Temmuzun 14ünde işe başladım agustosun 1 inde iş kazası geçirdim kolum kırıldı 30 gün iş görmezlik raporu aldım?

30 günlük iş görmezlik raporu verdiler ama ben ayın 14’ünde başlamıştım ve hala çalışma hayatında uzun vadeli çalışma kaydınız bulunmamaktadır diye emeklilik yerini göstermiyor yani sigorta günüm gözükmüyor dört gün sonra maaş günüm maaşım yatacak iş göremezlik ödeneğiimi de alabilecek miyim
Sigorta günüm gözükmüyor ama 4A işe giriş bildirgesinde işe giriş tarihim gözüküyor
Temmuzun 14ünde işe başladım agustosun 1 inde iş kazası geçirdim kolum kırıldı 30 gün iş görmezlik raporu aldım?
Cevapla