İşe gireli 1 ay oldu ve deneme sürecinde izin aldım, işten çıkarılır mıyım?

1. ayımdayım. Dün işyerinden beri çok hastayım. Grip, ateş, halsizlik, kusma. Allah ne verdiyse.

Bu sebepten izin aldım fakat deneme sürecinde gelmemezlik yapmamaya calıs denildi. Mecbur kaldım ne yapayım. Sizce çıkarılır mıyım, haklı bir sebep mi?

İşe gireli 1 ay oldu ve deneme sürecinde izin aldım, işten çıkarılır mıyım?
Cevapla