Astsubayim kız arkadaşımın ailesi meslegimden ötürü beni istemiyor sizce cabalamalimiyim yoksa ayrilmalimiyim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılKız seni seviyorsa ikna etmeye uğraş onlarda haklı bir bakıma. Askerimize can kurban lakin kızım olsa askere verirken bin bir türlü senaryo kurarım. Empati kur kızın olsa mesela. Ama dediğim gibi kızın sevgisine sana bağlılığına güveniyorsan mücadele et ikna edici yollar ara onları da anlayarak
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Mesleginiz zor bir meslek ama aileye de hak vermek lazım. Kızlarının bir gün çok üzüleceğini bile bile onay vermelerini beklemek zor. Saygı duymak gerek. En önemlisi kız arkadaşınız ne istiyor. O istedikten sonra ailesini ikna eder. İkna edemiyorsa yeterince sevmiyordur.
Eleştirmek istediğim bir başka nokta ise biz çabalama desek çabalamiyacak misiniz yani? Bu nasıl sevgi be..
00 Yorumla
+1 yılVatan haini sanırım kızın ailesi bizler gurur duyardık benim kızım astsubay birini seviyor diye ne biçim bir aileye sahipsmis kızın adına da üzüldüm doğrusu o aile kendine nasıl bir damat adayı bekliyormuş acaba?
03 Yorumla
Soran+1 yıl8 5 calısan devlet memuru sanırım 😂
- +1 yıl
Memura bile kız veriyorlar sen neyden bahsediyorsun
Soran+1 yılBizim ülkemizde durum bu maalesef herkes cocuklarının en iyi sartlarda yasamasını istiyor ama o sartların bir bedeli oldunu unutuyorşar
+1 yılÖncelikle çok şerefli bir meslek yapıyorsunuz ve size büyük saygı duyduğumu belirtmek isterim. Konuya gelirsek, kızın ailesini tam anlamıyla suçlayamıyorum onların düşüncesinin temeli ileride size bir şey olursa kızlarının yalnız kalma olasılığına yönelik. Herkes böyle düşünmüyor elbette ama size böyle düşünen bir aile denk gelmiş
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
67
Cevap
32Cevap
Herkes farklı birşeyler yazmış bence çok kutsal bi meslek kızı sevdiğine eminmisin buraya yazıp düşünceleri okuman bile bir kaçış yolu gibi geldi bana o hissiyat var mı sende yaşlı iken bile birbirinizi yanyana görebiliyormusun? O kızda senin gibi vatan aşkı var mı? Sen tehlikenin içindesin diye öleceksin diye bi kanun yok küçücük çocuklar ölüyor hastalıktan kazadan beladan hiç kimsenin yarını belli değil kimseyi takma sen kızla kendine gelecek görüyorsan devam et görmüyorsan illaki güzel bir nasibin vardır kıyıda köşede : )
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBazı yorumlarda kıza ve ailesine söylenmişler ama onlarda haklı kendi kızlarını düşünüyor yarın birgün Allah korusun sana bir şey olsa kız ortada kalacak yani olaylara hep tek açıdan bakmamak lazım. Soruna gelirsek bence bu kızı bekleme daha çünkü ailesini çiğneyip sana gelme ihtimali düşük, kedin gibi asker veya polis bir kız bulman senin yararına olur
30 Yorumla
+1 yılMesleğin güzel neden istemiyorlar ilginç. Çaba gösterme değmez. Ne güzel işin var bir çok kız bulursun sanki hint kumaşı kızları. Boş verr
21 Yorumla
Soran+1 yılÖyle zatende burada destek bulup içimi rahatlatmak istedim belkide
+1 yılBenim arkadaşımda da aynı olay oldu şimdi naptılar bilmiyorum aileler asker bir şey olur bı başına kalır düşüncesindeler
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet düsünceleri tam olarak bu
Aşk İlişkileri konusunda 437 cevap paylaştı. Bu sorduğun sorunun cevabını en iyi sen bilirsin. Kıza karşı hislerin nasıl? yoğunmu? İşin güzel prestijli iş ve maaşıda dolgun çok kız gelir. yani kız konusunda sıkıntı yaşamazsın. Ben olsam zarlamam. Prestijli işim var maaşımda iyi niye zorlayımki.;) Evlenseniz dahi evlilikre aile tarafından sıkıntılar oluşabilir. Balık baştan kokar. Yani dediğim gibi kıza karşı hislerin önemli bo sorunun cevabı sende gerisi hikaye.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 361 cevap paylaştı. Çok normal verdikleri tepki. Lakin zor meslek Allah yardımcınız olsun. İstemiyorlar ise zorlamayın derim ilerde daha kötü problemler ortaya çıkacak istenmeyen damat olup surekli bir huzursuzluk olucak. Yani sanada bisey olmaz lakin kız arkadaşın surekli ailesinin ve sizin ortanızda kalacak.
