Merhaba işe 26 Haziranda başladım ve 17 Temmuz'de yetersiz olduğum için deneme sürecinde çıkarıldım normal mi?

Güncellemeler
11 ay
Deneme sürecinde çıkarıldım ve kendimi çok kötü hissettim çünkü işin %70-80'inine hakimdim ve evet hatalarım oldu fakat başımdaki kız bana adam akıllı işi öğretme çabasına girdiğini düşünmüyorum çünkü ben kendi kapasitemi biliyorum ama buna rağmen kendimi inanılmaz kötü hissediyorum bir sonraki iş görüşmelerimden de korkuyorum çünkü bende travmatik bir etki bıraktı
Merhaba işe 26 Haziranda başladım ve 17 Temmuz'de yetersiz olduğum için deneme sürecinde çıkarıldım normal mi?
Cevapla