• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Özel Günler & Hijyen

İngiltere'de bir şirkette, çalışan kadınlar artık regl izni kullanabilecek! Türkiye'de de aynısı olsun ister miydin? (Sayfa 2)

ksBence a
ksBence Takip Et
Master Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1612
Yapay Zekaya Sor
İngiltere'de bir şirkette, çalışan kadınlar artık regl izni kullanabilecek! Türkiye'de de aynısı olsun ister miydin?
Cevapla
Sevgi Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
29 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar Ne Diyor

185
Kızların Popüler Cevaplarını Göster(30)
  • KirmiiziOjemm
    KirmiiziOjemm Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Mükemmel olurdu bence.. Bana 1 hafta tatil vauv süper😂

    7
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    hayır asla olmamalı. olmalı diyenler beleşçiler. otobüste , evde okulda işte hep pozitif ayrımcılık tanınıyor kadınlara. bu hem erkeklere hem kadınlara zarar verir. herkes işini bilip hakettiğini almalı. bende adet görüyorum ne sinirim bozuluyor ne de ağrılarım oluyor. kadınlar çok abartıyor bence. ben görüyorum arkadaşlarım var bulunduğum ortam var. ama kızlar hiç o dönemde gergin veya ağrı çeker gibi görünmüyorlar gayet normaller.

    0
    0 Yorumla
  • ÇevrimiçiKız
    ÇevrimiçiKız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 42%
    +1 yıl

    Üç gün tatil olsun istemiyoruz.. 2. Gün tatil olsa ne iyi olur müthiş ağrı oluyor. Kendimden geçiyorum.. Kişiden kişiye değişiyor bu durum. Ama tatil olmuş olsa çok Mutlu olurdum :)

    0
    0 Yorumla
  • seduus
    seduus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl

    bence reglin ilk günü olabilir bir hafta çok fazla olur. ayrıca bunun bir tarihi olmalı mesela 15 inde regl oluyorsa her ayın 15 inde bir gün tatil olabilr.

    0
    0 Yorumla
  • Biggirlsdontcry
    Biggirlsdontcry Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 53%
    +1 yıl

    O patron sevilir yani de türkiye de zor biraz doğum izni vermemek için işten çıkarıyolar ya da almıyorlar bile bazen regl dönemini umursamazlar bile ama olsa güzel olurdu

    0
    0 Yorumla
  • prenses__girl
    prenses__girl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 33%
    +1 yıl

    ama şimdi regl olduğumuzuda herkesin bilmesine gerek yok
    hasan : ayşe bugün niye işe gelmedin
    ayşe : regl olmuşum canım izindeyim
    hasan : hıı tamam :D :D

    0
    0 Yorumla
  • Pikaw
    Pikaw Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 58%
    +1 yıl

    Guzel olurduda ben patronuma 'patron ben bugun reglyım haberın olsun 'dıyemezdım 😂😂

    3
    0 Yorumla
  • NURUM07
    NURUM07 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Kesinlikle olmalı , o an izin alıp gidemiyorum halden anlamayan şefler oluyor... adamlar halden anlıyorlar orda çok iyi

    3
    0 Yorumla
  • duydunuzilinsesini
    duydunuzilinsesini Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Allah benim çektiğim o ilk 3 gün ki acıyı düşmanıma vermesin. Bu izin Türkiye'de değil bence tüm dünyada olsun, sanki 10 çocuğu bir seferde doğuruyorum :/

    0
    0 Yorumla
  • sizofrenkarinca
    sizofrenkarinca Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 36%
    +1 yıl
    Özel Günler & Hijyen konusunda 710 cevap paylaştı.

    Bence saçma bir uygulama. Böyle bir şey olsa bile ben şahsen söylemem de izin almam da. Regl döneminin ve ağrılarının abartıldığını düşünüyorum.

    1
    3 Yorumla
    • sirnih
      sirnih
      +1 yıl

      Bir kadın olarak böyle düşünmen gerçekten çok itici geldi. Belki regl dönemini ağrısız yaşıyorsundur ondan böyle düşünmüşdür ama bol ağrılı yaşarsan yorumunu değiştireceksindir.

      Yorumla
    • shreyya
      shreyya
      +1 yıl

      herkesin regl dönemi aynı olmuyor sen hiç ağrı çekmeyebilirsin ama ağrıdan hastanelik olanlar iğne yiyenler var herkesin bünyesi aynı değil

      Yorumla
    • sizofrenkarinca
      sizofrenkarinca
      +1 yıl

      @sirnih ve @shreyya ben kendi fikrimi söyledim zaten. Bana regl izni gereksiz geliyor. Regl dönemindeki asabilik, tatli krizleri vs de abarti geliyor. Elbetteki çok agrili geçirenler de var. Her regl döneminde bayilan arkadasim bile oldu benim. Ama bu herkeste olan şeyler değil sonuçta. Benim dusuncem bu. Katilmaniz gerekmez zaten.

