Sizce personel ablaya karşı haksızlık mı yapıyorum?

Şehir dışında okuyorum. Geçen seneye kadar üniversitede okuyordum, ama bölümümü ailemin zoruyla seçmiştim ve derslerimde çok zorlandığım için okulumu bitiremedim. Bu sene ise memleketime dönmeyip İzmir'de tekrardan Yks'ye hazırlanıyordum ve yine geçen seneye kadar kaldığım yurtta kalıyordum. Yurtta çalışan, geldiğim ilk günden beri tanıdığım ve aramızın da son zamanlara kadar iyi olduğu bir abla vardı, ama geçen senenin sonlarına doğru beni çok fazla, üstelik ailemin bile beni eleştirmeye çekindiği bir dille eleştirmeye başladı. Neymiş efendim derslerime çalışmıyormuşum, okula gitmiyormuşum, hayat kolay değilmiş vb. bir sürü şey söylüyordu. Ayrıca geçen sene yaşadığım, benim için çok kötü bir olaydan dolayı da her fırsatta beni eleştiriyordu. Ben de 2 ay önce en sonunda dayanamayıp patladım, çok kötü bir yüz ifadesiyle, sesimi yükselterek " Bundan sonra beni eleştirmeyin " dedim. O günden beri de onunla hiç konuşmuyorum, gördüğüm zaman yüzümü başka bir yöne çeviriyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Bununla birlikte bir keresinde bana " Ben seni kardeşim gibi görüyorum ve sevdiğim için böyle yapıyorum " demişti, ama gerçekten bence beni hiç üstüne vazife olmayan bir üslupla eleştiriyordu.
Sizce personel ablaya karşı haksızlık mı yapıyorum?
Cevapla