Ben 2 yıllık bir bölüm okudum, bu yaz mezun oluyorum ama ben çalışmayı pek seven biri değilim, hayatım boyunca hiç çalışamadım ama ailem çalışmam için çok zorluyor. Nişanlım liseden beri beraber, seneye evleneceğiz, kendisinin dükkanı var ve maddi durumu iyi, galericilikte yapıyor, ben ikimize de bakarım diyor, ben de bu duruma okeyim çünkü ben de çalışmayı zaten sevmiyorum. Ama aileme bunu söyleyeceğim zaman sanki sadece beni sevgilimi zorluyormuş da ben o istemediği için çalışmıyorum gibi algılanıyor, tabii ki de onun da hiç sevmesi var ama ben zaten bu duruma dünden razıyım. Fakat ailem bana diyor ki evleneceksen çalışacaksın, biz o zaman nasıl evlendireceğiz seni gibi şeyler söylüyor, ortada kaldım gerçekten, ne yapacağımı bilmiyorum.
26 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer