Halooooo, 26 yaşıma giriyorum ve bu işlerden anlamıyorum. İşim çok yoğun, sosyal bi çevrem de yok memurum. Çevremdeki insanlar hep evli barklı.
kimseyi bulamıyorum, bana yazan eden de yok.
Bu böyle nereye kadar gidecek?
evde kalır mıyım?
Halooooo, 26 yaşıma giriyorum ve bu işlerden anlamıyorum. İşim çok yoğun, sosyal bi çevrem de yok memurum. Çevremdeki insanlar hep evli barklı.
kimseyi bulamıyorum, bana yazan eden de yok.
Bu böyle nereye kadar gidecek?
evde kalır mıyım?
Ben de 26 yaşındayım ve bu işlerde 0 kmyim 😂😂😂 Biz erkeğiz, para olmadan hiçbir şey olmuyor ama sen yine şanslısın. Türk toplumunda kızın parası olmasa da olur. Bu işi ucuza kapatabilirsin. Zengin birini bulabilirsin vs. Zaten bu saatten sonra evlenebilen bir erkek büyük olasılıkla zengindir.
Ben de 29 30 a girecem işim gücüm var ama geç kaldım diye üzülüyorum evleneceğim kız da büyük olursa doğurganlık sıkıntı olabilir. siz neden bu kadar kaldınız hangi şehirdesiniz
Bu kadar kaldınız derken 😅😅
Bence erkek için 30-35 arası ideal yaş zaten..
Kadın 28 29 peki çok büyük mü :)
Değil bence günüm için normal
sizin de 26 iyi bence. hangi şehirdesiniz
Sakin ol bi benim bi abla vardı ben o zamanlar 18 19 yaşındaydım o da 28 idi gitti birini buldu aga bir zengin birde adam o kadar iyi biri ki ay inşallah onun gibi bir eşim olur gec olusunds güç olmasın
Cevap
36Cevap
Kalmazsın acele etme. benim de hiç sevgilim olmadı
Çok takma kafana daha gençsin. Ayrıca gerçekten anlaşabileceğin biri olmadan evleneceğine biraz geç evlen daha iyi. Ayrıca kime göre geç kime göre erken? Bunu belirleyen bir kurum mu var? :D yok... İnsan anlaşabileceği biriyle hayatını birleştirirse huzurlu bir hayatı olur. Aksi halde etraf anlaşamayıp abuk subuk hayat yaşayanlarla dolu.
Halloo diye bir girişim yapmanla sanırım sende benim gibi gurbetçisin... ve seni çok iyi ve net alıyorum. Aynı durum / dert bendede var maalesef ve düşün ki ben gelmişim 34 yaşına 🥺
Gurbetçi değilim, öyle yazmak geldi içimden ☺️
Benim işim yoğun, sosyal hayatım olamıyor işten dolayı.
Çevrem de yok. Böyle
Sen Almanya'da yasiyordun değil mi?
Son kullanma tarihi gibi acele etmenizi gerektiren bir şey yok. Tabii sevgili olması için öncelikle birileriyle düzgün iletişim kurulması lazım.
Evde kalsan nolur çok mu önemli hayatınızın merkezine evliliği oturtmayın bu kadar
Önemli
İyi o zaman bi an önce evlen artık kim olursa
Karşıma ilk çıkanla evleneyim en iyisi doğru tavsiye tnx
Olmaması en hayırlısı hayatın güzelse her şey yerli yerinde ise bırak elleme...
İnsan muhabbet edecek, hayatı paylaşacak birisini arıyor sonunda
Yahu benim maddi bi beklentim yok ki, maddi bi ihtiyacım da yok kendi kendime yetiyorum ve geçiniyorum. Bana halden anlayan, hoşgörülü ve saygılı, insan gibi insan lazım… keza ben de bunları sunmayı isterim…
Yok çalmadılar, öyle bir deneyimim yok
29 yaşındayım bende evde kaldım o zaman djrhrh
Erkek ve kadın farklı
Ne alaka benimde sevgilim olmadı
Evde kalmazsın, hiç merak etme, ama arada bir iki flört de et canım..
nerden biliyorsun 50 yaşına gelip hiç evlenmemiş olanlar var :D
Edecek insan yok ki, olsa edeceğim
erkeklere zorla evlilik teklifi mi ettireceğiz etmiyorsa etmiyordur
Kizlar genelde evde kalmaz şimdi ama illaki bir yaklaşan eden olmustur neden olmuyor bende aynı durumdan muzdaribim ama ben kendi kendime yaptım sayılır zamanı ni kaçırdım senin neden böyle onu bulman lazım
iyi ki de olmamış olan ne hayrını görmüş sevgilinin sanki de
Dert etme bir gun karsina bir yagiz delikanli cikar
Sevgilinin olmadığına inanıyorum ve evde kalmış değilsin 👍🏻
İnanmıyorum olacaktı
Erken evlenenler de boşandı hep. Ben evlenmekten korkuyorum artik 😅
Evde kalmak nedir ya çok saçma bi tabir Ortamlara girmediğin veya sosyal medya kullanmadigin için yazan soran olmamistir yoksa erkekler her şekilde yaklaşıyor
Ben de 26 yaşındayım ve hiç öyle düşünmüyorum bence sen de öyle düşünüp kendini yorma.
