19 yaşındayım, hiç kız arkadaşım olmadı. Herkes gençliğini yaşıyor, bense hep evdeyim. Ne yapmalıyım?

Güzel yaz günlerinde yaşıtlarım hepsi sevgilisini alıp gezip eğleniyor gençliğini yaşıyor bense evdeyim artık intihara karar verdim sizce doğru düşünüyormuyum 1 senedir saç sakal kesmiyorum mağara adamından farksızım 1 aydır da evden çıkmadım hava almak için bile ne yapmalıyım yardım edin

19 yaşındayım, hiç kız arkadaşım olmadı. Herkes gençliğini yaşıyor, bense hep evdeyim. Ne yapmalıyım?
Cevapla