Saçlarım genetik olarak beyazladı ne yapmalıyım aklımda sadece intihar etmek var herkes kızlarla gezerken benim evde gençliğim gidiyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yıl18 yaşındayken kendinizi ve kişiliğinizi tanıma, kabul etme ve kendinize güven duyma sürecinde olmak normal bir durumdur. Ancak, kendinizi sevmemeniz ve özgüveninizin olmaması sizi negatif bir şekilde etkileyebilir. Bununla başa çıkmak için birkaç öneri sunabilirim:
Kendinizi tanıyın: Kendinizi ve kişiliğinizi daha iyi anlamak için kendinizle ilgili fikirlerinizi, duygularınızı ve ihtiyaçlarınızı dikkatli bir şekilde inceleyin.
Kendinizi kabul edin: Kendinizi kabul etmek, kendinizi sevmekle başlar. Kendinizi kabul etmek için, kendinizle ilgili olumlu ve olumsuz tüm yönlerinizi kabul edin.
Kendinizi geliştirin: Kendinizi geliştirmek için, kendinizi hedefler koyun ve bunları gerçekleştirmeye çalışın. Bu, özgüveninizi arttırmak için iyi bir yoldur.
Sosyal ilişkiler kurun: Sosyal ilişkiler kurmak, insanlarla iletişim kurmak ve arkadaşlar edinmek, kendinizi daha iyi hissetmenizi sağlar.
Terapiye gitmeyi düşünün: Eğer kendinizle ilgili duygusal sorunlarınız varsa, bir terapistle çalışmak sizin için yararlı olabilir.
Lütfen unutmayın ki, herkesin kendine güven duyma süreci farklıdır ve bu süreçte zaman alabilir. Ancak, siz kendinizi tanıyarak, kabul ederek ve geliştirerek kendinizi daha iyi hissetmeye başlayacaksınız.01 Yorumla- +1 yıl
Evden çıkmıyorum diyorum sosyal ilişkiyi nasıl kurcam gidip parkta oturan kıza selam mı vericem ayrıca saçım genetik olarak beyazladı bundan dolayı asla kendimi sevemem bu bana ceza galiba hiç Bi zaman kız arkadaşım olmayacak bunları düşününce çok üzülüyorum
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılBende 18 yaşindayim bu güne kadar bir kez çiktim arkadaşimla dolaşmaya ciddi ciddi sadece bir kez nsksms sürekli evdeyim iyice bunalmiştim kendimden nefret ediyordum birde sürekli zaminimi hayal kurarak geçiriyordum başka türlu zaman gecmiyordu hala evdeyim ama artık kendime odaklaniyorum son bir kaç gündür sağliğima dikkat ediyorum kendimi sevmeye çalışıyorum ve inan bana kendinle barişirsan evde kalmana rağmen hayat çok deişicektir hobi edinebilirsin zor gelebilir ama deneyebilirsin bir hedef belirleyebilirsin mesela
0103 Yorumla- +1 yıl
Ama saçım beyaz nasıl barışayım tipim kötü sevemiyorum kendimi
Cevap sahibi+1 yılİnan bana seni çok iyi anlıyorum bende kendimden nefret ediyordum balkona çiktiğimda bile iyi görünen yaşitlarimi gördüğümde sanki başimdan aşağiya kaynar sular dökülmüşcesine sinir ve strese giriyordum bu sadece belirli bir kismiydi ama işe güzel olan kısımlarına odaklanmakla başlaya bilirsin mesela göz rengin, boyun veya en basitinden parmaklarının şekli bile olabilir kendinde güzel olan kısımları not al ya da sevdiğin bir özelliği sonrada o özelliğini düşünerek şükretmelisin bence gerçekten zamnla iyi şeyler çoğalicaktir
Cevap sahibi+1 yılHem genetik olarak saçlarinda beyazlık olan çok fazla insan görmüstum bence bu bir farklilik ve kötü değil havalı duruyor bunu iyi hissetmen için değil gerçekten böyle düşunduğum için söylüyorum, uzun zaman önce beyaz saç problemi olan kişilerin beyaz saçlarindan kurtulmak yerine saçlarinin tamamını beyazlatip doğal gri görünüme sahip olan insanlar var istersen araştirabilirsin