      Yorumla
  • Sakaryalim
    Sakaryalim Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 38%
    +1 yıl
    Özel Günler & Hijyen konusunda 697 cevap paylaştı.

    Bizin kadın milleti bunu çok istismar eder. Bence gelmesin.
    Çok zor durumda kalanlar zaten rahatsızlandım diyerek hastaneye gidebiliyor.

    1
    0 Yorumla
  • Magnetismspoiler
    Magnetismspoiler Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Şu regl konusu ne kadar da abartılıyor. Türkiye'de olsa böyle bir şey her hafta regl olur bizim kadınlarımız djdjd :D

    1
    9 Yorumla
    • erdi_025
      erdi_025
      +1 yıl

      Hey allahm sen olmuynmu :-D

      Yorumla
    • Magnetismspoiler
      Magnetismspoiler
      +1 yıl

      @erdi_025 her hafta olmuyorum heralde. Ve de çok da abartılacak bir konu değil bence. Yüzyıllardır olan bir şey sonuçta. :)

      Yorumla
    • erdi_025
      erdi_025
      +1 yıl

      Yahuu aman adet olmayin cileden cikiyosunuz -_-

      Yorumla
    • Magnetismspoiler
      Magnetismspoiler
      +1 yıl

      @erdi_025 herkes aynı değil. Lütfen yani çileden falan çıktığımız da yok. Tamam bazıları var ben de sinir oluyorum ama genelleme yapmayalım yani. :)

      Yorumla
    • erdi_025
      erdi_025
      +1 yıl

      Kiz arkadasim oldu sinirini bnden cikardi wallahi ozel gündeyim üstüme gelme felan

      Yorumla
    • Magnetismspoiler
      Magnetismspoiler
      +1 yıl

      @erdi_025 işte bu yüzden diyorum herkes kız arkadaşın gibi değil. Sinirini bizden çıkarma :D

      Yorumla
    • erdi_025
      erdi_025
      +1 yıl

      Banane cikaricamm bana soylendi hic bsy diyemedim

      Yorumla
    • Magnetismspoiler
      Magnetismspoiler
      +1 yıl

      @erdi_025 sen bilirsin ne diyeyim :D

      Yorumla
    • erdi_025
      erdi_025
      +1 yıl

      Uyus hep senin yüzünden

      Yorumla
  • cileklirujlukiz
    cileklirujlukiz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Regl sancıları her zaman aynı olmuyor şiddetli olduğu zamanlarda hastaneden rapor olmak yeter regl izni adı altında izine ne gerek var

    1
    0 Yorumla
  • siyahibirkiz
    siyahibirkiz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 31%
    +1 yıl

    hadi su uygulanmasin diyen erkek bozmalarıni anlarimda siz kadınlar size ne oluyor?

    2
    0 Yorumla
  • Melissakrtt
    Melissakrtt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 42%
    +1 yıl

    En azından sancının olduğu günler uygulansın çünkü gerçekten çekilmiyor.

    2
    0 Yorumla
  • öznur20
    öznur20 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 53%
    +1 yıl

    Türkiye'de de kadınlar regl izni kullanabilsin. yani gönül bunu ister ama sanmıyorum Türkiye de böyle bir izin olacağını

    0
    0 Yorumla
  • purpinkk
    purpinkk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 44%
    +1 yıl

    kesinlikle olması gerekiyor! bir kere onun ağrısını falan geçtim aman bir yere geçmesin derdi bitiriyo insanı.

    0
    0 Yorumla
  • elalor
    elalor Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 52%
    +1 yıl
    Özel Günler & Hijyen konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Regl mi? Daha regl kelimesi açık açık toplum içinde kullanılmaya utanılırken regl izni mizni çıkmaz bu ülkede.

    0
    0 Yorumla
  • mavikedi02
    mavikedi02 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 75%
    +1 yıl

    bence cok dogru bir karar. yasayan bilir regl sancisini. hele o ilk gun bir kere pert oluyosun yani.