00 Yorumla
+1 yılPokis olsaydın kızin ailesi hakkıymış derdim ama Askeri severiz millet olarak. Yani cidden bir birinize çok aşıksanız seviyorsanız çabalayın ve çabalayıp kızı verirlerse de sakın müstakbel eşine bir saygısızlik etme kalbini kirma. Ailesine rağmen seninle evlenen bir kadını baş taci yap
00 Yorumla
+1 yılasker biri ile evlilik çok zor ailesinin böyle düşünmesi çok normal. Eğer gerçekten seviyorsanız ailesini ikna etmeniz lazım. Kız da seni her zaman beklemeye göze alarak bu yola adım atmalı, çocuk oyuncağı değil bu işler.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBizde asker polis istiyoruz bulamıyoruz bunların kafaya bak
215 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@49Expert sen nasıl bulamıyorsun kız çok
Cevap sahibi+1 yıl@49Expert o zaman niye bulamıyoruz diyorsun senin durum başka olay. ki herkes mesleğe gelecek diye bir şey yok
Cevap sahibi+1 yıl@49Expert yaş kaç
Cevap sahibi+1 yılBenim derdim onu her gördüğümde gururlanmak, ne kadar güzel ve özel bir şey böyle birine sahip olmak
Soran+1 yılHerkes kaldıramıyor işte
Soran+1 yılAilelerinin içinde sehit var korkuları belkide ondan
Soran+1 yılAyarlım arkadaslarımdan 😂
Cevap sahibi+1 yılEvet tabii Şehitlik korku bu ama ölüm her an yanımızda. Bunu düşünerek de yaşanmaz
Soran+1 yılYani asker olmayan ölmüyormu kader
Cevap sahibi+1 yılİşte bu yüzden seninkinin ailesinin gerekçesi saçma
- Aşk İlişkileri konusunda 415 cevap paylaştı.
+1 yılKız seni seviyorsa ayrılma çabala bu zamanda gerçekten seveni bulmak çok zor
30 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılKanında bozukluk olan seni anlamaz.
Türk Askeri şerefli ve haysiyetidir. Vatanı için herşeyden vazgeçebilir.
Asker olduğun için istenmeyen değil, asker olduğun için gurur duyan birinin kızını al.18 Yorumla- +1 yıl
Okuduğum en anlamlı yorum. Selam olsun güzel Sakarya' ya!
- +1 yıl
Eyvallah. Ve Aleyküm selam.
- +1 yıl
Farklı düşünebilirsin.
Saçma bulmak gibi bir hadsizlik yapamazsın! - +1 yıl
İşe duyulan saygı ayrı bir şey kızını bir askerle astsubayla evlendirmek istememesi ve bundan dolayı endişe duyması afarklı bir şey. bu iince çizgiyi birbirinden ayırt etmek gerekiyor. Sen büyük resmi görememişsin.
Yani kızın babası bir askere kızını vermek istemeyince o baba veya o anne kanı bozuk olmuyor ya da vatan haini olmuyo lar ) limse kızını askere vermek zorunda değil bir baba ebeveyn olarak kızını düşünüyor. Olası durumlara karşı ki bu durumda çok doğal değilmi zaten.
İşe olan saygı ayrı bişey kızını astsubaya vermemesi farklı bir şey. Bunu ayırt etmen gerekiyor . Ortada mesleğe yapılan bir saygısızlık yok kimse kızını astsubaya vermek zorunda değil. Anne baba . kızını astsubaya vermedi diye O kişi kanı bozuk olmuyor :)
- +1 yıl
Saygısızlık yapılmadığını nerden biliyoruz?
- +1 yıl
Nerden biliyorsun?
Müneccim misin?