- +1 yıl
Aslında saçımı boyasam mı acaba çünkü kafaya taktığım için değil ben gerçekten beğenmiyorum hiç bakım yapmıyorum berbere gidip saçımı kesmiyorum bunları yaparsam faydası olur mu
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle olur kendine odaklanirsan hem gün içerisinde sıkılmazsin hemde kendindeki deiğişimi görürsün emin ol çok fazla şey değişicektir sadece kendini toparla ve berbere git dişariya çiktiğinda kalabalıktan kötü hissedebilirsin ama bununla mücadele etmek için gayret et
- +1 yıl
Anladım şey kendimi nasıl severim tam olarak bilmiyorum mesela biri olumsuz bişey dedimi hemen bozuluyorum
Cevap sahibi+1 yılKüçük değişimler yapabilirsin mesela saçlarini boyatmak gibi anladiğim kadarıyla saçlarindaki problem seni çok yipratmis iyi bir renk bulup değişime başlayabilirsin bu konuda çok araştirma yapmiştim istersen yardımcı olabilirim
- +1 yıl
İsterim
Cevap sahibi+1 yılElimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalisirim senin içinde sorun yoksa GT yapabilirmisin yorumlardan yazmak zor oluyor karışıyor
- +1 yıl
Yaptım gt
- +1 yıl
İnstagram İn varsa ordan konuşak
Cevap sahibi+1 yılDün açmistim fake hesap var
- +1 yıl
Tamam olsun
- +1 yıl
Şey ordan görüntülü konuşsak sorun olur mu
Cevap sahibi+1 yılYa robotmusun diyip duruyor jdnsksm e posta gönderdi hallederim şimdi ins
- +1 yıl
Tamam bekliyorum
Cevap sahibi+1 yılSorun nerede bulamadım puf
- +1 yıl
Olmadımı
- +1 yıl
Yeni Bi d posta aç 2dkya kurarsın
Cevap sahibi+1 yılYa anlayamıyorum hesabınız askıya alındı falan diyor daha dün açtim girmedim bile neyi askıya almış olabilir ki ya
- +1 yıl
Bilmiyorum biri şikayet falan etti galiba
- +1 yıl
Neyse sen kursana 2dk Bi tane
Cevap sahibi+1 yılKurmayı deniyorum
- +1 yıl
Peki bekliyorım
Cevap sahibi+1 yılYa yeni e posta açtim ama bu hesap topluluk kurallarina uymuyor diyo
- +1 yıl
Nası yaw
- +1 yıl
Dur ben sana kendi e postamdan vereyim
Cevap sahibi+1 yılBuradan verme sakin
Cevap sahibi+1 yılHerkes girer birde yorumunu silemessin msksmak
- +1 yıl
Anlarım ya sen yeni Bi e posta aç ıp yeni hesap kuramıyormısum
- +1 yıl
Neyse mesaj at bari nurdan konuşak
Cevap sahibi+1 yılBen kuramadım ksmkwmw
Cevap sahibi+1 yılBişi diycem HİNJGDSYHJNİF
- +1 yıl
Tamam o zaman nurdan konuşak xper seviyem yetmiyor mesaj atmaya sen at
Cevap sahibi+1 yılBenimki de yetmiyor msismskma
Cevap sahibi+1 yılBunu diycektim yetmiyor diye dkmskwm
- +1 yıl
Of yorumlardanmı konuşçaz
- +1 yıl
Yaşın 18mi
Cevap sahibi+1 yılAy beni bi gülme tuttu UGFHCYGUVJ
Cevap sahibi+1 yılBir kaç ay sonra evet 18
- +1 yıl
Anladım bişey dicem çocukca belki ama beni dizinde uyuturmuydun
Cevap sahibi+1 yılBilmem olabilir de konuyla ne alakası var ksksm
Cevap sahibi+1 yılYorumumu beğenirsen xper seviyem yükselir belki
- +1 yıl
Olabilir derken sen ciddimisin ne bileyim içimden geldi söylemek
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum ki
- +1 yıl
Hiç sevgi görmedim küçükken ondan dedim
- +1 yıl
Nasıl begencem yorumu
Cevap sahibi+1 yılYaa kıyamam
Cevap sahibi+1 yılBen dalga geçmek için dedin sanmistim kusura bakma
- +1 yıl
Sen kıyamazsında işte ben sevgi ne demek onu bile bilmiyorum ve galiba bilemicem