    0
    0 Yorumla
  • yureklikizzz
    yureklikizzz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 47%
    +1 yıl

    Bence uygulansin zaten verdikleri para onlarin hastane masrafina bile yetmiyor bari uygulansinda o parayla hastabeye masraf yapmasin

    0
    0 Yorumla
  • CirkinlerKralicesi
    CirkinlerKralicesi Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 37%
    +1 yıl

    Kullanılsın diyeceğim ama, biz milletçe verilen bir şeyin. okunu çıkarmakta bir numarayız gerçekten. Kesin bir sıkıntı çıkar yani.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    kullanmalı sıkıntılı günlerimiz kasık ve bel ağrısı yetiyo zaten ve bu ağrılar yüzünden de çok sinirli ve aksi olabiliyoruz iş yerinde şahsen zorlanıyorum zor tahammül ediyorum kafa göz dalasım geliyo :D

    0
    0 Yorumla
  • Carpediem74
    Carpediem74 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 52 , eic 35%
    +1 yıl

    Ayyyyy Kim uyduruyo Boyle seyleri Ben ingilterede yasiyorum Boyle birsey duymadim. bilmedigim baska uk m ivar

    0
    0 Yorumla
  • Atarlıçikileta
    Atarlıçikileta Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl

    Heh bir o eksikti artik karninda gazi olan regliyim diye izin alir.
    Biri sorsa örnek: ayse hanim nerde mudurum adet olmus izinli yuuh ya hadi peti anladik alistik bukadarda abartmayin ya igrenc.

    0
    0 Yorumla
  • Boşunamigeldik
    Boşunamigeldik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    Kullanmaları iyi bir şey ama toplum olarak biz bu donemimizi olabildiğince saklı kalması taraftarı olduğumuz için biraz utanma olabilir

    0
    0 Yorumla
  • IamAnormal
    IamAnormal Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 31%
    +1 yıl

    Bence getirilsin! Benim arkadasim regl döneminde hastanelik oluyor. Öyle hafife almayin !

    1
    3 Yorumla
    • sirnih
      sirnih
      +1 yıl

      Çok doğru dedin 😊 Yaşamayan bilmez

      Yorumla
    • IamAnormal
      IamAnormal
      +1 yıl

      @sirnih evet erkeklerin cogu hatta fazlasi bunu cok hafife aliyorlar. Ama biz istedigimiz kadar konusalim. Yasamadiklari icin bilemezler! bir kere yasasalar cok iyi olur ama neyse

      Yorumla
    • sirnih
      sirnih
      +1 yıl

      @IamAnormal kesinlikle sana katılıyorum

      Yorumla
  • Beşavur
    Beşavur Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Zaten isci kanununda boyle maddeler goruntu olarak vardi biraz arastirilirsa boyle bir hak var ama gel gelelim uygulama turkiyede hic bir yerde yok

    0
    0 Yorumla
  • Dolun-ay
    Dolun-ay Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 30%
    +1 yıl

    Uygulanmasını çok isterim ama niyeyse bu uygulamanın suistimal edileceği hissine kapılıyorum. :)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl
    https://www.youtube.com/watch?v=ai4VZC2QUq0

    inan

    0
    0 Yorumla
  • livni
    livni Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 44%
    +1 yıl

    Ülkemizde işverenler kadın çalışan tercih etmez o zaman. Bizim ülkemizde olmasın.

    0
    0 Yorumla
  • Daha fazla (125)

Erkekler Ne Diyor

206
Erkeklerin Popüler Cevaplarını Göster(30)
  • Objektif-Siyasetçi
    Objektif-Siyasetçi Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Kadınların iyi ki regl durumu var iliğimizi sömürdünüz be 😃

    Erkeklere de mesela abazanlık izni verilsin. Uzun süre cinsel ilişkiye girmeyince de hormonlar çıldırıyor. Bu da iş temposunu etkiliyor

    3
    4 Yorumla
    • SanatveAşk
      SanatveAşk
      +1 yıl

      ahahha D :DF Alemsin abi ++++

      Yorumla
    • Objektif-Siyasetçi
      Objektif-Siyasetçi
      +1 yıl

      @SanatveAşk benim anlamadığım bizim analarımız regl olmadı mı aksama kadar tarlada çalışıyorlardı bunlar evde otururken bile ağlıyor

      Yorumla
    • SanatveAşk
      SanatveAşk
      +1 yıl

      Kadınların regl süresi 1 haftayken 2 haftaya yükselir. Gelmesin!
      dedim ben de :D

      Yorumla
    • SanatveAşk
      SanatveAşk
      +1 yıl

      abi 8 Mart kadınlar günü hakkında görüş yaptın mı?