Ayrıca laf ebeliğini anca yorumlara salça olanlar yapar. ;)
Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Sadece kızın uğraşması yetmez. Ne kadar sevdiğini göstermen gerekir ailesine.
10 YorumlaSon zamanlarda niye boyle oldu ya. Yorma kendini bence
26 Yorumla
Soran+1 yılZaten bir ton sıkıntıyla ugrasıyoruz birde bu durum iyice yoruyor
Soran+1 yılAslında koyan buda degil verilen emek
Soran+1 yılSon zamanlarda derken daha önce karsılastıgında mı oldu bu durumla
+1 yılonsuz nefes alamadıgını hıssedıyorsan cabala.. sonucta aılesıyle evlenmeyeceksın.. kız senı sevıyorsa kacarak evlenmeyı teklıf et.. aşkına sahıp cık
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılOrdan oraya gidecen kız bekar hayatı yaşayacak bildiğin tabi istemez kadın hamile iken doğururken sen dağda olacaksın o yüzden vermemeleri normal
02 Yorumla
Soran+1 yılAbi kaç kere dogu görecem ki sanki
- +1 yıl
Bilmiyorum ama şahsen ben asla asker biriyle evlenmem ya sınırda felan olay olsa seni yollasalar acaba öldü mü vs diye tüm haber kanallarıni tek tek izler gece rüyanda senin şehit olduğunu vs görür sıkıntı yani
Bu soruyu sorman bile emin olmadığın anlamına gelir ve emin olmadığın duygulara ilişki demek ve bunu aileye taşımak için biraz erken olmuş
10 YorumlaKesinlikle çabalama. Senin para ve ekmeğini kazandığın mesleğine saygı duymayan birleriyle işin olmasın kardeşim. Sakın…
10 Yorumla
+1 yılboş ver abi ayrıl. Askere hürmet etmeyenden hayır gelmez.
11 Yorumla
Soran+1 yılSanki torba tutuyoz anasını satım
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılNe güzel mesleğin var, ne varmış mesleğinde. Bence sen bırak o garip aileyi. Saygı duymaları gerekirken saygısızlık yapmışlar.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
u +1 yılKız arkadaşının ailesi için çabalamak zorunda olan kişi sen değil, kendisi.
173 Yorumla- +1 yıl
Seni hatırladım. Eski hesabında sürekli Türk kızlarını kötüleyip, yabancı kızları yükseltiyordun. Algıları kapalı bir insanla tartışmama bile değmez.
- +1 yıl
@Mudrykk tipsiz olan sensin Türk kızları değil
- +1 yıl
Türkiye'de gayet güzel kızlar var. Yabancılar ile yarışabilecek seviye de. Sen sadece gerçeğe gözünü kapatmış birisin. Nefreti'nden güzel değil diyorsun.
- +1 yıl
Eminim yoktur.
- +1 yıl
@DedektifMinnie şu havalara bak sanacaklar kendinsi brad pitt keko Türk kızlarını ezikliyor kendi tipsizline bakmamış herhalde 😂😂
- +1 yıl
Türk erkekleri kendilerini dünya'nın en yakışıklı erkekleri sanıyor. Bütün kızların hepsi onlara bakar. Hiçbir kız hayır demez. Türk kızı olarak çirkin ve egoluymuşuz. Kendilerini tarif ediyorlar heralde. Bize suç atıyorlar.
- +1 yıl
Biz ne yapalım? Türk kadınına tipsiz dedin. Teşekkür mü edelim!
- +1 yıl
Turk kızlarına tipsiz diyen adamın tipine bak. Ulan şuraya 10 tane Türk kızı koy birde senin yüzüne tükürmez. Sokakta birisi çıkıp kafasını kaldırmaz sana. Bu tiple Türk kızlarına tipsiz demek ne kadar doğru? Haa söyle bir durum var kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş kanka @Mudrykk
- +1 yıl
- +1 yıl
Türk kızlarının dayanışması ne güzel.
- +1 yıl
@DEADLY_666 ❤️ @DedektifMinnie ❤️
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
Ağzına sağlık.
- +1 yıl
Aminn ❤️❤️❤️❤️
- +1 yıl
Amin.
- +1 yıl
Daha yokmu yüklenin bakalım elemana.
- +1 yıl
Onur, bunu diyorsun ama beni takip ediyorsun. Erkeklerin özetisin.