Cevap sahibi+1 yılHani yorumumu altında gülen yüz ve üzerinde + var oraya basıp herhangi bir ifade ye basabilirsin
- +1 yıl
Yok kusura bakmam ama sen beni dizinde uyutma olayın keşke gerçek olsaydı böyle Benim yüzümü okşasaydın ay kusura bakma böyle yazdımda
Cevap sahibi+1 yılDışarı çıkıp sosyalleşmek öğrenirsin ya üzme kendini bu arda bu şekilde yorumlardan olmaz ya
Cevap sahibi+1 yılYok sorun değil
Cevap sahibi+1 yılBenim temizlik yapmam gerekiyor bu arada
- +1 yıl
Neyse haklısın senide rahatsız ettim dimi neyse tamam
Cevap sahibi+1 yılYaa hayır rahatsız etmedin rahatsiz etsen Instagram hesabı açmak için yeni hesap açmaya ugrasmazdim zaten sadece sabahtan beridir you türbeden video izliyordum annem kızmaya başladı telefonu bırak diye xper seviyemi yükseltip buradan yazarım ama daha çok soru sormam lazim ve bir günde 2 den fazla soru sorulmuyor yarını beklemek zorundayız üzgünüm
Cevap sahibi+1 yılYoutürbe yazmışım jdneke
- +1 yıl
Ben Bi daha girmicem buraya bide son sözüm keşke senle evlenseydim
- +1 yıl
Sensin nsin son sözün ney
Cevap sahibi+1 yılNe nasıl yani
- +1 yıl
Diyorumki keşke benle evlenseydin
- +1 yıl
Bidaha buraya girmek istemiyırum
Cevap sahibi+1 yılYa onu anladimda henüz çok erken ve sen uzun zamandır yanlız kaldığın için bunaldigin için böyle düşünüyorsun
Cevap sahibi+1 yılBuraya girmessen xperim yükseldiğinde sana yazamam tekrardan
Cevap sahibi+1 yılOradamisin ya
Cevap sahibi+1 yılHeyyy
- +1 yıl
Burdayım
- +1 yıl
Ya keşke benle evlensen
- +1 yıl
Hem erken derken yaşım 18 sen 17sin 18 Olcan erken değil
- +1 yıl
Erken değil seni istesem ailenden
Cevap sahibi+1 yılDaha yüzümu bile görmedin kişiliğimi bilmiyorsun
Cevap sahibi+1 yılBana nasıl güvenebiliyorsun ki
- +1 yıl
Ya ama konuşuyozya işte ben seni karakterini beğendim
- +1 yıl
Bide ben dış görünüşe takılmam
- +1 yıl
Ya neden beni kırıyorsun evlenek ne güzel
- +1 yıl
Peki o zaman kaç yaşında evleniriz o zaman söyle
Cevap sahibi+1 yıl+25 falan
Cevap sahibi+1 yılBen Isparta'da yaşiyorum
- +1 yıl
Güzel mi orası 25 ne ya 25 yaşında gençlik mi kalıyor bu arada ben şaka yapmıyorum kararlıyım senle evlenmek istiyorum ama ya bak ben çocuk değilim tamammı
Cevap sahibi+1 yılReşit bir birey olduğunu bende biliyorum hem ben sana çocuk muamelesi yapmadım ki ben daha olgunlasmadim aileme çok fazla şey borçluyum kendimi geliştirmek gereken konular var sen çok tatlı birisin ama dış dünya bu kadar basit değil ailem buna asla izin vermezler ben evlilik ya da Nisan için yeterince büyüdüğünü dusunmuyorum ama ilerleyen zamanlarda nasipse olur yani
- +1 yıl
Ya me demek izin vermez ya benim umudum buydu artık ümidim tükendi ben intihar etcem zaten yaşamanın Bi anlamı yok sen yoksan neyse bak bu dediklerimi iyi dinle sen çok gençsin önünde uzun yıllar var iyi Bi mesleğin olacak mutlu Bi hayatın olucak inanıyorum belki iyi bir eşin sen mutlu olmayı hak ediyorsun benim için hayat bitti artık annemler evden çıkınca kendimi öldürmeyi düşünüyorum anlaştıkmı dediklerimi dinlicenmi söz ver bana çok mutlu olcaksın
Cevap sahibi+1 yılSen kafana koymuşsun intihar etmeyi bu senin hayatın devam etmek ya da etmemek sana kalmiş ama şunu söyleyim kendini denize altsan bogulmamak için cirpinicaksin yaşamak için çünki kurtulmak istediğin şey bedenin değil icindeki sıkınti senden daha zor şeyler yaşayan insanların hayat öykülerini gözden gecirmeni tavsiye ederim ozmn anliycaksin aslında çok saçma bir konu oldugunu
- +1 yıl
Senin ne güzel arkadaşların varmış hem sen kız oldu için şanslısın ama ben çok zavallım şu an sen benim moralimi bozdun ama neyse daha fazla kendimi küçük düşürmeyeyim
- +1 yıl
Sen hiç aynaya bakmaktan utandınmı sen hiç beyaz saçlı oldunmu sen hiç tipsiz oldunmu sen hiç dışarı bakıp insanları görüp üzüldünmü hepsinin cevabı hayır değilmi senin ne güzel arkadaşların varmış benim hiç olmadı senin Bi sevgilinde olur bana vermediğin sevgiyi ona verirsin hayat sana güzel
Cevap sahibi+1 yılÖzür dilerim sadece yardım etmek istemiştim umarım mutlu olursun
- +1 yıl
Özür dileyecek bişey yok sen sadece benim asosyalimlliğimş tipsizliğimi yüzüme vurdun dışarı çıkacaktım ne mutlu olmuştum azcık ama sayende çıkmaktan vazgeçtim sen bana gerçekleri gösterdin
- +1 yıl
Büyük Bi demir var oraya ipi astım şimdii sandalyeyi getircem bişey dicem sen sevinmelisin ölmeden önce konuştuğum son kişi sensin
- +1 yıl
Yani bu gurur duyulacak bişey
Cevap sahibi+1 yılYa delirdinmi hayır sakin yapma
Cevap sahibi+1 yılBen gerçekten yardım etmek istemiştim lütfen kendine zarar verme özür dilerim
- +1 yıl
Neden yapmıyayım yaşamak için Bi nedenim yok kızlar benle konuşmuyorsa ben yaşamak istemiyorum
- +1 yıl
şu an çok kötüyüm ağlıyorum annem görse ne der ne yapar çokmu üzülür ama kızlar beni sevmiyor beğenmiyor elin oğlu ile konuşuyor benimle konuşmuyorlar çok zoruma gidiyor
Cevap sahibi+1 yılAnnenin ne kadar çok uzulucegini tahmin bile edemem seni nekadar çok zorluklarla büyütmustur heleki sen dünyaya gelebildiye yıllarca çektiği regli agrisi 9 ay karnında taşidi bunlar hiç basit şeyler değil inan bana bu dünyadaki en büyük acı evlat acisiymos lutfen annenin kalbini kırma kendine zarar vermen doğru değil lütfen yapma bunu
- +1 yıl
Ya kızlar benle konuşmayacakmı hayatım boyunca lütfen söyle galiba konuşmayacak
Cevap sahibi+1 yılYa konuşurlar niye konuşmasinlar sen başlat sohbeti hep karşi taraftan bekleme hiç konusmayacak diye bişey yokki belki onlarda cekiniyorlardir kimin ne yaşadığını bileyiz
- +1 yıl
Ya işte sohbeti başlat diyırsunda kimle başlatayım kimse yokki etrafımda hep evdeyim nereden bulacam
- +1 yıl
1 aydan fazladır evden çıkmıyorum artık yüzüm gözüm heryerim mahfoldu gözlerim çöktü hava almadığım içinde kalbim sıkışıyor arada
Cevap sahibi+1 yılBu tarz sosyal medyadan sohbet edebilirsin ya da Instagram'da arkadaş gurupları kuruluyor onlara girebilirsin yorumlara falan yaziyorlar benide alın desen alırlar o şekilde arkadaş edinmeye başlaya bilirsin bence
- +1 yıl
2 gündür yemek yemiyorum midem bulanıyor annem yemediğimi bilmiyor
Cevap sahibi+1 yılKendine eziyet etme lütfen
- +1 yıl
Neyse bana diceğin bişey var mı ben galiba yapıcam sandalyeyi getirdim sadece boynuma dolamam gerek
Cevap sahibi+1 yılHayırlısı olsun inşallah mutlu olursun
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
9Cevap
+1 yılBunu en güzel şekilde asacağım tek yer ve tek iş, Antalya'da binlerce beş yıldızlı otel var. Yan yana sahiller boyu uzanan hangi otele Mart başı vrya Şubat sonu gibi başvuru yapsan seni alırlar.