      Yorumla
  • TrN58
    TrN58 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Öyle birşey olsun istemem çünkü eğer olursa Türkiye'de ki kadın işçi sayısı olabildiğinden çok azalacak ve kadının iş verimi düşük olacağını düşünürsek boşanan ya da ayakta durmaya çalışan zorunlu kadınlarınız annelerimiz kardeşlerimiz iş bulma konusunda bir hayli zorluk çekecekler diye düşündüm bilmem bu görüşüm doğru mu yanlış mı ya da uygulama biraz daha değişik olabilir

    0
    0 Yorumla
  • RaGiNGBuLL43
    RaGiNGBuLL43 Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Bence saçma olur. Kadınların böyle bir ağrısı olmasaydı keşke ama izin verilmesi gerekmez. Sonuçta evine ekmek parası götürmek için ne zorluklarda çalışan insanlar var. Engelli vatandaşlarımız çalışmak zorunda kalıyor mesela. Doğum izni 6 ay az geliyor. E daha ne olacaktı? Hiç işe gitme bari maaşını da al. Suistimal eden olur kesin. Regl ağrısı olanda olmayanda izin alır. Birde bu izin olayını işveren gözüyle inceleyin bayanlar. 😊😊

    0
    0 Yorumla
  • mertbkl
    mertbkl Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Erkek işçi istihdam ederek bı sorunu çözerim. Kadınlar her yerde eşitlikten söz eder fakat her zaman kendilerini handikaplı görürler. Bazı bayanların 1 hafta sürüyor regl ağrısı, ne yapalım ayda kaç gün çalışacak bu kadınlar? Valla google'da yok o çalışma rahatlığı, Türkiye'de işlemez.

    0
    0 Yorumla
  • Belirle
    Belirle Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Türkiyenin önce Bazı şeyleri aşması lazım ama bu en son olucak iş leri ilk yaparak bir ilerleme kaydetmeye çalışmak saçmalık önce başımızdaki zihniyetleri postalamak lazım Kim olursa olsun Parti tutan bir insan değilim CHP MHP AKP Hiç biri sağ sol düşünür bir insan değilim liberal düşünen bir insanım kim başa gelirse zihniyetini kendisine saklaması lazım devlet için çalışılmalı ama bizi böyle küçük işler ile oyalıyorlar Şekil 1.1A daki gibi Saygılar...

    0
    0 Yorumla
  • erkekcevaplyor
    erkekcevaplyor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 56%
    +1 yıl

    Yalnız bu durum, kadınların işe alınmamasına bahane olacak bir uygulama olur.. Erkekler de, yatakta regl dönemlerinde cinsel mutsuzluk izni istiyorum derse şaşırmayalım :)

    2
    0 Yorumla
  • gokantemur
    gokantemur Takip Et
    Master Yaş: 52 , eic 88%
    +1 yıl
    Özel Günler & Hijyen konusunda 358 cevap paylaştı.

    Ohhhhh patron ne anlayacak... Ayda 3 kere regl olunur artık... Yanlız şöyle bir sorun çıkabilir.. Patrona regl izinlerini birleştirebilirmiyiz durumu.. sonra ver elini bodrum'a kaçamak tatile... :)

    2
    0 Yorumla
  • g___ozgur
    g___ozgur Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 42%
    +1 yıl

    Bence getirilmemeli. Kadınlara o günde normal davranmalı. Zira kadınları o gün anormal yapan zaten insanların onlarla diyalogları. Misal kadının ağrısı var ağrısı varsa yüklenmemeli ve o kadını rahat bırakmalı.

    0
    0 Yorumla
  • DreamSoLdieR_
    DreamSoLdieR_ Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 48%
    +1 yıl

    İyi de Türkiye de işler zaten yavaş yürüyor 4 memurun 3 si kadın olsa onlar izin yapsa cik işin içinden hadi çıkabiliyorsan. Zaten şu dünya kadınlar üzerine kurulmuş eyy ks biraz da erkekler için araştırma yapın bizi anlayın biraz anlayın...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Regl sancısı ne kadar şiddetlidir bilemem ancak mantıklı düşünecek olursak, tüm kızların oldugu, her ay 1 hafta süren bir şeyin bir hastalık, engelmiş gibi görülmesi saçma. Zaten hayatı bu kadar etkileyen bir şey olsa sürekli yollarda, dışarıda, orada burada regl yüzünden yerlerde kıvranan, ölen, bayılan kızlar görüyor olmamız gerekirdi ki bu olaylar belki %0.1 bile gerçekleşmiyordur. Abartıyı çok seviyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • süheybi
    süheybi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 38%
    +1 yıl

    Ya kadınlara tanınan o kadar izinden sonra bu da verilirse bir işçi krizi doğar kadronun dolu olduğu ama işçinin izinlerle bir eksiklik oluşması ekonomiye zarar verir bence kadınlar artık yeni düzenin kölesi olmaktan vazgeçmeli

