26 yaşıma gireceğim, hiç sevgilim olmadı. Evde kalır mıyım?

Halooooo, 26 yaşıma giriyorum ve bu işlerden anlamıyorum. İşim çok yoğun, sosyal bi çevrem de yok memurum. Çevremdeki insanlar hep evli barklı.

kimseyi bulamıyorum, bana yazan eden de yok.

Bu böyle nereye kadar gidecek?
evde kalır mıyım?

26 yaşıma gireceğim, hiç sevgilim olmadı. Evde kalır mıyım?
Cevapla