Neden topluma uymakta zorluk çekiyorum?

Sorularımın cinsel yöne kaydığını söyleyenler oldu. Evet biraz öyle çünkü günlük yaşantımda bu artık sorun olmaya başladı. Daha 19 yaşındayım. Öyle bir düşüncem olmamasına rağmen evlilik söz konusu olunca ister istemez konu dahilinde oluyorum. Ben çoğu insan gibi her şeyi kolaylıkla yapamıyorum diye suçlu muyum yani? Evlenmek, cinsel hayat vb. şeylerde hep geri planda mı kalmalıyım anlamıyorum. Bu tarz platformlar neyse de en yakın çevreden böyle tepkiler olunca gerçekten deliriyor insan.

Kız arkadaşlarımla oturuyorum hiçbir şey anlatmıyorum çünkü elde var 0. Tamam belki daha çok şey için erken ama hiç mi olmaz? Virüslü değilim bir şey değilim yani acı eşiğimin düşük olması beni seçilmeyen biri mi yapar? Aman kimseler duymasın evde kalır, aman ona buna söyleme adın çıkmasın bla bla bla. Ana avrat sövücem o olacak en son ya.
Neden topluma uymakta zorluk çekiyorum?
Cevapla