Oralarda kişinin ruh yapısına, cekingenligine şuna buna bakmazlar. Personel içinde kalacak yerleri çok güzel. Git başvur derim. tum masrafların yeme içme kalma oraya ait , üzerine maaş ve deniz kum güneş turistler 😅00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl27 yim benim de senin gibi olmuyordu sonra bişeyler oldu terk edildim ruhen yoruldum yine aynı durumu yaşıyorum, pek bir fark yok 19 umla bir tek mezun işsizim başka sıkıntılarım var
07 Yorumla- +1 yıl
Anladım aslında birine teklif edip o kızın egosunu tatmin etmek zoruma gidiyor
Cevap sahibi+1 yılteklifte bişi yok çok red edildiğim zamanlarda oldu ama tecrübe olsun diye yaşamak lazım öyle şeyleri
- +1 yıl
Ben kendimi küçük düşüremem hayatım boyunca olmuyacağını biliyorum ben alıştım zaten ben öyle tecrübe istemem
Cevap sahibi+1 yılher türlü küçük düşüyoruz zaman zaman, kaçınılmaz gerçekler, ağlamayana meme yok
- +1 yıl
Aslında 2defa reddedildim bu kadar küçük düşmek yeter
Cevap sahibi+1 yılişi yöntemi bilsen bir gün bişeyler eline geçer
- +1 yıl
boş ver istemem ne yaparsam yapayım hayatım boyunca 1 kız kadar değer görmücem sonuçta kral
+1 yılBeyaz saç bana göre bir erkeğe yakışan en güzel detay
05 Yorumla- +1 yıl
Beni yaşlı gösteriyor ben şimdii sakalım ı saçımı 1 senedir kesmiyorum bana iş yerinde abi dediki kurt adama benziyorsun bakımda yapmıyorum sence ne demek istedi o abi
- +1 yıl
saçını boyat o zaman
- +1 yıl
Ya bıyatcamda yıpranma dökülme falan olmasından korkuyorum
- +1 yıl
istemem yan cebime koy diyon sende ha
- +1 yıl
Peki bakım yapayım mı yoksa saç sakal karışık böyle mağara adamı gibi gezeyimmi
+1 yıldaha çok gençsin kardeşim biraz öz güven birazda kişisel bakım onlar seni bulur
03 Yorumla- +1 yıl
Bu zamana kadar olmadıysa olmaz gençliğim bitti
- +1 yıl
bu zamana kadar derken yaş 40 falanmı anlamadım
- +1 yıl
Yaşım 18
Seninki ergenlik. Merak etme birkaç yıla hiçbir şeyin kalmaz.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSen sevgigiligi gozunde cok buyutmussun. Zamanla olur unide herkes yapiyor. Sevgililik ekstrem bir sey degil ki. Herkes sevgili yapiyor.
013 Yorumla- +1 yıl
Saçım beyaz ve ben beyaz olmasını istemiyorum tipimde kötü tabi sen kız olduğun için anlamazsın herkes sana mesaj atıyordur ben beyaz saçlı ve tipsizm seven olsaydı bu zamana kadar olurdu tek çare intihar etmek maaalesef
Cevap sahibi+1 yılEmin ol bana ve arkadaslarima kimse mesaj atmiyor. Bu bir yalan. Sacini boyat cok zor degil ki. Goren de caresiz derde dusmussun.
