bence türkiye fosss ama yur dışında özellikle amerika da adamı uçuruyorlar 10 bın dolar falan yalnız okulu bırıncılıkle bıtırmelı sonrada bes on makale yayınlamalısın yayınladığın makaleler bellı baslı dergilerde yayınlanmalı kolay gelsın
türkiyede belki iş olanağı olmayabilir ama yurtdışında çalışabilirsin başarılı olursan ve sen uzay meraklıysan mezun olduktan sonra bu işi yapabileceğine inanıyorsan bu bölümü seçmelisin derim
misal 10 bin nufuslu ilçede yaşıyorum 7 mahallesi var, her mahallede 2 tane her camide 4 çalışan var ama camiler daima boş , ramazanda cumada şehir merkezndeki doluyor sadece
Benim kuzenim bu bölümden mezun. Oto kiralamada çalışıyor. İş imkanı cacık biraz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Astronomi ve Uzay Bilimleri Bölümü
Üniversitelerde Araştırma Görevlisi, Sigortacılık, Bankacılık ve Bilişim Sektörleri, Yüksek Lisans Eğitimi ve Akademik Kariyer, Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Memur (Astronom olarak)
O zaman vazgecme. dil ogrenirsin yurtdisina gidersin. orada calisirsin. ben de hep hayal etmistirim. onlardaki gelismis teleskoplarla yildizlari bakmayi isterdim.
Astronomi ve Uzay Bilimleri Bölümü öğrencisiyim. Hayalimdeki meslekti diyorsun da neden bu bölümde okumadın öyleyse, puanı da düşük?
Hem bir sorum daha var, sen hayalinde nasıl birşey hayal ediyorsun; hayal ettiğin gibi birşey olmayabilir burası. Pek çok kişi halinden memnun değil bu bölümde, ben de dahil!
@ewlby2 Neden olmasın? Bir neden göremiyorum. Sevmemek için de bir neden göremiyorum. Sen okumuşsun bense sana hayallerimden bahsediyorum. Bu sene için tercih edicem. O pek çok kişi o bölümü isteyerek mi okudu?
2. sınıfın başında bu bölüme isteyerek gelen kaç kişi var diye sormuştu hoca. Ben hariç bütün sınıf el kaldırmıştı. Çok iyi ya demişti hoca. Sonra o el kaldıranlardan çok kişi biliyorum bölümü bırakan, kalanlarda sürekli sövdü bölüme. 6. yıldır mezun olamadım ben.
Vazgeçme tabii ki soran kardeşim. Mesaj attın sonra cevap yazmadın ama çıktığın bu yolda başarılar diliyorum. Büyük bir keşfe imza atıp ulusumuzun adını tüm dünyaya duyurur bizi şereflendirirsin umarım. Sizin gibi bir ülküye bağlı gençleri görmek gurur verici.
Baya zor değil. Örneğin fizik ve matematik daha zor olmasına karşın astronomidekiler daha çok şikayet ediyor. Çunku matematik neti yapmadan kazanıyorlar. Matematik fizik yapmadan 300. sıralamadan astronomi okurlarsa dahada çok şikayet ederler. Hadi koysana 30 bin sıralaması olan öğrenciyi. 30 yasında kariyerinin zirvesine yaklaşır bu bölümde. Egeden bahsedersek Kadri hoca dışında kalan hepsi vasıfsız. Ben mühendislik okuyorum. Oda arkadaşım çok zor diye soru getirdi. Ortak dersler var. Guldum geçtim.
Şehir de olmazda :D Böyle kasa gibi yerler de güzel oluyor. Ben çıplak gözlerken bile keyif alıyorum. Teleskop alıcam da evdekiler napıcaksın diyor boşa yer kaplayacak diyor :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
bence türkiye fosss
ama yur dışında özellikle amerika da adamı uçuruyorlar 10 bın dolar falan yalnız okulu bırıncılıkle bıtırmelı sonrada bes on makale yayınlamalısın yayınladığın makaleler bellı baslı dergilerde yayınlanmalı kolay gelsın
türkiyede belki iş olanağı olmayabilir ama yurtdışında çalışabilirsin başarılı olursan ve sen uzay meraklıysan mezun olduktan sonra bu işi yapabileceğine inanıyorsan bu bölümü seçmelisin derim
Bende böyle düşünüyorum
Turkiyede ne okursan oku sonirlar belli yurt disi dusunuyorsan okunur
sanırım öyle
Acikcasi turkiyede bu bolumden mezun olunca pek bir iste calisamazsin. Arkadasim bu bolum mezunu ve şu an lcwaikikide t-shirt katliyor.
Türkiyede Aç kalacağın bir bölüm , onun yerine ilahiyat oku Türkiye de :D
:D hahahaha bence iş imkanı yüksek köylerde okul yok 3 cami var :D:D
misal 10 bin nufuslu ilçede yaşıyorum
7 mahallesi var,
her mahallede 2 tane
her camide 4 çalışan var
ama camiler daima boş ,
ramazanda cumada şehir merkezndeki doluyor sadece
:D Bence İmam olayım ya temiziş
Çok güzel gitmek isterdim ama ülkemizde bir anlam ve önemli yok mesela arkeoloji okumak daha çok isterdim ama o kadar boş gezen arkeolog var ki
bölüm cok güzel ve ilgi çekici ama işsiz kalabilirsin :D
Mühim değil işsizlik
Uzay mühendisliği her yönden daha iyi ama puanı yüksek tabi.
Bir sene daha beklenebilir :D
Tercih meselesi :D
katılıyorum :DD:
Artılarını eksilerini bilmiyorum ama bence çok güzel bir bölüm
Bencede öyle
ismi çok havalı geldi ne mezunusun astronomi bence harikaa!
Benim kuzenim bu bölümden mezun. Oto kiralamada çalışıyor. İş imkanı cacık biraz.
Astronomi ve Uzay Bilimleri Bölümü
Üniversitelerde Araştırma Görevlisi,
Sigortacılık, Bankacılık ve Bilişim Sektörleri,
Yüksek Lisans Eğitimi ve Akademik Kariyer,
Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Memur (Astronom olarak)
Yalan dolan ;) ancak adliye mübaşir, katip, özelde köle olurlar. Kardeşimden biliyorum ;)
sensin o yalan dolan
türkiyede aç kalmak istiyorsan bu meslegı secebılırsın.)
:D Aç mı? Doğa ne istersek verir bize
doğamı kaldı :D
:D Beni denlendirme :D silerim hesabı çıkarım dağa ev yaparım :D:D
sevınırmmm yap ahdı sonra bnıde cagır :D
:D :D hahahaha ben zaten insanlardan uzaklaşıyorum bu kadar hırs çaba boşa ya :D Öleceyiz zaten boş boş
Çok güzel bir bölüm ama Türkiye gibi bilime pek değer verilmeyen bir ülkede iş imkanı yok.
Aynen öyle ne yazıkki
=((
eistayn in teoremi ni kanitla adamim guveniyoruz sana hayallerinden vaz gecme..
Benim daha iyi fikrim var kendi teorimi çıkartıcam :D
Huof daha guzel :) basarilarinin devamini dilerim
:D eyv
zor bir bolum.. ama gercekten seviyorsan bu konuyu... hayallerinin pesinden git :)
Iş olanagı turkiyede hic yok. erkek bir arkadasim okudu fakat şu an çocuk bakiciligi gibi bir sey yapıyorlar
İş imkanı olacağını sanmam. Türkiyede değil de amerikaya gideceksen oku derim.
Bakalım
Ne kadar merakla ne kadar severek okurdum kim bilir. Ama Türkiye şartları için sıkıntı..
yurt dısında okumak ıcın ne gerekıyor
Sen de yukarı çıkacağım diye aşağıya basma sonra madem işletmeciliğinde bulmayalım seni :D:D:D
benim bir gözüm nasada zeten yaşanabilecek yeni bir gezegen keşfedilirse oraya gidicem
Giden tanıdıklarımın hepsi bıraktı artı eksi bilmiyorum
imam hatipin astronomi bölümü olsa tamam git derim ama o bölümün iş imkanı yok bu ülkede
Hayalim ama türkiyede iş imkanı yok ama yaparım dersen ne mutlu sana
Hayalim den vazgeçmiycem sanırım :D:D
Kendini geliştirmekle alakalı bu bölümler;eğer geliştirirsen Nasa'ya kadar yolu var bu işin :)
Bn de seçeçektim o bölümü. Sonra vazgeçtim sanırım is imkanı yok
yapma bunu ya... git elektrik elektronik müh. bilgisayar müh. bla bla bla..
Mezunları Türkiye de işsiz kalıyorlar.
Haklısın
Çok ilgimi çeken bir bölümdür.
aynen :D
Türkiye de ölü bölüm.
Türkiye de kalmam bende :D
Oku o zaman. Maddi durumun varsa zaten şimdiden Türkiye den ayrıl başka yerde oku.
Türkiye de ise yaramaz
Bencede ama hayallerinden gidenler mutlu olurlar
Valla ben hayal edersem gerçekleşmez bunu sürekli ispatlarim kendime
:D Ben işte senin gibi olmamak hayallerin gerçek olduğunu ispatlıycam
Yani ben hayalimi olmamasını saglamiyorum hayal ettiğim an o olasılık ortadan kalkior
Türkiye'de neredeyse iş imkanı 0 denilebilir.
arti göremedim issizlik garanti gibi birsey
Doğru
Artıları eksileri ney bilmem ama güzel meslek
:D Bencede
:))
Uzaya gitmeyeceksen okuma bence
Belki de giderim
Oda bir umut
Bizi yaşatan şeylerde umutlardır.
Öylemiymiş
@_Anastasia_ hanım astronomlar gökyüzü gözlemcisidirler. Uzaya gidenler astronotlardır. İkisi farklı meslek grubu.
Türkiye de hiç bir işe yaramaz :)
Diğer ülkeler ne güne duruyor :D
gideceksin yani:D
Gidicem :D gitmeliyim bence :D
Bence de hayırlısı olsun hakkında.:))
:D Teşekkürler :D
Rica ederimD:::::::::::.
Uzaya eleman lazım değil sanırım :/
:D Ben gidiyorumbak
Yol ücreti varsa git pnp
tavsiye etmemm iş imkanları sıkıntılı
Türkiyede geleceği olmayan bir meslek olsa gerek.
Belki olur :D
Hayalimdeki meslekti.
Küçüklüğümden beri istediğim tek şey yıldızlar benim için kutsal ve değerliler. Hayallerimin peşinden koşmalıyım ne olursa olsun diye düşünüyorum
O zaman vazgecme. dil ogrenirsin yurtdisina gidersin. orada calisirsin. ben de hep hayal etmistirim. onlardaki gelismis teleskoplarla yildizlari bakmayi isterdim.
Bende bunu istiyorum sadece onları araştırmak onlara bakmak onları keşfetmek istiyorum çünkü büyüleyiciler
Astronomi ve Uzay Bilimleri Bölümü öğrencisiyim. Hayalimdeki meslekti diyorsun da neden bu bölümde okumadın öyleyse, puanı da düşük?
Hem bir sorum daha var, sen hayalinde nasıl birşey hayal ediyorsun; hayal ettiğin gibi birşey olmayabilir burası. Pek çok kişi halinden memnun değil bu bölümde, ben de dahil!
@ewlby2 Neden olmasın? Bir neden göremiyorum. Sevmemek için de bir neden göremiyorum. Sen okumuşsun bense sana hayallerimden bahsediyorum. Bu sene için tercih edicem. O pek çok kişi o bölümü isteyerek mi okudu?
2. sınıfın başında bu bölüme isteyerek gelen kaç kişi var diye sormuştu hoca. Ben hariç bütün sınıf el kaldırmıştı. Çok iyi ya demişti hoca. Sonra o el kaldıranlardan çok kişi biliyorum bölümü bırakan, kalanlarda sürekli sövdü bölüme. 6. yıldır mezun olamadım ben.
@ewlby2 bak sen kim olduğunu bilmiyorum ama :D ben bir başkası değilim. Benim hayallerim hayallerden vazgeçmem.
Vazgeçme tabii ki soran kardeşim. Mesaj attın sonra cevap yazmadın ama çıktığın bu yolda başarılar diliyorum. Büyük bir keşfe imza atıp ulusumuzun adını tüm dünyaya duyurur bizi şereflendirirsin umarım. Sizin gibi bir ülküye bağlı gençleri görmek gurur verici.
Güzel bir bölüm ama baya zor diye duydum
Dersleri matematik formüllerine dayanıyor.
Baya zor değil. Örneğin fizik ve matematik daha zor olmasına karşın astronomidekiler daha çok şikayet ediyor. Çunku matematik neti yapmadan kazanıyorlar. Matematik fizik yapmadan 300. sıralamadan astronomi okurlarsa dahada çok şikayet ederler. Hadi koysana 30 bin sıralaması olan öğrenciyi. 30 yasında kariyerinin zirvesine yaklaşır bu bölümde. Egeden bahsedersek Kadri hoca dışında kalan hepsi vasıfsız. Ben mühendislik okuyorum. Oda arkadaşım çok zor diye soru getirdi. Ortak dersler var. Guldum geçtim.
Okuyanlardan dinle bence
iş yok diyorlar
Çok güzel bence kim ne derse desin.
Katılıyorum çok doğru diyosun:D
Muhtemelen is olanagi olmayan bir bolum.
:D Ülkede yok
Var var ege universitesinde diye biliyorum.
:D Ya Egede okuya bilirsinde iş bulma sıkıntı dil öğrenir çalışır yurt dışına çıkarım
Bilemiyorum hayirlisi :)
Bakalım :D
kada o işte ekmek yok diye duydum ben
Ne yazık ki ülkemizde öyle yurt dışında çok değerli
Güzel bölümde iş bulamazsın burada
Başka yere giderim :D
fena değil... uzaya gideceksen
paralel evreni araştırırsan kesin artıları çıkar
:D Bakalım
nasada işemi gircen panpa
Evet aynen girmeyelim mi :D
sen maymun değilsin ki mk nasıl giricen :D
Gideirm merak etme
yurt dışında yaşamayı göze alacaksan oku :D
:D Evet
oku bence tuhaf ama bir o kadarda parası olan meslektir..! :D
:D hayırlısı ben sadece yıldızları çok seviyorum
bir teleskop al izle :DD
Şehir de olmazda :D Böyle kasa gibi yerler de güzel oluyor. Ben çıplak gözlerken bile keyif alıyorum. Teleskop alıcam da evdekiler napıcaksın diyor boşa yer kaplayacak diyor :D
nickindende belli çok tuhafsın la yıldızların neresini seviyon kardeş :DD
Anlamı güzel :D
Baka bilirsin ama yaklaşamazsın dokunamazsın sadece izlersin ve bizde yıldızlardan oluştuk belkide
Bilmiyorum ama tuhaf ve çok havası olur :)
Tuhaf dedin ben işte :D
Mezunları Türkiye de işsiz kalıyo
Doğru
okuyan başka iş yapıyor diye biliyorum
Harikaaa bayılırım uzaya
Amerika veya Rusya'da geleceği var
tek soru 17 gün önceki soruyu kim hortşattı?:D
Anca bugüne sıra verdiler ben napıyım ya :/
bence merakın varsa seç, yoksa seçme çünkü tr de iş imkanı az:(
Hayallerim
o zaman seç kesinlikle
Issiz universite mezunlari arasina girersin
okulu bitirince kpss düşünürsün.
yurt dışında iş imkanı var daha çok diye biliyorum
kendini avrupaya atarsan iş yaparsın