    0
    0 Yorumla
  • MGünalp
    MGünalp Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 33%
    +1 yıl

    Uygulanmasın kesinlikle karşıyım. Hayır çektikleri acıyı sıkıntıyı küçümsediğimden değil onları düşündüğümden. O buhranda o duygusal karmaşada kafalarını boşaltmaları başka işlerler meşgul olmaları gerekli yoksa. Vay biz erkeklerin haline. 😊😊😊

    0
    0 Yorumla
  • rumuzsuzkurbaga
    rumuzsuzkurbaga Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bizimkiler o geçikti ben geçiktim diye diye senede 2 ay işe giderler. Zaten 1 ayın 10 günü regl döneminde geçiyor. Sıkıntı yaşarız.

    5
    5 Yorumla
    • rumuzsuzkurbaga
      rumuzsuzkurbaga
      +1 yıl

      @Kemal4444 suistimal edilir. Yoksa tabiki zor olur özellikle ağrılı dönemlerinde ama biliyorum ki ağrı olmasa bile ağrım var diyecekler. Sonra popolari rahata alısacak. Verim 0. olacak. genel konuşuyorum. Lütfen bayanlar. üstünüze alinmayin.

      Yorumla
    • küçükçılgınmidye
      küçükçılgınmidye
      +1 yıl

      öyle değil ayda 2 gün diye sınırlandırılmalı mesela. ve gayet gerekli bir durum her kadında olmasa da bazılarının gercekten sıkıntılı geciyor oyle olmasa bile bir halsizlik oluyor icinden birsey yapmak gelmiyor ve kolay bir is degil erkekler eger regli donemi geciriyor olsa emin ol daha cok mızmızlanırlar kendilerini eve baglarlardı.

      Yorumla
    • rumuzsuzkurbaga
      rumuzsuzkurbaga
      +1 yıl

      @küçükçılgınmidye tabiki yaşamıyor bilemeyiz burdan atmak kolay ama demek istediğim suistimal edenler mutlaka çıkacaktır.

      Yorumla
    • küçükçılgınmidye
      küçükçılgınmidye
      +1 yıl

      suistimale karşı en fazla 2 gün verilir daha fazlası olmaz o zaman sıkıntı da olmaz.

      Yorumla
    • rumuzsuzkurbaga
      rumuzsuzkurbaga
      +1 yıl

      @küçükçılgınmidye düşünülebilir.

      Yorumla
  • UzaylıTürk_
    UzaylıTürk_ Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 41%
    +1 yıl

    İnsanımız iyi niyetli olsa çok güzel ama maalesef bu millet hep ufak çakallıkların üçkağıtçılığın peşinde olduğu için uygulamaya geçilmez, bu tür davranışlar bize birkaç beden büyük gelir kısaca

    1
    0 Yorumla
  • gizliozne86
    gizliozne86 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    istatistiklere baktımda , beyler ne istiyosunuz kadınlardan?😅

    5
    0 Yorumla
  • Marifetname
    Marifetname Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 49%
    +1 yıl

    Bence kadinlar calışmasın. kapitalizmin esiri olmayi haketmiyorlar. erkek milleti yeterince esir zaten. kadinlar zayif varliklardır. bünyelerini zorlamaya hic gerek yok.

    0
    0 Yorumla
  • kemal0606
    kemal0606 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Iyi ya ayda 5 gun regli izni yilda 6 ay dogum izni zaten 365 gunun 200 gunu gitti geri kaldi 165 hafta tatiliydi bayram tatiliydi derken had8 100 de oyle duseyim geri kaldi 65 gun bana kalirsa onada gitmesin evde o bos zamanlarinda kocasina versin daha iyi :)

    0
    0 Yorumla
  • SetresiUzunKatip
    SetresiUzunKatip Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    Bu kadınlar bu kadar izin alcaksa ne diye çalışıyor ki? Homeofis çalışsın ya da farklı sosyal aktivitelerde bulunsunlar, hem işsizlikte kòkünden çözülmüş olur.

    0
    0 Yorumla
  • HayatimTakinti
    HayatimTakinti Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bizim millet bunu kaldiramazsin
    Patron diyecek ki
    Hem hafta sonu izni
    Hem dogum. izni
    Hem regl izni
    Maasindan kesecegim
    Gibi muhabbetler olur
    Sonra esi gelecek sen nasil reglli vs konusuyosun der
    Cinayet artar

    0
    0 Yorumla
  • vaporizer
    vaporizer Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 33%
    +1 yıl

    türkiye'de 2-3 emekçinin işini genelde 1 kişi yapıyorken, çalışma saatleri 10-12 hatta 15 saatleri buluyorken;

    canım, bi'tanecik ülkemde sanmıyorum ki böyle bir izin verilsin.

