Yaşım 20, hiç kız arkadaşım olmadı. Asosyalim, arkadaşım da yok, hep evdeyim. Hiç evden çıkmama kararı almam doğru mu?

Dışarı çıkıyorum ama tek başıma mal gibi anca milleti görüyorum kızlar, erkekler konuşup sosyalleşip eğleniyorlar çok zoruma gidiyor ve artık hiç evden çıkmama kararı aldım artık hauat boyu evdeyim sizce doğrumu? Üstelik ergen çiftleri görünce insanın morali dahada bozuluyor
Yaşım 20, hiç kız arkadaşım olmadı. Asosyalim, arkadaşım da yok, hep evdeyim. Hiç evden çıkmama kararı almam doğru mu?
Cevapla