Hiç kız arkadaşım olmadı, iş bulamıyorum ve kendimi değersiz hissediyorum, bu normal mi?

Hiç kızarkadaşım olmadı bu yaşa kadar. Akranlarım evleniyor ben daha iş bulup para kazamıyorum. Ssk siz calisyirilip çöpe atiliyorum.

Hiç kız arkadaşım olmadı, iş bulamıyorum ve kendimi değersiz hissediyorum, bu normal mi?
Cevapla