    0
    0 Yorumla
  • 4llah-Diyen-Portakal
    4llah-Diyen-Portakal Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 39%
    +1 yıl

    Hiç regl olmadım ama adım kadar eminim ki o olayı kızlar fazla abartıyor.

    3
    43 Yorumla
    • Besiktaslikizz
      Besiktaslikizz
      +1 yıl

      Srn o acıyı çek bakalım böyle diyebilecekmisin

      Yorumla
    • 4llah-Diyen-Portakal
      4llah-Diyen-Portakal
      +1 yıl

      @Besiktaslikizz Bizim de olur olmadık yerde bacaklarımızın arası kaşınıyor ve alakasız yerlerde istem dışı ereksiyonlarımızı gizlemenin derdine düşüyoruz ama dillendiriyor muyuz?

      Hem güçlü olduğunuzla ilgili kendinize methiyeler diziyorsunuz hem de kendinize engelli muamelesi yapıp özel izinler ve pozitif imtiyazları hak olarak görüyorsunuz.

      Yorumla
    • Besiktaslikizz
      Besiktaslikizz
      +1 yıl

      İkisi aynı şey mi bu yumurta kanalı kendini kasası sonucu oluşuyor ve ağrı oluşuyor çıldıracsk gibi oluyoruz bacak aran kaşınıyoesa temiz ol o zaman ikisi aynı şey değil

      Yorumla
    • 4llah-Diyen-Portakal
      4llah-Diyen-Portakal
      +1 yıl

      @Besiktaslikizz Temiz olmak hiç aklıma gelmemişti saol

      Yorumla
    • Besiktaslikizz
      Besiktaslikizz
      +1 yıl

      Ne demek :)

      Yorumla
    • delikız93
      delikız93
      +1 yıl

      % 85i abartıyo haklısınız

      Yorumla
    • Suskunkedi
      Suskunkedi
      +1 yıl

      Sen sadece ilk gün acısını çek bak bakalm dnya kaç bucak olyo !

      Yorumla
    • 4llah-Diyen-Portakal
      4llah-Diyen-Portakal
      +1 yıl

      @Suskunkedi Beni fiziksel acıyla mı tedirgin etmeye çalışıyorsun )=

      Yorumla
    • Suskunkedi
      Suskunkedi
      +1 yıl

      kück bir örnek anlaman için testslerne yediğin en ufak bir tekme bizim ilk gn acsna es deger 😉

      Yorumla
    • 4llah-Diyen-Portakal
      4llah-Diyen-Portakal
      +1 yıl

      @Suskunkedi Sen hiç testislerine tekme yedin mi de kıyaslama yapıyorsun? Kızların çoğu da bu işin abartıldığı kanısında. Neyin savunması :))

      Yorumla
    • Suskunkedi
      Suskunkedi
      +1 yıl

      yoo yemedim ama yedirttm ordan biliyorm 😂

      Yorumla
    • 4llah-Diyen-Portakal
      4llah-Diyen-Portakal
      +1 yıl

      @Suskunkedi Çok dolaylı oldu bu. Tatmin edici değil

      Yorumla
    • Suskunkedi
      Suskunkedi
      +1 yıl

      Üff kafan şeytanlğa çalsmasn 😂 sinirmi bozan biri oldu bende bastm tekmeği göznden bildğn yas geldi iste 😂😂

      Yorumla
    • 4llah-Diyen-Portakal
      4llah-Diyen-Portakal
      +1 yıl

      @Suskunkedi Neden adamın baba olma şansına kast ediyorsun ayıp değil mi

      Yorumla
    • Suskunkedi
      Suskunkedi
      +1 yıl

      Oda elalemin kzna neden yavşyo adam olsaydı yemeseydi. d

      Yorumla
    • 4llah-Diyen-Portakal
      4llah-Diyen-Portakal
      +1 yıl

      @Suskunkedi Belki de aşıktı çocuk, suç mu =/

      Yorumla
    • Suskunkedi
      Suskunkedi
      +1 yıl

      Gelsin efendi gibi konussun o zaman ne o öyke taciz etmeler filn. s

      Yorumla
    • 4llah-Diyen-Portakal
      4llah-Diyen-Portakal
      +1 yıl

      @Suskunkedi Herkesin kendine has yöntemi var dövmeyin adamları :S

      Yorumla
    • Suskunkedi
      Suskunkedi
      +1 yıl

      😂😂😂😂

      Yorumla
    • sevimlibağyan
      sevimlibağyan
      +1 yıl

      Abartmak mı? Abartmak derken salak kızların boş yere sevgililerine attığı tripten bahsediyorsundur umarım. Çünkü ben düşmanımın bile o ağrıyı çekmesini istemem..

