Sizce yurt çalışanına sinirlrnmekte haksız mıyım?

İzmir'de okuyorum ve özel bir yurtta kalıyorum. Kaldığım yurda 3 kişilik oda için yıllık 72,000 TL veriyoruz. Birçok özel yurtta günboyu sınırsız çay, sıcak su hizmeti sunulurken burada ne çay, ne de sıcak su verilmiyor. Sadece hobi mutfağındaki kettlelardan sıcak su alabiliyoruz. Ayrıca nedenini anlayamadığım bir diğer konu da lobide yer alan koltuklarda uzun süre oturmanın, bir şeyler yiyip içmenin yasak olması. Yani ücretini ödediğimiz bir yerde oturup, kendi paramızla aldığımız şeyleri yiyip içmemize neden karışıldığını gerçekten anlamadım ve bu yasağa da uymuyorum. Görevliler ise her gördüklerinde anında uyarıp " Burada oturmak yasak " diyorlar, hatta geçenlerde çay alıp lobideki masaya indirip odama kadar gidip dönmüştüm ve döndüğümde bir çalışan çayımı alıp çöpe atmıştı, gerekçe olarak ise " İçilmiyor sanıp attım " demişti. Biraz önce ise yine lobide oturmuş çay içiyordum ve yine çalışanlardan biri gelip " Kardeşim, seni kaç kez uyardım. Burada oturup bir şeyler yiyip içmek yasak " dedi. O anda annemle görüntülü görüşüyordum ve çalışana sinirlenip bir anda ayağa fırladım, annem ne olduğunu sordu, ben de bağırarak " Parasını verdiğimiz yerde oturup bir şeyler yiyip içmek yasakmış. Bu nasıl özel yurt, anlamıyorum. Çalışanlara da tüm imkanlar sunuluyor. Parayı biz veriyoruz, düdüğü onlar çalıyor " dedim. Sizce haksız mıyım?
Sizce yurt çalışanına sinirlrnmekte haksız mıyım?
Cevapla