
Ayrıca sana soracagim şu; kendinle kiyaslamissin dovuscuyum felan tassaklara darbe olayı kızlar kıyas yapmış da nasıl olduğunu hem fiziksel hem psikolojik olarak biz erkekler bilemeyiz.
Olum kızlardan kan akıyor kan.
Hemde her ay.
@isyanlardayımama bizi anlayanda varmis. Teşekkür ederim :)
Bence de olmalı. Regl acısı çeken bazı insanlar gerçekten sorun yaşayabiliyor
bence uygulanmasın bokunu çıkarıyolar. lisedeyken hocaya adet olduğunu ima ederek her gün tuvalet bahanesiyle dışarı çıkıp takılıyodu. ulan allahtan ayda bir şeyiniz kanıyo
Neden sürekli bu anket önüme gelip duruyor? Banane mk mecburmuyum bunu görmeye sürekli.
Eğerki kadınlar bu izni kullanmak istiyorlarsa, bir platform oluştursunlar, ve taleplerini gerekli yerlere iletsinler. Buradaki bu anket ne kadar gerekli?
İsterdim de türkiyede hala ve hala adam gibi çalışma koşulları yok onlarda adam edilmeli bence
Çok saçma bence yöneticisine regl izni istiyorum mu diyecek?
Diyelim ki yöneticisi, amiri erkek bayanlar bir düşünsün bu durum ne kadar saçma olur
Oyle bisey olsa, bizde ki kizlardan once regil olcak adamlar var. O derece namusumuza, serefimize, isimize duskunuz.
iyide de çalışma hayatında kadınları zaten geri plana atıyorlar bide devlet yasa çıkarsa o şekilde çalışamazsınız
Böyle bişey yapıldı diyelim kadın ne dicek regl sancısı çekiyorum gelemicemmi dicek? Yabancı ülkelerde normal karşılanabilecek bir durum ama burada bilemiyorum..
Aslında iyi olabilir oldum olası patronları sevmem zaten , o kadar emekçi nin haklarino yiyorlar. azda işçinin yüzü Gülsün