Eşim çalışmıyorum diye beni aşağılamaya başladı. Nasıl davranmalıyım?

Arkadaşlar 5 aylık evliyim. Öğretmenim. Aile evinde Kpss çalışma imkanım olmadığı için özel sektörde çalışıyordum. Eşim nişanlılık döneminde ister özelde çalış, ister evde otur, ister Kpss çalış arkandayım diyordu. Neyse evlendik Kpss çalışıyorum. 3. Aydan sonra başladı anca evde oturuyorsun bir halta yaramıyorsun yok arkadaşlarımın eşleri eve ekmek getirip eşlerinin ellerine parayı sayıyorlar sen evde yayılıp para bekliyorsun. Çok kırıldım hayallerime destek çıkması lazımdı ondan bunu beklemezdim. Kendisi de 7 sene öğretmenliğe atanmak için uğraşıp en son polis olan biri. Beni anlaması lazımdı

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim, gerçekten bu kadar yorum geleceğini düşünmemiştim. İçim bir nebze ferah, zihnim daha açık. Her birinizin yorumu çok kıymetli, okuyup yardımcı oldunuz. Sağ olun var olun.. 💐
Eşim çalışmıyorum diye beni aşağılamaya başladı. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla