Allah'ım sen bana sabır ver. "Deneme süresi içinde de çıkabilirsin" demişsem o de bağlacı eğer ki istiyorsan deneme süresini beklemek zorunda kalmadan da çıkabilirsin demek. Hem biraz mantıklı düşün adı üstünde DENEME. Hem kurum seni deniyor, hem sen kurumu deniyorsun. Allah akıl fikir versin. Herhalde deneme süresi sonunda çıkabilirsin, istemediğin işte zorla mı çalıştıracaklar seni.
Ya arkadaşım deneme sonrasında da elbette çıkarım sadece istediğim gün çıkabilir miyim yoksa 15 gün ihbar süresi gibi şeyler bağlayıcı mı onu soruyorum ne laf anlamaz çıktın soruyu soruyorum bide sana açıklama yapıyor yine yanlış cevap veriyorsun bide beni suçluyorsun ya
Sen beni anlamıyorsun ki, çünkü saksı çalıştırmıyorsun. Deneme süresinde ihbar süresi mi olur, mantıklı düşün biraz. Sana pat diye çıkabilirsin diyorum zaten. Neyi ne için yazıyorum. Aaaa 100 kere kelimesi kelimesine ayrıntı verilecek herhalde, bir de kitap satan yerde çalışmaya kalkıyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Deneme olduğu için deneme süresi içinde de çıkabilirsin, tabii 2 ay deneme süresi olacağına dair sözleşme imzalamadıysan
Deneme süreci 2 ay ben 3. Aydan sonra çıkmayı düşünüyorum tam 3 ay çalışıp çıkmayı
Yani sana yorum yazmışım, sen cevaben sorunun aynısnı yazmışsın. Benim yazdığım cevap ise gayet basit ve anlaşılır.
Deneme süresinde çıkmak istemiyorum ama o süre bittikten sonra çıkmak istiyorum sen deneme süresinde çıkabilirsin demişsin
Allah'ım sen bana sabır ver. "Deneme süresi içinde de çıkabilirsin" demişsem o de bağlacı eğer ki istiyorsan deneme süresini beklemek zorunda kalmadan da çıkabilirsin demek. Hem biraz mantıklı düşün adı üstünde DENEME. Hem kurum seni deniyor, hem sen kurumu deniyorsun. Allah akıl fikir versin. Herhalde deneme süresi sonunda çıkabilirsin, istemediğin işte zorla mı çalıştıracaklar seni.
Ya arkadaşım deneme sonrasında da elbette çıkarım sadece istediğim gün çıkabilir miyim yoksa 15 gün ihbar süresi gibi şeyler bağlayıcı mı onu soruyorum ne laf anlamaz çıktın soruyu soruyorum bide sana açıklama yapıyor yine yanlış cevap veriyorsun bide beni suçluyorsun ya
Sen beni anlamıyorsun ki, çünkü saksı çalıştırmıyorsun. Deneme süresinde ihbar süresi mi olur, mantıklı düşün biraz. Sana pat diye çıkabilirsin diyorum zaten. Neyi ne için yazıyorum. Aaaa 100 kere kelimesi kelimesine ayrıntı verilecek herhalde, bir de kitap satan yerde çalışmaya kalkıyor
Deneme süren bitmeden dahi istiyorsan çıkabilirsin diyorum hala gelmiş ihbar süresi mi diye soruyorsun.
Ya arkadaşım anlamıyor musun sen beni bide sanki sen bana laf anlatamıyor gibi şeyler söylüyorsun deneme sürecinde çıkmayacağım anlamıyor musun