Staj yaptığım yerde yetkili birinin dikkatini çektim diye suçlu ben miyiim?

Kurumsal bi yerde staj yapıyorum 3 farklı aşamadan geçtim bu staj için, yetkili bi kişi var mülakatımda da vardı hatta bana bi tanışalım seninle dedi biraz konuştuk sonra bundan sonra şu şu işlerime sen bak dedi zaten bi stajyer olarak yapabileceklerim sınırlı, dün beraber yemek yemeyi teklif etti bende kabul ettim her yerde arkamdan konuşulmaya başlandı adamla aramızda 6 yaş falan var çok değil tamam ama bi art niyeti olduğunu sanmıyorum biraz fazla ilgili bunu kabul ediyorum ama garip hissediyorum kendimi herkes odasına çok girip çıkmaya başladın sen götür şunuda diyo ona söylesem çocuk gibi utanırım napmalıyım bana karşı tüm adımları o atıyo, özelden de mesaj yazıyo son bi haftadır derslerden vs konu açıyo of bunaldım
Staj yaptığım yerde yetkili birinin dikkatini çektim diye suçlu ben miyiim?
Cevapla