Sorularımın cinsel yöne kaydığını söyleyenler oldu. Evet biraz öyle çünkü günlük yaşantımda bu artık sorun olmaya başladı. Daha 19 yaşındayım. Öyle bir düşüncem olmamasına rağmen evlilik söz konusu olunca ister istemez konu dahilinde oluyorum. Ben çoğu insan gibi her şeyi kolaylıkla yapamıyorum diye suçlu muyum yani? Evlenmek, cinsel hayat vb. şeylerde hep geri planda mı kalmalıyım anlamıyorum. Bu tarz platformlar neyse de en yakın çevreden böyle tepkiler olunca gerçekten deliriyor insan.
Kız arkadaşlarımla oturuyorum hiçbir şey anlatmıyorum çünkü elde var 0. Tamam belki daha çok şey için erken ama hiç mi olmaz? Virüslü değilim bir şey değilim yani acı eşiğimin düşük olması beni seçilmeyen biri mi yapar? Aman kimseler duymasın evde kalır, aman ona buna söyleme adın çıkmasın bla bla bla. Ana avrat sövücem o olacak en son ya.
Kız arkadaşlarımla oturuyorum hiçbir şey anlatmıyorum çünkü elde var 0. Tamam belki daha çok şey için erken ama hiç mi olmaz? Virüslü değilim bir şey değilim yani acı eşiğimin düşük olması beni seçilmeyen biri mi yapar? Aman kimseler duymasın evde kalır, aman ona buna söyleme adın çıkmasın bla bla bla. Ana avrat sövücem o olacak en son ya.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer