Yaşım 20 asosyalim genelde hep evdeyim hiç kız arkadaşım olmadı kendimi çok değersiz hissediyorum ne yapacağım?

Ben bakımsız ve dağ ayısı gibiyim neyse simdi bildiğiniz gibi günümüz kızları bakımlı ve güzel yani artık ulaşılmaz oluyor kızların hepsi onlarca kişi kızlara yazıyor herkes kızlarla konuşmak istiyor erkeklerse belki o kadar uğraşırsa belki olur şimdi diyelimki ben evlendim 5 yıl 3 yıl sonra VS o evleneceğim kişi Allah bilir kaç kişiyle gezmiş olucak ben bunu bilemicem ve belki şu an bile geziyor bunu asla kabul edemem ben neyse arkadaşlar ben bakımsız mutsuz olarak yaşıcam artık kimse bana demesin tavsiye falan ben asla bir kıza gidip teklif edip o kızın egosunu tatmin etmek istemiyorum kimse kusura bakmasın neyse tavsiyesi olan varsa doğru tavsiye yazsın?
Yaşım 20 asosyalim genelde hep evdeyim hiç kız arkadaşım olmadı kendimi çok değersiz hissediyorum ne yapacağım?
Cevapla