      Yorumla
    • 4llah-Diyen-Portakal
      4llah-Diyen-Portakal
      +1 yıl

      @sevimlibağyan Aferin merhametli kız

      Yorumla
    • unutulmazzz
      unutulmazzz
      +1 yıl

      @Suskunkedi Helal kız sana. :)

      Yorumla
    • rose_123
      rose_123
      +1 yıl

      evet baya tepki almışsın :) empatiye davet ediyorum

      Yorumla
    • 4llah-Diyen-Portakal
      4llah-Diyen-Portakal
      +1 yıl

      @rose_123 Empati, en yetenekli olduğum şey. Bir sıkıntı yaşattığı doğru olsa da imtiyaz tanınmasını gereksiz buluyorum..

      Yorumla
    • zühre532
      zühre532
      +1 yıl

      o acıyı çekmeyen bilemez.

      Yorumla
    • Toffeegirl
      Toffeegirl
      +1 yıl

      Bence deseydin saldırmazdı kızlar eminim demişsin yaşadın mı sanki

      Yorumla
    • 4llah-Diyen-Portakal
      4llah-Diyen-Portakal
      +1 yıl

      @Toffeegirl Gelecek saldırı topu topu bir olumsuz yorum. Gerçeği değiştirmeyecek..

      Yorumla
    • esracatalyurek
      esracatalyurek
      +1 yıl

      Gerçekten ağrı çeken kızlar var. Herkesin acı eşiği de farklıdır ama bazıları kesinlikle abartıyor.

      Yorumla
    • dukemix2
      dukemix2
      +1 yıl

      valla o anda o kadın 2 kat gergn olur izin kullansın senn basına dert olucana cekilmez bir hal alıyorlar..

      Yorumla
    • Knabrium
      Knabrium
      +1 yıl

      Siz hic böbrek tasi agrusi cektiniz mi 😂

      Yorumla
    • 4llah-Diyen-Portakal
      4llah-Diyen-Portakal
      +1 yıl

      @Knabrium bi' dur allasen zaten ortalık karışık

      Yorumla
    • Bordopanter
      Bordopanter
      +1 yıl

      Böyle söyleyeceğim hiç aklıma gelmezdi lakin size hak veriyorum.

      Yorumla
    • sirnih
      sirnih
      +1 yıl

      Hiç regl olmayan bir "erkek" olman gayet normal böyle düşünmen gayet normal. Normal olmayan şey ise "kızlar fazla abartıyor" pardon da canım regl olduğunda ilk gün yattığın yerden kımıldayamamak, 2-3 hap içerek (belki daha fazla) kendine gelmeye çalışmak, o kasıklara giren kasılmalardan, sancılardan duvarları yumruklamak, parmaklarını ısırmak , ne demek? Hiç yaşamadığın için o olayı kızlar fazla abartır.

      Yorumla
    • 4llah-Diyen-Portakal
      4llah-Diyen-Portakal
      +1 yıl

      @sirnih annemle 23 yildir ayni evde yasiyorum galiba annem kadin degil

      Yorumla
    • sirnih
      sirnih
      +1 yıl

      Doğumdan sonra regl ağrısı hafifliyor ☺️ Sanırım daha fazla üsteleme çünkü haksız olduğun bir görüş

      Yorumla
    • 4llah-Diyen-Portakal
      4llah-Diyen-Portakal
      +1 yıl

      @sirnih Erkekleri geçtim, bazi kizlarin bile bana hak veriyor oluşu tartismayi gereksizlestiriyor zaten..

      Yorumla
    • mavigezegen1903
      mavigezegen1903
      +1 yıl

      Bence dünyanın en beyinsiz insanısın daha önce ağrıdan kustun mu sen hiç

      Yorumla
    • 4llah-Diyen-Portakal
      4llah-Diyen-Portakal
      +1 yıl

      @mavigezegen1903 4 yıl lisanslı dövüştüm ben, bunlarla gelmeyin durumu kişiselleştirmek fayda sağlamaz taktik değiştir asd

      Yorumla
    • IamAnormal
      IamAnormal
      +1 yıl

      Kizlar biz istedigimiz kadar konusalim bu yine kendi bildiğini söylücektir! Ama Allah o aciyi cektirmesin kardes! Kimi hastaneye düsüyor sirf bu yüzden kimi bayginlik geciriyor ohooo daha saymami istermisin? 23 yasindasin bir arastir nasil bisey oldugunu öyle gel! Burda bilip bilmeden konusma! Hatta cektirmesin dedim de bence her erkege bir kerelikte olsa cekmesini isterdim! Biraz olgunlas boyundan büyük islere burnunu sokma!