- +1 yıl
Çaresiztabikide saçım iğrenç üstelik Beyaz bunun çözümü yok ya da kız arkadaşım yok yani en sosyal olmam gereken zamanda evdeyim
Cevap sahibi+1 yılYa sac boyatilir. Cozumunu sana soyluyorum. Butun yaslilar yapiyor ki onlar yasli sen gencsin. Annen bile halleder. Emim ol erkekler daha eglenceli yanlis anlamasalar ben onlarla gezicem. Kiz arkadas zamanla olur erkek arkadaslarin bile bulur. Iyimser ol.
- +1 yıl
Hiç iyimser değilim ama sürekli her şey kafaya takıyorum açıkçası saç boyamayada utanıyom
Cevap sahibi+1 yılBu kadar uzuluyorsan boya kime ne? Herkes boyuyor erkekler bile griye sariya falan boyuyor. Utanilacak bir sey olsa boyarlar mi?
- +1 yıl
Sadece saçmı yüzümde çökmüş hem her ay nasıl boyucam ben boyamayı bile bilmiyorum bişey diyim mi ben mesela sakalım uzasa kesmesem saçımıda kesmesem böyle 30 yaşında gibi gözüküyorum bu hoşmu
Cevap sahibi+1 yılYa bazi kisiler olgun gorunebilir. Bu gayet normal. Sakal her erkegi yaslandiriyor tek seni degil.
- +1 yıl
Peki benim kız arkadaşım olmayavakmk6
- +1 yıl
ya da bu zamana kadar kız arkadaşımın olmamış olması beni değersiz yaparmı
Cevap sahibi+1 yılKiz arkadasinin olmasi degerle alakasi yok ki. Dille alakasi var.
- +1 yıl
Anladım ama o dediğin şey bende yok hep yalnız kalıp sevgilileri görmeye mahkumum galiba ben pes ettim artık
- +1 yıl
Vazgeçtim artık yaşamaktan vazgeçtim görmekten hiçbişey haketmiyorum demekki çok zavallıyım
Gizli Üye(36-45)+1 yılAbin ablan yok mu onlarla çık dışarı anneninde ikna et
06 Yorumla- +1 yıl
Abim ablam yok hem dışarı çıkınca kızlar la erkekleri muhabbet ederken görünce çok üzülüyorum gençliğim bitti benim değilmi
Cevap sahibi+1 yılYa ne alakası var. Kıyaslama yapacağına önüne bak. Aile yapın nasıl
- +1 yıl
Bilmiyorum aile yapım nasıl
- +1 yıl
Senin yaşın benden büyükmü galiba büyük abla ben dayanamıyorum intihar etsem belki bütün acılarım biter diye düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yılAnnenle baban sevişmiyo mu
- +1 yıl
Bilmiyorum ne sevişmesi ya tövbe tövbe
Gizli Üye(36-45)+1 yıl24 yaşına kadar kız arkadaşım olmadı sonra bitane oldu ağzıma sıçtı sikilmeden * öğreniyorsun her şey olacak saçma şeyleri düşünme 18 ergensin daha ilerde çok kız girer hayatına emin ol
06 Yorumla- +1 yıl
İler derken gençlikmi. Kaldı yaş olmuş 18
Cevap sahibi+1 yıl33 yaşındayim hala gencim 18 çocukluk bence aklından çocukça seyeler geçirme canımı sıkma topla kendini
- +1 yıl
Saçlarım beyaz ve gözaltılarım çökmüş şimdii yaşlı olmuyormuyum
- +1 yıl
Genetik sonradan beyazladı beni yaşlı gösteriyır
Cevap sahibi+1 yılGüzel kardeşim benim kuş ötüyorsa sıkıntı yok ilerde seviştikce gençleşirsin şimdi idare et 31 le
- +1 yıl
Ya saçımdaki beyaz beni kötü gösteriyor bide sakalım uzadımı berbat oluyorum 1 senedir saç sakal kesmedim iş yerindeki çocuk dediki ya kurt adammısın şimdii ben ne yapayım
+1 yılCidden bunlar ne saçma soru ya, ne alakası var
11 Yorumla- +1 yıl
Sen kız olduğun için anlamazsın çünkü sen istesen olur hemen
+1 yılÜniversite oku ya da bir işte çalış
01 Yorumla- +1 yıl
Lise sonum herkes kızlarla gezerken ben çürüyorıum gençliğim boşa gidiyor
Öz güvenini geliştirecek şeyler yapmalısın
01 Yorumla- +1 yıl
Maalesef bir kızla erkeği görünce özgüven diye bişey kalmıyor
Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. İşe gir çalış düzelir.