- +1 yıl
Gıcık olmadım ki daha sana. Olsamda yasak mı takip etmem. İlginç bişey sorucan yorumlucan belki
- +1 yıl
Yorum yapan şahsın haksız olduğunu bilip onu koruman doğru bir davranış değil.
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
@DedektifMinnie yalnız kalmış sizin aranızda savunayım destek olayım istedim.
- +1 yıl
- +1 yıl
@İzmitlionur niye sen savunma bakanımısın, ?
- +1 yıl
- +1 yıl
Bakan değilim de Erkek feniministi ne deniyorsa
- +1 yıl
@İzmitlionur Tomris Hatun'un torunları olarak Türk kadını düşmanı gelen geçen erkeği indiriyoruz.
- +1 yıl
@İzmitlionur kavga etmeyi öğrenmeye çalışan çocuk gibisin.
- +1 yıl
- +1 yıl
Öyle bişey demedim türk kadını düşmanıyım falan. Değilim
- +1 yıl
@DedektifMinnie demekki gerçekleri geç te olsa görmüş kanka.😄 şimdi sıra diğerinde
- +1 yıl
@İzmitlionur Türk kadınına çirkin diyen birisini savunmak düşmanlıktır. Seni Türk kadını mahkemesinde yargılayacağız.
- +1 yıl
@İzmitlionur beyfendi bana kısacası erkek feministi nedir bunu aciklarmisiniz?
- +1 yıl
@DedektifMinnie demin başka bişeydim. Kavga etmekle bişey çözülmez. Ama doğru kendimi 15 yaşında hissediyorum
- +1 yıl
Bende bilmiyorum.
- +1 yıl
Neyse ne. Ne çok seviyonuz karşı cinsi aşağılamayı eksik görmeyi. Ben buna gıcık oluyorum.
- +1 yıl
Belki arkadaş sımo güreşçisi gibi kadınlardan hoşlanıyo ondan türk kadınlarını beğenmiyo. Hemen siz niye alınıp saldırdınız ki
- +1 yıl
@İzmitlionur kendi halimizde takılıyorduk. Türk kadını aşağılamaya başladı. Bizim ne suçumuz var?
- +1 yıl
2 kişi bir olup tek kişiye cepe almak
- +1 yıl
Hak etti yine olsa yine yaparız
- +1 yıl
Kaşınmasaydı kaşımazdık.
- +1 yıl
Karşıt görüşleri kırmadan saldırmadan savunamıyoruz.
- +1 yıl
Hak etti bize saldırdı önce 😂
- +1 yıl
- +1 yıl
@İzmitlionur seni ciddiye alamıyorum küçük enişte gibisin.
- +1 yıl
Ezilenmiş!
Sazan gibi yoruma saçma şekilde atlayan o. Türk kızlarını yerin dibine sokan o.
Kızlar savununca suçlu.
Valla size bişey söyleyeyim mi?
Kızları çok hafife alıyorsunuz be!
Ama sizin gittiğiniz kadar kızların dönmüşlüğü oluyor. Haklı çıkmak gibi bir lükse sahip olamazsınız yani! Hele ki haksızken! - +1 yıl
@Sakaryalim hemşo sen yapma bari
- +1 yıl
Sen yapmışsın. Ağzının payını almışsın değil mi :)
- +1 yıl
@Sakaryalim bilmem olabilir
- +1 yıl
İnsanları kırma taraftarı değilim.
- +1 yıl
Bunu anlayabiliyoruz zaten. Ama savunmaya çalıştığın arkadaş hatalı. Sende ona yardım etmiş olduğun için hatalısın. Yoksa kimse senin şahsına dil uzatmıyor. Yaptığına tepki gösteriyoruz.
+1 yılSana kız mı yok, şutla gitsin. Tahsil ve mesleği ne?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. İstemiyorlarsa napar eder boşatırlar, kardeşimde asker onu istemeyen aileyi ben hiç istemem zaten.
00 Yorumlabaşkasına bakmaya çalışın
size hiç rahat vermeyeceklerdir.00 YorumlaSevgilinin ailesi çok iyi yapıyor. Evlenip de kızın başını yakma, razı ol bu ayrılığa.
