İşe girdim deneme süresi 2 aydı çıkacaktım deneme süremi kisaltmislar çikarsam ihbar süresi çalışır mıyım?

Ayın sonuna kadar calisacaktim müdür her konuda bana yalan söyledi daha erken çıkacağım sizce ihbar süresi çalış derler mi

İşe girdim deneme süresi 2 aydı çıkacaktım deneme süremi kisaltmislar çikarsam ihbar süresi çalışır mıyım?
Cevapla