00 Yorumla
+1 yılİyimisin
089 Yorumla- +1 yıl
Kötüyüm
- +1 yıl
2 gündür yemek yemiyorum kımıldıuacak gücüm kalmadı tek istediğim ölmek Allaha dua ediyorum ama almıyor canımı
- +1 yıl
Hem ben zavallıyım yalnızım sen arkadaşlarlarınla eğlen
- +1 yıl
Benim arkadaşim yokki annemler dışarı cikmama izin vermiyorlar baskicilar
- +1 yıl
Anladım kusura bakma
- +1 yıl
Sorun değil alışkınım
- +1 yıl
Ben kusurlu kekeme biriyim sen bunları aşacaksın sonunda çevren olucak
- +1 yıl
Kekeme olmak kusur değil normal bişey bu arada
- +1 yıl
Kendini bunlar için üzme
- +1 yıl
Kusur her neyse sen neden bana iyimisin dedin burada beni merakmı ettin gerçekten yoksa dalgasınamı dedin
- +1 yıl
Dalga geçicek durumda deilim
- +1 yıl
Aslında senin benim yüzüme tükürmen gerekirken benle konuşuyorsun
- +1 yıl
Hani benle evlen dedimya ondan
- +1 yıl
Yaa olsun olur böyle şeyler kötü deilki mesela ilgini çeken birisini sonsuza dek hayatında isteye bilirsin bu senin hayatın inan bana ben hiç rahatsız olmadım için rahat olsun sadece bunun için çok genciz
- +1 yıl
Ben büyüdüğümü düşünüyorum ama bide yalnız uyuyorum hep bıktım bende birine sarılmak istiyorum uyurken
- +1 yıl
Seni çok iyi anlıyorum inşallah hayallerin gerçekleşir
- +1 yıl
Ama sensiz olmazki
- +1 yıl
Keşke Bi şans verseydin
- +1 yıl
Belki mutlu olcaz evlenip
- +1 yıl
Hayırlısı olsun ya elimden bişey gelmiyor ki
- +1 yıl
Pp fake ben deilim bu arada
- +1 yıl
Ppmi ppne bakmadım bile nasıl elinden bişey gelmez ya 18 yaşına gelince seni istesem olmazmı ailenden
- +1 yıl
Vermezler ki
- +1 yıl
Neden yaw ben insan değilmiyim
- +1 yıl
Ya ne güzel birbirimize sarılıp uyuruz
- +1 yıl
Yaşim küçük
- +1 yıl
Bişey dicem hep yaşım küçük diyorsun peki benim yaşım küçükmü
- +1 yıl
Normalde değil ama evlilik için evet
- +1 yıl
18 bence gayet iyi
- +1 yıl
Bişey dicem ben senin yanında olsam kendim alnımı kanatsam ne yaparsın ya da ne dersin sadece merak ettim
- +1 yıl
Kendine zarar vermen sağlıklı bişey değil
- +1 yıl
Ya normalde olmuyor sinirlenince oluyor
- +1 yıl
Senin yanında yapsam bişey yaparmıydın yoksa izlermiydin
- +1 yıl
Sinir stres bunlar üzerindeki baskıyı arttırır düşünmemeye çalis eğlenceli müzikler dinle
- +1 yıl
Dinlesem de bişey fark etmiyor
- +1 yıl
Hem can benim canım vurarımda severimde haklımıyım
- +1 yıl
Meditasyon yapmayı biliyormusun
- +1 yıl
Yok bilmiyorum istemiyorum ayrıca yapmak
- +1 yıl
Zihnindeki düşünceler arinir rahatlarsın
- +1 yıl
Ben arınmak falan istemiyorum ne öyle abuk subuk şeyler
- +1 yıl
Ne abuk sabuğu kafan rahatlar bir kaç dakika rahat bir yere uzanıp nefes alişverislerini kontrol ediyorsun ya knk
- +1 yıl
Yok valla saol beni uyuturmusun lütfen
- +1 yıl
Cidden çok basit bak emin ol hiçbir zararı yok
- +1 yıl
Ya çocuk gibi davranıyorum biliyorum ama ne yapayım
- +1 yıl
