Kendimi sorunlu hissediyorum resmen ötekileştirdim kendimi toplumdan?

arkadaşlarım var fakat kimseyle buluşmak konuşmak görüşmek dahi istemiyorum, bırakın sokağı balkona bile çıkmak istemiyorum.
Kilo alışımdan kaynaklı bir depresyon geçirdim fakat sonra bunu atlatamadım çok sıkılıyorum içim daralıyor böyle boş boş tavanı seyrediyorum bir şey yapasım gelmiyor. Sizce psikoloğa gitmeli miyim? Neden böyle oldum ben çok kötüyüm
Kendimi sorunlu hissediyorum resmen ötekileştirdim kendimi toplumdan?
Cevapla