Kendimi medeni bir insan olarak görüyorum toplumdan kaynaklı çok mutsuzum ne yapmalıyım?

Asla yere çöp atmam, çöplerimi geri dönüşüme gönderirim, küfür etmem, zararlı alışkanlıklarım yok, dedikodu yapmam, kimsenin dinine, davranışına, giyimine, karışmam; KYK da oda arkadaşlarıma oda da sigara içmelerinden rahatsız olduğumu ve yasak olduğunu söylediğim için beni odadan attılar. Boş konuşmam, derslerim orta derece benden başarılı olanları tebrik ederim başarısız olanları ezmem. Bu bilgileri verdim çünkü günümüzde bu davranışlar o kadar normal geliyor ki böyle olmayana normal gözle bakmıyorlar böyle biri olduğum için kahroluyorum kusurluymuşum gibi geliyor. Benim gibiler var mı ülkenin bu durumuyla nasıl başa çıkıyorsunuz bu kadar kendime dert etmem ve her gün ülkenin durumuna üzülmem normal mi nasıl düzeleceğiz?

Kendimi medeni bir insan olarak görüyorum toplumdan kaynaklı çok mutsuzum ne yapmalıyım?
Cevapla