Çünkü sen erkeksin, 40 yaşında evlensen ne olacak? Kadınlsr öyle değil ki
Benim de iş arkadaşım var bekar 38 yaşında, mutlu ama ben de evlenip çocuk sahibi olmak istiyorum fakat bu yaştan sonra alışmak, anlaşmak vs zor geliyor bana ve daha da zor gelir yapamam diyor.
Her Kadın anne olmak ister
Böyle bi arayışım yok buradan ki o niyetle yazmadım
Benim sosyal medyaya öyle ayıracak çok vaktim olmuyor çok yoğun çalışıyorum maalesef fakat nasipte varsa neden olmasın.. kısmet.
Düğün vs de katılmıyorum çünkü işten birilerinin evlenmesi gerek başka bir çevrem yok yaşadığım şehirde.
Nasip işte, kısmet. Benim de biraz kapalı olabilir nasibim.
Canımı sıkan bir durum değil ama insan bazen düşünüyor sadece
İyi olmuş evde kal. Az bile size. Evlenmeyin kudurun azgınlıktan 😅😆😆
İsteseniz sıraya dizer her gün biriyle takılırsınız, kadınlar tehlikeli varlıklar. Edebiyat yapmaya gerek yok
Her insan aynı karakterde değil, bunun kadını erkeği yok ki demek ki ben o karakter ve yapıya sahip, hayatta öyle duruşu olan biri değilim
Peki
Evde kalmazsın illaki bulursun iyi ya da kötü birini ama bence yine sosyal çevren olmalı. bu çevreyi illaki ilişki yapmak için kurma. Psikolojik olarak da iyi gelir sosyal çevre
Aynı yaşta aynı durumdayiz boş ver 30 a kadar yolu var..
Baktık olmazsa evleniriz birbirimizle knka😂😂😂😂
Hersey nasip kısmet, hayırsız bi evlilikten sakındırıyor olabilir Allah.. umutsuz olmamak gerekir.
Evde kalma ihtimalin yüksek
Kalmazsın bir şey olmaz
Neden olmaz ki bir insanın bu yaşına kadar hayret
Benim de hiç sevgilim olmadı maalesef.
Ben 29um benim de olmadı hiç.
Türkiye sartlarina göre, kalmissin!
Kalmazsın daha yaşın geç Allah gönlüne göre versin
Olur mu olur bu işler belli olmaz🍀🗝️
Evde kalıyorsun zaten nesi kötü bunun?
Evlilik niyetin varsa kalmazsın
Benim de hayatımda hiç sevgilim olmadı
Hangi ildesin?
Ne önemi var
Al işte, aynı yerde olsak kahve içeriz
Nein, danke
Tmmm
yok bea 😅 bende 27 yaşındayım evde kaldım 🥹
Sizi şipleyelim znsnnsnsj
Bende şipledim gitti
Hemen gelin yarın isteyin kızımızı jznsmsmskdj
Çikolatanı ve yüzükleri unutma
Ne anlamadım xjndnd
Nesini anlamadın kız , hadi Aberksoy kardeşimizi baş göz edecez.
Vallahi anlamadım zjznnan
Sanırım yaşımdan dolayı benden büyükleri anlayamıyorum zjsjsj
Tövbest kankeyto snsnns
Abooo sen işi sapıttııın djsjsn
En iyisi , bekarlık sultanlık
Şey bende katılıyım mı beraber yeriz ahahhahah
İleride parada olacak inşallah
Senin paran benim param ne olmuş sanki djdnmd
Tiktok kullanmıyorum ben ya jdjsjsn kim miş o zjsjsk
O da olur belki birgün , soruyu soranı boş ver ben ikinizi şipledim gibi
Hiç bana bakarmı diye düşünme bak ben sizin arkanızdayım.
Hastayım hasta
Sen niye yapmadın
Çevre edin yoksa kalırsın
Evde kalmissin zaten
Daha var henüz kalmış sayılmam
26 ya gireceğim
Kardeş sen erkeksin, erkek ve kadın aynı değil
E banada yazan yok
35’e kadar yolu var erkeklerin
Nasıl dayanırız 35 e
Olmaz bi şey dayanırsın 10 sene
Seninde 40 a kadar yolun var dayanırsın kız ne olcak
Menapoz var, kadınlwrın biyolojik yaşı var beybi benim dayanmama bağlı bi durum değil
45 felan değil mi onlar
Belli olmaz
El etsen 10 kişi toplanır kızlar için kolay bence
Aksine erkek için kolay, beğendiğine yazarsın. Kadın yazsa kötü gözle bakılıyor bu coğrafyada
Erkek yazıncada sapık deniyoe
Yooo, %90-95 erkeler yazıyor kimse de sapık olarak düşünmüyor
Bilemem
Ama Türkiye gibi bir ortamda erkeksiz kalmak çok zorr ekstra gayret ister bence
Bende demek ki ekstra gayret var. İnsan gibi insan olan, halden anlayan, anlayışlı ve hoşgörülü, dürüst birisi olsun isterim bu yüzden olabilir
İşte öylesi yokk
Nasip kısmet
erkeklerin gozu acildi evlilik tarihe karisiyor
Evde kalman ihtimalleriin arasında 😂😂
Kalirsin
26 geç sayılmaz
Kalmazsın merak etme
Bende öyle ama kalmayız diye umut ediyorum 🤣
netten bul işte
kalmazsın
Evde kalmayıp nerde kalacaksın
Benimle olsana
Klamazsın
Kalmazsın yaa
Yazdım ben
Burada aramıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?