Hikmet anıl , Beyhan gülbudak gibi you tube kanallari var bak benim çok işime yarıyor bir göz at istersen videolara falan lütfen
- +1 yıl
Ya beni uyutırmusun knk lütfen beni uyut
- +1 yıl
Dua etmekten başka ne yapabilirim ki yas
- +1 yıl
Kalsın
- +1 yıl
Ben sana beni uyut diyorum sen ne diyosun
- +1 yıl
Peki ben yinede dua ederim çünki elimden bişey istesemde gelmez ailem aşiri baskici kendine iyi bak konuşmak istersen seni dinlemek isterim
- +1 yıl
Tamam yanında olsam nasıl uyuturusunbeni söylermisin
- +1 yıl
Bilmiyorum ki
- +1 yıl
Bişey dicem benim yüzüm ağrıyor ne yapmalıyım
- +1 yıl
Ya lütfen söyle nasıl uyutursun lütfen
- +1 yıl
Tam olarak neresi bildiğim kadarıyla her ağri bölgesinin bir anlami var
- +1 yıl
Yanaklarım
- +1 yıl
Sen benim söylediğim you güne kanallarina bir göz atsana lütfen
- +1 yıl
Her ikisine de
- +1 yıl
Ya atmak istemiyorum
- +1 yıl
Onları dinlemek istemiyorum
- +1 yıl
Ben ne yapabilirim bilmiyorum ki
- +1 yıl
Sen beni nasıl uyuturusunbeni söylermisin gidicem şimdi
- +1 yıl
Ya bilmiyorum
- +1 yıl
Ya bilirsin yaw
- +1 yıl
Bilmiyorum
- +1 yıl
Ya salla kafadan bişeyler
- +1 yıl
Sallamak istemiyorum
- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
Yani umrumda değilsinmi diyorsun eywallah haklısın
- +1 yıl
Sevmiyorum böyle şeyleri
- +1 yıl
Tamam kızma daha fazla bana yeter o kadar hakaret ettin zaten
- +1 yıl
Hakaretmi ettim nerede?
- +1 yıl
Keşke senin yüzünden yine sinirlendim şimdii olması gerekeni yapıcam
- +1 yıl
Ne yapacaksın
- +1 yıl
Doğrudan demedin ama davranışın öyle
- +1 yıl
Sevmiyorum böyle şeyler i ne demek
- +1 yıl
E sinirlenince ne yapıyorsam kendime zarar vericem başka ne yapabilirim
- +1 yıl
Kafam karişik aile problemlerim var hićbir sosyal hayatım arkadaşım yok istesemde dişariya çıkamıyorum bende iyice napicami şaşırıp saçmaladım kusura bakma
- +1 yıl
Yok bakmam sen hiç İstanbula geldinmi
- +1 yıl
Ben yaşadiğim şehrin merkezine bile gitmedim knk ne istenbulu
- +1 yıl
Ya ikimiz evlenip mutlu olabiliriz
- +1 yıl
Sen beni bende seni belki birbirimize yeteriz
- +1 yıl
her şey nasip
- +1 yıl
Ya anladım kusura bakma saçma soru sordum
- +1 yıl
Sorun değil
- +1 yıl
Bişey dicem aslında ben şu an senle konuşuyorumya kendimden utandım sanki knk dediğim kişiyle evlenmek istiyorum
- +1 yıl
Sen beni nasıl uyuturusun desene merak ediyorum uyucam şimdi
- +1 yıl
Neyse takmıyon bile beni gidiyom
- +1 yıl
Telefonu kardeşime vermiştim şimdi aldım yeminle
Çoğu kişi öyle durumda
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNerede yaşıyorsun yardımcı olabilirim belki?
03 Yorumla- +1 yıl
İstanbul
- +1 yıl
İstanbul daysan ben gezdir
Cevap sahibi+1 yılYok değilim
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > 18 yaşındayım, sürekli evdeyim gençliğim evde geçiyor hiç özgüvenim yok hiç kız arkadaşım olmadı tipimi ve kendimi sevmiyorum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer