1. ayımdayım. Dün işyerinden beri çok hastayım. Grip, ateş, halsizlik, kusma. Allah ne verdiyse.
Bu sebepten izin aldım fakat deneme sürecinde gelmemezlik yapmamaya calıs denildi. Mecbur kaldım ne yapayım. Sizce çıkarılır mıyım, haklı bir sebep mi?
1. ayımdayım. Dün işyerinden beri çok hastayım. Grip, ateş, halsizlik, kusma. Allah ne verdiyse.
Bu sebepten izin aldım fakat deneme sürecinde gelmemezlik yapmamaya calıs denildi. Mecbur kaldım ne yapayım. Sizce çıkarılır mıyım, haklı bir sebep mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Geçmiş olsun. Rapor alıp sunmazsan hakkında olumsuz bir önyargı oluşur.
Aldım raporum var
Şirkete de ver bunu. Stres yapma. Bundan dolayı işine son vereceklerse de bu senin hayrına olur.
resmini cekip attım🙏🏻Teşekkürler. 🙏🏻
hastalık bu senin elinde olan bir şey değil yani keyfi gelmemezlik yapmıyorsun
İşe gidip sevk alsaydın iş yerinden çıkarılarsa da dunyanun sonu değil bir iş daha bulursun
İşimden çok memnunum ya rapor verdim aslında
Rapor da bazen göze batabilir iş veren için bazıları rol yaptığını düşünür
Ne iş yapıyorsun
Pazartesi beni gören gördü, kameraları izleseler ne halde olduğumu anlarlar. İçeride mont ile geziyodum titreye titreye ya.
Cocuk gelisimciyim. Çocuklarla bir arada calısıyorum
Geçenlerde bir şirketin patronu ile sohbet ediyorum adam diyor ki piyasada beyaz yakalı üniversite mezunu çok var ama bı şoför bulmak çok zor bir usta bulmak bizim için çok zor şimdi bir iş ilanına çıksam dünya kadar mimar mühendis başvurur ama bı usta bulmak çok zor bu yüzden dikkat edin işinize ülke ıssız kaynıyor açıklanan işsizlik rakamları son altı ay içinde aktif olarak iş arayanları gösteriyor sadece iş aramaktan usanmis bıkmış insanları göstermiyor bilginiz olsun arkadaşlar
Çıkarmayacak olan adam çıkarmaz
İnsallah. Korkuttu kız beni
Mesleğin ne
Cocuk gelisimciyim
Ülkede milyonlarca işsiz var yenisini alırlar
Çıkarırlarsa büyük söverim, keyfimden izin almıyorum
Özel sektörü tanımıyorsunuz sanırım
Tanıyorum da hastalık bu. Çocuklarla calısıyorum ayrıca. Ateşliyken hele ki sürekli istiğfar halindeyken nasıl calısabilirim ki
Bir şey olmaz merak etme.
Kaç gün izin aldın
Sadece bugün ya
Sorun olmaz o zaman