Çalıştığım iş yerinde bu ay performansım düşük bulunduğu için birkaç gün izin verdiler, işten mi çıkarılacağım?

Yoksa beni işten mi çıkarmak istiyorlar?

Güncellemeler
+1 yıl
Dokuz aydır derme çatma çalışıyorum en uzun süreli çalışanlardan biriyim bu eziyete dayanabilen
Güncellemeler
+1 yıl
Ff
Çalıştığım iş yerinde bu ay performansım düşük bulunduğu için birkaç gün izin verdiler, işten mi çıkarılacağım?
Cevapla