      Yorumla
    • 4llah-Diyen-Portakal
      4llah-Diyen-Portakal
      +1 yıl

      @IamAnormal Kanser mertebesine ulaştı, yok mu artıran

      Yorumla
    • ErayBodur
      ErayBodur
      +1 yıl

      @IamAnormal Bizim ne suçumuz var?

      Yorumla
    • isyanlardayımama
      isyanlardayımama
      +1 yıl

      Bence konuyu jonekologlara bırakalım.
      Hem biyolojik olarak uzaman görüşü lazım.

      Ayrıca sana soracagim şu; kendinle kiyaslamissin dovuscuyum felan tassaklara darbe olayı kızlar kıyas yapmış da nasıl olduğunu hem fiziksel hem psikolojik olarak biz erkekler bilemeyiz.
      Olum kızlardan kan akıyor kan.
      Hemde her ay.

      Yorumla
    • IamAnormal
      IamAnormal
      +1 yıl

      @isyanlardayımama bizi anlayanda varmis. Teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • SezaiAcima
    SezaiAcima Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 30%
    +1 yıl

    Bence de olmalı. Regl acısı çeken bazı insanlar gerçekten sorun yaşayabiliyor

    3
    0 Yorumla
  • jemjeminay
    jemjeminay Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    bence uygulanmasın bokunu çıkarıyolar. lisedeyken hocaya adet olduğunu ima ederek her gün tuvalet bahanesiyle dışarı çıkıp takılıyodu. ulan allahtan ayda bir şeyiniz kanıyo

    0
    0 Yorumla
  • marduq
    marduq Takip Et
    Yoda Yaş: 56
    +1 yıl

    Neden sürekli bu anket önüme gelip duruyor? Banane mk mecburmuyum bunu görmeye sürekli.

    Eğerki kadınlar bu izni kullanmak istiyorlarsa, bir platform oluştursunlar, ve taleplerini gerekli yerlere iletsinler. Buradaki bu anket ne kadar gerekli?

    0
    0 Yorumla
  • pilav_ustu_az_kuru_2
    pilav_ustu_az_kuru_2 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    İsterdim de türkiyede hala ve hala adam gibi çalışma koşulları yok onlarda adam edilmeli bence

    2
    0 Yorumla
  • alperen2536
    alperen2536 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 50%
    +1 yıl

    Çok saçma bence yöneticisine regl izni istiyorum mu diyecek?
    Diyelim ki yöneticisi, amiri erkek bayanlar bir düşünsün bu durum ne kadar saçma olur

    0
    0 Yorumla
  • MMemoli
    MMemoli Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    Oyle bisey olsa, bizde ki kizlardan once regil olcak adamlar var. O derece namusumuza, serefimize, isimize duskunuz.

    0
    0 Yorumla
  • zararıkendine
    zararıkendine Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 31%
    +1 yıl

    iyide de çalışma hayatında kadınları zaten geri plana atıyorlar bide devlet yasa çıkarsa o şekilde çalışamazsınız

    0
    0 Yorumla
  • çeken_bilir
    çeken_bilir Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Böyle bişey yapıldı diyelim kadın ne dicek regl sancısı çekiyorum gelemicemmi dicek? Yabancı ülkelerde normal karşılanabilecek bir durum ama burada bilemiyorum..

    0
    0 Yorumla
  • eşekliprens111111
    eşekliprens111111 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 39%
    +1 yıl

    Aslında iyi olabilir oldum olası patronları sevmem zaten , o kadar emekçi nin haklarino yiyorlar. azda işçinin yüzü Gülsün

    0
    0 Yorumla
  • Daha fazla (146)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Özel Günler & Hijyen > Anketler > İngiltere'de bir şirkette, çalışan kadınlar artık regl izni kullanabilecek! Türkiye'de de aynısı olsun ister miydin?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadın çalışanlara regl izni teklifi kabul edildi! Regl izni her yere gelmeli mi? 154 cevap verildi
Sizce kadınlar için regl izni tüm şirketlerde uygulanmalı mı? 21 cevap verildi
Kadın çalışanlara regl izni için kanun teklifi verildi! Sizce böyle bir yasa olmalı mı? 111 cevap verildi
Günün birinde ülkemizde de kadın çalışanlara regl izni verilecek mi sizce? 20 cevap verildi
Şirketler kadınlara regl izni vermeli mi? 189 cevap verildi
Çalışan kadınlar için regl izni olmalı mı? 57 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