A101'de çalışıyorum, 2 aylık deneme sürecinde ihbar vermeden bir günde çıkabilir miyim?

A101de çalışıyorum 2 aylık deneme sürecinde ihbar vermeden bir günde çıkabilir miyim? Ayın 1 inde maaş yatıyor ya o gün desem mesela yarın gelmeyeceğim diye bir sorun çıkar mı

A101'de çalışıyorum, 2 aylık deneme sürecinde ihbar vermeden bir günde çıkabilir miyim?
Cevapla