22 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Bu gidişle evde mi kalırım?

22 yaşındayım 10 Eylül'de 23 yaşına basıcam.
Üniversiteye başlıyorum. Eczacılık fakültesine.
Daha önce sağlık ve maddi problemlerim vardı.
Hiç beni seven olmadı hayatıma kimse girmedi.
Bu gidişle evde mi kalırım
22 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Bu gidişle evde mi kalırım?
Cevapla