Sizce yurt müdür yardımcısı ablaya sinirlenmekte haksız mıyım?

Üniversitede okuyorum ve kız - erkek karışık bir yurtta kalıyorum. Kaldığım yurda bu sene benim okuduğum üniversiteden kız da kaydoldu. Kız kayıt yaptırırken ben de oradaydım ve aynı okulda okuduğumuzu söyleyip hangi bölümde okuduğunu falan soracaktım, ama o aralar Ankara 'ya yatay geçiş yapmayı düşündüğüm için sorma gereği duymamıştım. Birkaç ay önce yurt yöneticileri duyuru vs. yapmak amacıyla WhatsApp grubu kurdu ve oradan kızın numarasını bulup kızla tanışma amaçlı konuşmaya çalıştım, ama ben yapım gereği kızlarla konuşurken biraz * biriyim, ama kıza asla yürümedim. Yurda yerleştikten sonra kızın arkadaş grubuna katıldım ve haliyle kızla da iletişim kurdum. Her neyse kız benim ona yürüdüğümü düşünüp çok korkmuş ve durumu yurt müdür yardımcısı ablaya bildirmiş. Normalde yurt müdür yardımcısı ablayı da çok severim, hatta ailemle falan da tanıştı ve bizim kötü insanlar olmadığımızı, hatta babamın namazında niyazında biri olduğunu biliyor. Ama dün kız durumu ona bildirmiş ve yanındaki kızlar da birkaç yalan söylemiş ve yurt müdür yardımcısı abla da beni çok sert sözlerle uyarıp " Bundan sonra buradan hiçbir kıza yazma. O kızlar senden çok küçük, sen onların abisisin. İllaki birine yürümek istiyorsan gel bana yürü " dedi, ben de " Size niye yürüyeyim? Siz benim ablamsınız. Ayrıca o kızın nişanlı olduğuna pek inanmıyordum, çünkü daha önce de beni o şekilde reddeden kızlar oldu " dedim. Sonra abla bana " Bundan sonra yurtta da kızlarla birlikte oturma, git erkeklerle birlikte takıl " dedi. O abla 45 yaşında ve bunu söylerken yanında 30 yaşında bir abla da vardı. Akşam olunca canım çok sıkıldı ve tekrar o gruba katılmak istedim, bunun için bahsettiğim 30 yaşındaki ablayla WhatsApp'tan biraz konuştum ve o bana " Katılabilirsin, sadece o kızla konuşma " dedi. Ben de aynen öyle yaptım ve herhangi bir sorun yaşamadım. Hatta sabah o gruptan bir çocukla karşılaştık ve bana " Günaydın " dedi. Ama yersiz ve sert tepkisinden dolayı müdür yardımcısı ablaya çok kızdım.
Güncellemeler
1 yıl
Lütfen tepki göstermeyin, çünkü dediğim gibi kızın nişanlı olduğuna pek inanmıyordum; ama gerçekten nişanlı olduğunu öğrendikten sonra kız için " Bundan sonra o benim dünya ahiret kardeşimdir " dedim. Ama yurt müdür yardımcısı abla bu sözüme de " Nişanlı olmasa da kardeşin " diyerek tepki gösterdi.
Sizce yurt müdür yardımcısı ablaya sinirlenmekte haksız mıyım?
Cevapla