00 YorumlaÇabalama değmez yani asıl senin onları istememen lazım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Bu sevginize bağlı bir durum bu yüzden ayrılmak sacma ama
00 Yorumla
+1 yılSevgilin cabalasin ailesini ikna etmek için de sen durusunla. karakterinle kendin ol yeter
00 Yorumla
+1 yılAsker adamı kim istemiyor ya öyle bir düşünce mi var
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılasker değilde sokak serserisi olsan şimdi evlenmiştin
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgilin ne düşünüyor peki? Ortada çok büyük bir sorun yok aileler ikna edilebilir lakin sevgilinin görüşü önemli ve mesleği vs
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Denizde balık çok. Kafada büyütülecek cins değiller. Gönder gitsin. Askere bakan çok.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKız arkadaşın yeterince net degil anlaşılan.. Ne kadar süredir birliktesiniz bilmiyorlar miydi?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsevgilini ailesine burada rahat oturabiliyorsanız benim mesleğim sayesinde diyebilirsin
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılZaten kız seni istemediğini dile getirmek için kırılma diye ailesini söze aracı etmiş ayrıl boş ver
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNeden istemiyorlar kız biliyor mu?
12 Yorumla
Soran+1 yılTek kalırmış askerlerin sonradan pskoloji bozulurmus vs vs vs işte
Cevap sahibi+1 yılKız istiyorsa çabala tabiki ailesi evkenmiycek kızın düşüncesi önemli
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilin arkadaysa evet, değilse uğraşma
20 Yorumla Bana sorarsan komutanım birbirinizi çok seviyorsanız kızı kaçır derim. biraz küslük olur ama ilerde barışırsınız ailesiyle😂
00 YorumlaNeden istemiyorlar böyle bir damat adayı mı bulucaklar kardeşim 😂😂aşkına sahip çık kardeşim
10 YorumlaNeden istemiyor bence sevgilinizden biraz çapa gösterse harika olur
10 YorumlaNiye nevarki ne güzel millte devlete faydalı oluyorsun gitsin dagdakinlere versin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSevgilin için değeceğine gerçekten inanıyorsan çabala ama mesleğin çok güzel kutsal ve zor bir meslek beğenmeyerek hata ediyorlar olmazsa da bu mesleği beğenecek çok kız ve aile var
00 Yorumla
+1 yılOna, buna bakmayın siz ne düşünüyorsunuz. Önceliğiniz bu olsun..
00 Yorumla
+1 yılBence asla çabalama isteyen bir şekilde yanında olur
00 Yorumla
+1 yılNe güzel mesler aw niye istemiolar
11 Yorumla
Soran+1 yılValla yav 😂
Çabala birebir görüşmeye git ailesine
11 Yorumla
Soran+1 yılYanımdaki adam hastalandı hastaneye zor gitti ben geri İstanbul'a nasıl gelim 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılOnun meslek ne kizin
01 Yorumla
Soran+1 yılStilist
Gizli Üye(30-35)+1 yılAmna kodumun sorusunu görmek istemiyorum sie
02 Yorumla
Soran+1 yılSenin görmek istedigin seylet baska sitede
Cevap sahibi+1 yılHastr
+1 yılKız istiyorsa çabala
02 Yorumla
Soran+1 yılAilesinin sözünü dinlemeyi tercih etti
- +1 yıl
Ailenin sözü bir yere kadar dinlenir, bırak uğraşma.
- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılNiye istemiyorlarmış öpsünler baş üstüne koysunlar
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Kız da çaba göstermiyor sa boş ver
00 Yorumla
+1 yılSevgilinin ne dediği önemli burada
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYani zor bir meslek kızın tarafindan bakınca da haklılık payları var.
00 Yorumla
+1 yılÇabala git ailesiyle konuş.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Kız istiyorsa uğraş, gerisi boş
00 YorumlaSen de onu isteme aslan kendine gel
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. İkinizde seviyorsan bırakma derim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevgilinizin mesleği nedir
11 Yorumla
Soran+1 yılStilist
Gizli Üye(25-29)+1 yılBulmuşlar astsubay kaçırıyorlar kız neeslek
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@mhgkshn nerden biliyorsun o anlamda vermedikleri belki o para bile onlara az görünmüş
Nedeni ne?
10 Yorumla
+1 yılÇabala
10 Yorumla- Devamını Gör (39)
Devamını Gör(84)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Astsubayım, sevgilimin ailesi mesleğim yüzünden beni istemiyor. Çabalamalı mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer