Kızlar Bir Adım Öne Astronomi ve Uzay Bilimleri bölümü nasıl? (Sayfa 3) Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Astronomi ve Uzay Bilimleri bölümü nasıl? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
akılküpükendisi Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 34% +1 yıl NASA yok burada.. 0 7 Yorumla Soran +1 yıl :D Bizde NASA yı getiririz :D Yorumla akılküpükendisi +1 yıl bir tübitak vardı, o da sudokudan öteye geçemiyo gibi Yorumla Soran +1 yıl Belki de bu durumu ben değiştiririm. Değiştiremem gibi bir engel yok Yorumla akılküpükendisi +1 yıl yolun bahtın açık olsun o zaman. sonra gelip ağlama da mezunum ama işsizim diye :S Yorumla Soran +1 yıl Demişti :D ama unutmuştu öleceğini bile bile yaşıyor olduğunun Yorumla akılküpükendisi +1 yıl bilmem ben. Yorumla Soran +1 yıl Peki :D Yorumla
Mika519 Takip Et Xper 2 Yaş: 37 +1 yıl çok uçuk manyak bir dal. bence olabilirsin 0 1 Yorumla Soran +1 yıl :D Bencede Yorumla
uykucuşirinnnn Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 37% +1 yıl Güzel bölüm bence 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Hayallerimin Yorumla uykucuşirinnnn +1 yıl Hayallerinin peşinden koş madem Yorumla Soran +1 yıl Öyle yapıcam tarih hayallerinde koşanları yazar Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl geleceği açık bölümler 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Bende öyle düşünüyorum Yorumla
şizofrenimm Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl havalı :) 0 2 Yorumla Soran +1 yıl :D Sonuçta uzay havada :D Yorumla Soran +1 yıl Yanlış oldu :D pardon Yorumla
linkerboy Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Is olanağı zayif 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Kilo aldırırız :D Yorumla linkerboy +1 yıl güzeldi kardeşim bomba espriydi:) Yorumla
AwesomeUnicupcake Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Hayalim! 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Benim de :D Yorumla
eexx0101 Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 439 cevap paylaştı. Değişik 0 0 Yorumla
LolipopGirl Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl iyidir iyi :D 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Eminsin tamam ozaman :D Yorumla
yancys Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,1b cevap paylaştı. iş bulamıyolar asdf 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Belki ben bulurum :D Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl tuhafsın abi yaa :D 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Ay :D iltifat teşekkürler :D:D Yorumla Cevap sahibi +1 yıl :D:D uzaya gidersen benide götür bir ara :D :D Yorumla Soran +1 yıl Sen gizlisin nerden bulucam :D seni Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
NASA yok burada..
:D Bizde NASA yı getiririz :D
bir tübitak vardı, o da sudokudan öteye geçemiyo gibi
Belki de bu durumu ben değiştiririm. Değiştiremem gibi bir engel yok
yolun bahtın açık olsun o zaman. sonra gelip ağlama da mezunum ama işsizim diye :S
Demişti :D ama unutmuştu öleceğini bile bile yaşıyor olduğunun
bilmem ben.
Peki :D
çok uçuk manyak bir dal. bence olabilirsin
:D Bencede
Güzel bölüm bence
Hayallerimin
Hayallerinin peşinden koş madem
Öyle yapıcam tarih hayallerinde koşanları yazar
geleceği açık bölümler
Bende öyle düşünüyorum
havalı :)
:D Sonuçta uzay havada :D
Yanlış oldu :D pardon
Is olanağı zayif
Kilo aldırırız :D
güzeldi kardeşim bomba espriydi:)
Hayalim!
Benim de :D
İstanbul ankarada okunur
Değişik
iyidir iyi :D
Eminsin tamam ozaman :D
İdare eder.
Tamam
iş bulamıyolar asdf
Belki ben bulurum :D
alakam yok
İş imkanı yok
Doğru
0 iş olanağı
Türkiye de ama
Ortamı uzay :)
okuma boşa
Hayırlısı
Bence zevkli
tuhafsın abi yaa :D
Ay :D iltifat teşekkürler :D:D
:D:D uzaya gidersen benide götür bir ara :D :D
Sen gizlisin nerden bulucam :D seni
tuhaf birsey
bilmiyom kanka